عمومیمدیریت کسب و کار

ویژگی روبدشامبر مردانه و روبدوشامبر زنانه

اگر در مورد استایل زیبا و جذاب کنجکاو باشید، حتما نام انواع روبدوشامبر یا روبدوشامب (Robe) را شنیده اید! اما این سبک زیبا و جذاب از لباس خواب چیست؟! یکی از محبوب ترین مدل های لباس خواب؛ روبدوشامبر است که نوعی تن پوشی زیبا و لوکس به شمار می‌رود که توسط افراد شیک پوش، استفاده می‌شود. روبدوشامبر زنانه لوتوس برندی متفات که می تواند مورد پسند هر خانمی باشد.
حتما نمونه های این تن پوش زیبا را در فیلم ها و بر تن سوپر استار ها و افراد لاکچری دیده اید. در این مطلب از از ، انواع مدل روبدوشامبر، راهنمای انتخاب، جنس، سایز بندی و تمام خصوصیات و ویژگی های این سبک از لباس را به شما آموزش می‌دهیم.

ویژگی روبدشامبر مردانه و روبدوشامبر زنانه

چرا باید از روبدوشامبر استفاده کنیم؟

روبدوشامبر علاوه بر زیبایی و بهبود استایل شما، از فواید زیادی برخوردار است که در قسمت پایین برایتان شرح داده ایم. اما از مهمترین دلایلی که بهتر است از این سبک خاص از ، استفاده کنیم، رعایت بهداشت و داشتن خوابی ارام و یا استراحتی دلنشین و آرامش بخش در محیط خانه به همراه شیک پوشی و تقویت اعتماد به نفس شما است.

مدل های روبدوشامبر ساتن ابریشم اصل که در برند های معتبری مانند لباس سکرت که از قدمت بیش از ده سال فعالیت، ویدیو محصولات انحصاری، داشتن هزاران مشتری شیکپوش و راضی، کامنت و نظرات بیشمار مشتریان وفادار، برخوردار است، میتواند برای پوست شما نیز مفید باشد.

پیشنهاد میکنم در این رابطه، مطالب و را نیز مشاهده کنید.

جالب است بدانید که ریشه کلمه “روبدوشامبر” از کشور فرانسه آمده و صنعت مد و زیبای، طی داستانی جذاب به طراحی و گسترش روبدوشامبر پرداخت است.

روبدوشامبر چیست!؟ حقایق جالب روبدشامبر را بدانید!

روبدوشامبر(robe)؛ در اصل کلمه ای فرانسوی، به معنای لباس خانه می‌باشد، که در ایران ممکن است ربدوشامب، روب و یا ربدوشامبر هم تلفظ شود. همانطور که از نام این سبک شیک از لباس خواب پیداست، روبدوشامبر؛ لباسی است که در خانه و بر روی دیگر لباس ها توسط افراد خوش استایل، پوشیده می‌شود.
Robe؛ لباسی جلو باز و گشاد است که با کمربند ساتن ابریشم و معمولا همجنس لباس، بسته میشود.

لباس خواب ها، به طور معمول در خانه پوشیده می‌شوند. این لباس ها ممکن است برای گرما، به عنوان پوششی مناسب برای لباس شب هنگام نبودن در رختخواب، یا به عنوان نوعی استفاده شود. سبک زیبایی از لباس آراسته و شیک، که حتی می‌توانیم در مهمانی بپوشیم یا در خانه، از زیبایی و راحتی آن کمال لذت را ببریم.
برای مشاهده و به این بخش از فروشگاه لباس سکرت مراجعه بفرمایید. از این لباس زیبا؛ به عنوان عضو اساسی و اصلی از لباس خواب و لباس شب هم یاد می کنند.

در اینجا ویدیو یکی از نمونه مدل های روبدوشامبر ساتن ابریشم؛ از برند لباس سکرت که به دلیل استفاده از پارچه ساتن ابریشم بسیار لَخت و چشم نواز است را مشاهده می کنید:

مطالعه بیشتر: .

فواید روبدوشامبر یا همان روبدوشامب چیست؟

  • ایجاد صدی محافظ در مقابل عوامل بیماری زای بیرونی
  • بهداشت بیشتر و سلامتی بیشتر شما
  • شادابی پوست و مو به دلیل استفاده از پارچه ساتن ابریشم(محصولات برندهای معتبری مانند لباس سکرت)
  • استایلی بسیار زیبا و جذاب و در نتیجه بهبود اعتماد به نفس
  • قابل ست کردن راحت با انواع سبک از لباس

انواع روبدوشامبر! با انواع مدل روبدشامبر و ویژگی های آنها آشنا شوید

روبدوشامبرها (Robe)؛ انواع کوتاه و بلند دارند و اکثرا جلو باز هستند. معمولا با یک بند دور کمر بسته می‌شوند و همچنین در قسمت مچ، یقه، حاشیه ها و سرشانه یا بقیه‌ی جاها از بافت گیپور، توری یا بافت های دیگر برای تزئین استفاده می‌شود.
لباس خواب ها، از جنس پارچه‌های نرم و لطیفی مانند هستند. بهترین مدل های روبدشامبر را از ساتن ابریشم و در طرح ساده و لوکس تهیه می‌کنند. ساتن ابریشم به دلیل لختی مناسب و ایست زیبا، بهترین پارچه برای تولید روبدشامبر است.

به صورت کلی این سبک از لباس خواب در دسته بندی زیر تقسیم می شود:

انواع مدل روبدوشامبر زنانه

جذاب ترین مدل لباس راحتی برای خانم ها بدون شک است. این مدل از ؛ پوششی جهت استفاده خانم ها در خانه، مهمانی و مجالس دورهمی، در جنس های مختلف مانند ساتن ابریشمی، نخی، حوله ای و غیره است.
روبدوشامبر زنانه؛ در تنوع بالایی از رنگ و طرح با قد کوتاه، متوسط و بلند با بندی دور کمر برای بستن طراحی و تولید شده اند. بهترین انواع مدل روبدشامبر زنانه را در فروشگاه های معتبری مانند لباس سکرت تهیه کنید. برای خرید روبدوشامبر زنانه به سایت مراجعه کنید.

اصولا انواع مدل روبدشامبر زنانه؛ دارای طراحی های شبیه هم هستند ولی مدل زنانه تنوع جذاب و بالایی دارد و تفاوت مدل های آن ها بیشتر در جنس پارچه، رنگ و طرح های پارچه است. از جمله پرفروش ترین و شیک ترین های مدل روبدشامبر زنانه، را میتوان به و یا روبدوشامبر دخترانه ساتن ابریشم نام برد.

بهتر است، انواع مدل روبدوشامب زنانه خود را با مدل های دیگر لباس خواب ست کنید، مانند که با ، ، و و ست شده است.
همچنین میتوانید آن را با روبدوشامب خود به صورت ست کامل انتخاب و یا خریداری کنید. بهترین مدل های لباس خواب زنانه را با تخفیف ویژه در جشنواره مشاهده بفرمایید.

مطالعه بیشتر در مورد لباس خواب: .

پرفروشترین مدل روبدوشامبر زنانه در ایران کدام است؟

پرفروش ترین مدل روبدشامبر در ایران است. این مدل جذاب و لوکس از لباس خواب، به دلیل تولید با پارچه ساتن ابریشم با طرح زیبایی ویکتویا سکرت و البته قیمت مناسب، محبوب ترین سبک از انواع مدل روبدوشامبر زنانه در ایران است.

انواع مدل روبدوشامبر مردانه! شیکترین سبک از روبدشامبر مردانه کدام است!؟

علاوه بر این که خانم ها، باید به شیکی لباس های داخل خانه یا لباس خواب خود اهمیت بدهند و در خانه هم جذاب بگردند، آقایان هم باید این موارد را چه در خانه و چه در مهمانی ها رعایت کنند تا شیک پوش و خوش استایل باشند. مردان با استفاده از انواع ؛ سعی میکنند در خانه و یا در مهمانی، علاوه بر ایجاد حس راحتی، به خوش فرمی اندام و استایل خود بهبود ببخشند. این سبک از ؛ به آقایان جذابیت و زیبایی و حس لوکس بودن خاصی خواهد بخشید.

این سبک از لباس خواب مردانه به ویژه مدل روبدوشامب مردانه؛ پوششی است که میتواند تاثیر بسیار خوبی در خوش فرم نشان دادن اندام مردانه داشته باشد و بسیاری از برجستگی های بد فرم شکم و پهلو ها را پوشش دهد و به افزایش جذابیت ظاهری مردان در چشم زنان کمک کند. مردان، پس از یک کار پرمشغله و پر استرس در بیرون از منزل، میتوانند مدتی که در منزل هستند را با یک لباس خواب راحت و شیک، سپری کنند و احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

در این رابطه بخوانید: .

پرفروشترین مدل روبدوشامبر مردانه کدام است؟

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع مدل روبدشامبر های مردانه در ایران، از فروشگاه لباس سکرت است. این مدل جذاب، با تلفیق زیبایی و لوکس بودن، پرفروشترین مدل روبدوشامبر در ایران است که میتوانید آن را در سایز بندی و حتی رنگبندی متنوع از فروشگاه های معتبر سفارش داد.

مطالعه بیشتر: .

انواع مدل روبدوشامبر عروس

این سبک ، که مخصوص میباشد، معمولاً به صورت یک پیراهن و یا تاپ شلوارک است و در رنگهای محبوب سفید و یا قرمز با توجه به رنگ پوست انتخاب می‌شوند. این مدل لباس خواب ها؛ جلوه بسیار زیبایی به عروس می‌دهند، همینطور از روی این و یا رویه پوشیده می‌شود که به عنوان یک پوشاننده سریع، شیک و جذاب، برای مهمانی و یا استایل داخل منزل میتوان پوشید.
برای تزیین لباس خواب ها معمولاً از تور و گیپور استفاده می‌شود. بهترین جنس ربدوشامبر عروس؛ ساتن ابریشم ساده و یا کار شده با گیپور می‌باشد.

روبدوشامبر ساقدوش؛ نوعی تنپوش است که در مراسم فرمالیته، دوستان نزدیک عروس گرد هم آمده و با پوشیدن روبدشامبر ساتن که عموما گلدوزی شده اند، با عروس ست لباس جذابی را ایجاد می کنند. سپس با تهیه ویدیو و عکس از این مراسم، بهترین یادگاری را برای خود فراهم می کنند.

مطالعه بیشتر: .

روبدوشامبر را با چه لباسی ست کنیم؟

در مورد ست کردن انواع مدل روبدوشامبر باید بدانید که با توجه به تن پوش بودن این سبک از لباس به زیبایی میتوان آن را با انواع مدل ، ، ، و ست کرد. یکی از محبوب ترین ست های لباس با روبدوشامب، لباس زیر است. این ست زیبا، علاوه بر راحتی، زیبایی شما را خوش استایل تر از همیشه نمایان میکند.

انواع جنس روبدوشامبر

روبدوشامبر ها معمولاً از سه جنس ساتن و نخی و حریر تولید میشوند. هر کدام از این نوع پارچه ها، سبک و مدل خاصی به روب شما میدهد و زیبای خاص خود را در پی دارد.
در اینجا انواع جنس روبدوشامبر را همراه با شرح تک به تک مشاهده می کنید:

روبدوشامبر جنس ساتن

ساتن پارچه ای براق و نرم است. معمولا ساتن با یک سطح نرم و براق از یک طرف و یک سطح کدر تر در طرف دیگر مشخص می شود.

قدمت ربدوشامبر ساتن؛ به چین قرون وسطایی بر می گردد، جایی که این ماده منحصراً با ابریشم ساخته می‌شد. این مدل از ؛ در شهر بندری کوانژو چین آغاز شد که در عربی قرون وسطی به آن زایتون می گفتند و از این رو امروزه ساتن نامیده می شود. پارچه و تکنیک های بافت هر دو از جاده ابریشم عبور کرده و به طور گسترده در سراسر خاور میانه تولید می شود.
ایتالیا اولین کشور غربی بود که در قرن دوازدهم ساتن تولید کرد و در قرن چهاردهم در سراسر اروپا محبوب شد. برای اگر در مورد سوال دارید؟ اینجا کلیک بفرمایید.

امروزه بهترین و شیکترین مدل های روبدوشامبر توسط تولیدکنندگان بزرگی مانند و یا ؛ از ساتن ابریشم استفاده می کنند.

ویژگی روبدوشامبر ساتن

  1. زیبا و جذاب
  2. وزن کم و بسیار سبک
  3. براق و دلربایی پارچه
  4. لوکس ترین نوع پارچه برای لباس خواب؛ ساتن ابریشم است
  5. قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی
  6. لَختی زیاد و جذاب روبدوشامب ساتن
  7. کیفیت بسیار بالا

روبدوشامبر نخی

پارچه نخی محبوب است، زیرا مراقبت از آن راحت است. پنبه، به راحتی تمیز میشود و میتوان آن را شستشو داد یا خشک و تمیز کرد. روبدوشامبر های نخی؛ در برابر دمای بالای آب مقاومت میکنند، اما در معرض جمع شدن و حتی چروک شدن هستند.
روبدوشامبر های نخی؛ دارای ویژگی های جذابی مانند تنفس پذیری لباس هستند. این پارچه به دلیل منافذ زیاد در خود، جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهد. در عین سبکی از استحکام بالایی نیز برخوردار است. اما پارچه نخی؛ گزینه مناسبی برای تولید روبدوشامبر نیست. ویژگی مهم این مدل از لباس خواب، یعنی لَختی و آزادی لباس با وجود پارچه نخی امکان پذیر نیست، برای همین در تولید این سبک از لباس خواب از آن استفاده نمی کنند.

روبدوشامبر حریر

این جنس از روبدوشامب ها؛ در واقع ماهیت فانتزی دارند. ویژگی بارز این جنس لباس؛ بدن نما بودن آن است، به صورتی که بیشتر از روی ، و لباس خواب های کاستوم یا فانتزی پوشیده می‌شود.
روبدوشامبر حریر؛ برای استفاده روزمره مناسب نیست، چرا که حالت لیز و نازکی داشته و به راحتی بر روی بدن نمی ایستد. پارچه حریر؛ برای فصل های سرد مانند پاییز و زمستان به هیچ وجه مناسب نیستند و نسبت به انواع دیگر روبدوشامبر ها، طرفداران کمتری داشته و بیشتر جنبه تزیینی دارند.

بهترین جنس روبدوشامبر چیست؟

پارچه هایی که برای تولید روبدوشامبر استفاده می شوند، باید از ویژگی های زیر برخوردار باشند:

  1. روب باید نرم و لطیف باشند، تا به بدن و پوست انسان، آزار و اذیتی نرسانند.
  2. وزن کمی داشته باشند؛ به گونه ای مانند پارچه ساتن ابریشم، شما حس برتن داشتن آن پارچه و لباس را نداشته باشید.
  3. پارچه استفاده شده در روبدوشامب، باید از جنس محکم و بادوامی باشد.
  4. رنگ بندی های زیبا و جذاب و کیفیت بالایی داشته باشد.
  5. بعد از شست و شو آبرفت نداشته باشد.
  6. ضخامت مناسب داشته باشد؛ ضخامت بیش از حد پارچه لباس خواب، باعث آسیب به پوست می شود.
  7. حالت لَختی و آزادی را در لباس حفظ کند. این به زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر روبدشامبر کمک شایانی می کند.

پارچه ساتن ابریشم؛ بهترین گزینه برای دوخت و تولید لباس خواب و به خصوص نوع روبدوشامبر است. زیرا همه ی این ویژگی ها را دارد. داشتن الیافی نرم و براق، می تواند جذابیت خاصی به لباس خواب مردانه و زنانه بدهد، پارچه ساتن ابریشم، به دلیل داشتن بافت خاص و منحصر به فرد خود بسیار زیبا و بادوام و درجه یک است. در زمان پوشیدن حس اشرافی بودن را القا می کند. روبدوشامبر هایی که از جنس ساتن ابریشم تهیه شده اند، به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا، کیفیت درجه یک، نرمی و وزن کم در دسته محبوب ترین محصولات قرار می گیرند.

روبدوشامبر حوله ای چیست؟

روبدوشامبرهای حوله ای؛ معمولاً کلاه دار هستند، برای استفاده بعد از یک حمام و یا دوش گرفتن مناسب می باشد. این مدل از لباس، باعث گرم شدن بدن بعد از یک حمام دلچسب می شود و در یک هوای سرد زمستانی، این روبدوشامبر می تواند گزینه مناسبی برای زیبای و راحتی شما باشد.

همچنین به خشک شدن بدن بعد از استحمام کمک می کند و در واقع پوشیدن این لباس خواب در روزهای سرد زمستانی از سرماخوردگی و ویروس جلوگیری می کند. روبدوشامبر حوله ای؛ یکی از اساسی ترین موارد اکسسوری عروس است که باید هر کسی آن را داشته باشد.

مطالعه بیشتر: .

تاثیر ربدوشامبر بر استایل و زیبایی شما

تاثیر استایل و زیبایی برای افراد شیک پوش را نمیتوان انکار کرد و انسان در هر زمانی به استایل و زیبایی خود اهمیت داده است. تفاوت نمیکند شب باشد یا روز، در خانه باشید یا مهمانی و دورهمی، روبدوشامبر میتواند زیبایی و و جذابیت استایل شما را تضمین کند.

روبدوشامبر، به ما فرصتی می‌دهد تا جنبه متفاوتی از خود را نسبت به روز، در آغوش بگیریم. انسان مدت زمان زیادی از روز را در خواب سپری میکند و چند ساعتی قبل از خواب به استراحت و حتی مهمان نوازی می‌گذراند.

بنابراین برای داشتن تیپ و استایل زیبا، پوشیدن انواع روبدوشامبر های زنانه و مردانه به جای تیشرت گزینه خوبی است. زیرا شما در این مدل از لباس خواب، متفاوت تر و خاص تر خواهید بود. راحتی در کنار زیبایی، جذابیت استفاده از این سبک از لباس را روزافزون می کند.

همانطور که لباس زیر زیبا، فقط برای ازدواج نیست، لباس خواب زیبا هم فقط برای ماه عسل نیست. آنها می توانند کوچکترین تجمل روزمره زن و مرد را برای لذت بردن از خودشان به همراه داشته باشند.

مطالعه بیشتر: .

روبدوشامبر چیست!؟ حقایق جالب روبدشامبر را بدانید!

روبدوشامبر(robe)؛ در اصل کلمه ای فرانسوی، به معنای لباس خانه می‌باشد، که در ایران ممکن است ربدوشامب، روب و یا ربدوشامبر هم تلفظ شود. روبدوشامبر؛ لباسی است که در خانه و بر روی دیگر لباس ها توسط افراد خوش استایل، پوشیده می‌شود.

انواع روبدوشامبر! با انواع مدل روبدشامبر و ویژگی های آنها آشنا شوید

لباس خواب ها، از جنس پارچه‌های نرم و لطیفی مانند هستند. بهترین مدل های روبدشامبر را از ساتن ابریشم و در طرح ساده و لوکس تهیه می‌کنند. ساتن ابریشم به دلیل لختی مناسب و ایست زیبا، بهترین خیلی از مردم به اشتباه  فکر می کنند . روبدوشامبر همان لباس خواب است . ولی باید بگوییم روبدوشامبر با لباس خواب دو نوع پوشش کاملا “متفاوت است .

روبدوشامبر چیست ؟

روبدوشامبر در اصل کلمه ای فرانسوی به معنای لباس خانه می باشد . که در ایران ممکن است ربدوشان هم تلفظ شود .

همانطور که از نامش پیداست .روبدوشامبر لباسی است . که در خانه و بر روی دیگر لباس ها مانند پیژامه  پوشیده می شود . و تفاوت آن با لباس خواب این است که کسی با روبدوشامبر به تخت خواب نمی رود  و اصلا انواع روبدوشامبر کاربردی برای خواب ندارد .

تفاوت روبدوشامبر با لباس خواب

لباس خواب پوششی راحت ، معمولا به صورت پیراهن های خواب، بلوز و شلوارخواب ، تاپ و شلوارک خواب و … بدون بند یا وسایل اضافی است . که برای  ” داشتن خوابی آرام با کیفیت بهتر به عنوان لباس خواب مردانه و   طراحی شده و کاربرد دارد .

اما پوششی با کاربرد رویه لباس است . که معمولا ” دارای جیب بغل و کمری برای به هم رساندن و بستن دو طرف روبدو شامبر است .

به عبارتی دیگر روبدوشامبر را روی لباس خانه مانند پیژامه ها ، لباس های راحتی و .. می پوشند . و در هنگام خوابیدن آن را از تن در می آورند که به صورت روبدوشامبر مردانه و روبدوشامبر زنانه طراحی و تولید شده اند .

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید . که چه دلیلی دارد از روبدوشامبر استفاده کنیم ؟

کاربرد روبدوشامبر

  • استفاده از روبدوشامبر بر روی حالت روحی شما تاثیرات خوبی خواهد گذاشت . همه ما چیز هایی در رابطه با روانشناسی رنگ ها شنیده ایم . و نمی توان تاثیر رنگ ها بر روی روحیه مان را انکار کرد . خرید روبدوشامبری با رنگ های شاد و زنده می تواند . تاثیر بسیار خوبی بر روی روحیه شما داشته باشد .
  • علاوه بر این که خانم ها باید به شیکی لباس های داخل خانه یا لباس راحتی خود اهمیت بدهند . و در خانه هم جذاب بگردند . آقایان هم باید به پوشش در خانه خود توجه کنند . و سعی کنند در خانه از لباس هایی استفاده کنند .که علاوه بر ایجاد حس راحتی به خوش فرمی اندام آن ها نیز کمک کند . روبدوشامبرها به ویژه روبدوشامبر مردانه پوششی است .که می تواند تاثیر بسیار خوبی در خوش فرم نشان دادن اندام مردانه داشته باشد . و بسیاری از برجستگی های بد فرم  شکم و پهلوها را پوشش دهد . و به افزایش جذابیت ظاهری مردان در چشم زنان کمک کند .
  • از کاربردهای دیگر روبدوشامبرها به عنوان پوششی گرم در خانه است . در واقع روبدوشامبر به عنوان یک رویه لباس می تواند به جای  سوییشرت  ،  کاپشن و ..  بهترین پوشش برای گرم ماندن بدن در خانه  باشد  .

حالا خودتان انتخاب کنید . که در یک روز سرد در خانه ،  تر جیح می دهید . از کاپشن و سویشرت استفاده کنید ؟ یا از روبدوشامبر با پارچه گرم استفاده کنید ؟

باید بگوییم روبدوشامبر در تن بسیار راحت تر از بقیه لباس هاست و اگر می خواهید ضمن گرم شدن  ،راحت هم باشید . بهترین گزینه تهیه و استفاده از یک روبدوشامبر است .

  1.  همین طور  استفاده از نوع روبدوشامبر نخی یا پنبه ای در خانه به عنوان  پوششی خنک ، راحت و  ایده آل برای فصول گرم سال کاربردی است .
  2. در نهایت روبدوشامبر را به عنوان البسه ای زینتی ،  جذاب اما بسیار راحت  نیز می توان استفاده نمود .

انواع روبدوشامبر

روبدوشامبرهای زنانه

روبدوشامبر زنانه : پوششی جهت استفاده خانم ها در خانه در جنس های مختلف ساتن ، ابریشمی ، پنبه ای ، حوله ای و غیره در تنوع بالایی از رنگ و طرح  با سایز قد کوتاه ، متوسط و بلند با بندی دور کمر برای بستن روبدوشامبر طراحی و تولید شده اند .

اصولا روبدوشامبرها دارای طراحی های شبیه هم هستند . و تفاوت مدل های آن ها در جنس پارچه ، رنگ و طرح های پارچه روبدوشامبر است .

در این میان روبدوشامبر حوله ای که به روبدوشامبر عروس هم معروف است . از پرطرفدارترین و کاربردی ترین روبدوشامبرهای زنانه است .

روبدوشامبر حوله ای زنانه:

از جنس حوله ای معمولا با کلاه  ، جهت استفاده بعد از یک حمام برای خشک شدن  و گرم ماندن بدن بسیار کاربردی است . این مدل از روبدوشامبرهای حوله ای به عنوان روبدوشامبر عروس از  جمله خریدهای ضروری عروس خانم ها قبل ازدواج می باشد .

روبدوشامبرهای مردانه:

پوششی جهت استفاده مردان در خانه است . که در تنوع بالایی مانند روبدوشامبر مردانه ابریشمی ، روبدوشامبر مردانه ساتن ، روبدوشامبر حوله ای مردانه و غیره در تنوع رنگ و طرح پارچه  با بندی دور کمر برای بستن روبدوشامبر ، طراحی و تولید شده اند .

روبدوشامبر حوله ای مردانه:

نیز که به روبدوشامبر داماد هم شناخته می شود . دارای کلاه است . و برای خشک کردن و گرم نگاه داشتن بدن بعد از استحمام آقایان بسیار کاربرد دارد .

درآخر می توان گفت . با توجه به تنوع کم در تولید انواع مدل لباس راحتی مردانه  ،  پوششی مانند روبدوشامبرهای مردانه می تواند.

نقش به سزایی برای شکیل کردن ، ایجاد تنوع در  لباس های خانگی مردانه و همین طور خوش فرم کردن اندام مردان و افزایش جذابیت اندام مردان  داشته باشند.

همین طور بر خلاف سایر لباس های راحتی مردانه ، روبدوشامبرهای مردانه دارای تنوعی خوب در جنس پارچه مانند روبدوشامبر مردانه ساتن ، روبدوشامبر مردانه ابریشمی ، روبدوشامبر مردانه نخی یا پنبه ای و غیره … همین طور گوناگونی زیاد در رنگ و طرح پارچه  طراحی و تولید شده اند .

علاوه بر این می توان گفت  خرید روبدوشامبر حوله ای از جمله لباس های  ضروری هم برای مردان و هم برای زنان بسیار کاربردی و لازم  است .

قطعا به خصوص در فصول سرد سال با داشتن روبدوشامبر حوله ای می توانید از استحمام  لذت بیشتری ببرید . و همین طور از سرماخوردگی و دیگر بیماری های ویروسی فصل سرما در امان باشید .

برای دیدن مدل های متنوع ربدوشامبر زنانه در فروشگا هایزون روی دکه زیر بزنید

پارچه برای تولید روبدشامبر است.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا