علمی و پزشکی

کرونا جان ۵۰ ایرانی دیگر را گرفت

جدیدترین آمار کرونا؛ شناسایی ۱۰۹۷ بیمار جدید

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در جدیدترین آمار‌های مربوط به کرونا در هفت روز گذشته (۳۰ آنلاین تا ششم آبان) ۱۰۹۷ بیمار جدید شناسایی و ۵۰ نفر مبتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

کرونا جان ۵۰ ایرانی دیگر را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ششم آبان ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی،۱۰۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۲ نفر آن‌ها بستری شدند. شناسایی ۱۰۹۷ بیمار جدید کووید۱۹ در هفته گذشته درحالیست که هفته قبل از آن ۱۰۵۹ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شده بودند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۱۲۷ نفر رسید.

به گزارش وزارت بهداشت، تاکنون هفت میلیون و ۳۸۱ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۲۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۱۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۴۵۷ دُز رسید.

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا