اقتصادی

فروش انواع قطعات بدنه خودرو در مجموعه پارس قطعه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، گسترده‌ترین شبکه تأمین قطعات بدنه رنگ فابریک و قطعات بدنه کوره‌ای خودرو اعم از درب‌ها، کاپوت، درب صندوق گلگیرها در ایران است. گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو این قطعات را به عنوان لوازم یدکی و به صورت خام در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. موضوع مهمی که مشتریان این قطعات باید بدانند، تفاوت قیمت به دلیل قطعه فابریک و کوره‌ای ‌ست.

قیمت قطعات فابریک حدود ۳ برابر قطعات کوره‌ای است که همین امر باعث می‌شود که قطعات فابریک برای ماشین‌های مدل بالا مناسب باشد. به عنوان مثال درب عقب پژو پارس فقط برای خودروهای بالای مدل ۹۹ است.

انواع رنگ در قطعات خودرو:

دراین مرحله بعد از تهیه قطعه خام، هنر رنگ آمیزی بیشترین اهمیت را دارد. به طوری که کیفیت قطعه به همراه کیفیت رنگ مورد استفاده و پاشش استاندارد رنگ بر روی قطعه و همچنین پخت قطعه در کوره‌های استاندارد، تأثیر به‌سزایی در کیفیت قطعه نهایی خودرو دارد.

فروش انواع قطعات بدنه خودرو در مجموعه پارس قطعه

قطعات کوره‌ای که مجموعه پارس قطعه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد، تولید شرکتی (و نه برندهای متفرقه) است و طبق کد رنگ‌های شرکت خودروسازی در اتاق رنگ شبیه سازی شده است. با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی شده و در کوره با دمای ۱۱۰ درجه پخت می‌شود.

به عنوان مثال درب جلو پژو ۲۰۷ با بهترین کیفیت رنگ طبق کد رنگ آماده ارسال می‌شود. به طوری که تشخیص قطعه تولید شده از فابریک این قطعات برای کارشناسان خودرو بسیار سخت خواهد بود.

قطعات بدنه رنگ فابریک:

قطعات رنگ فابریک بر خلاف رنگ کوره‌ای به عنوان لوازم یدکی توسط خودروسازان ارائه نمی‌شوند. قطعات رنگ فابریک با توجه به کد رنگ از روی اتاق‌های نو خودرو جدا شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. مشتریانی که به دنبال تهیه این قطعات هستند، می‌توانند با ارائه کد رنگ خودروی شأن قطعه مورد نظر را تحویل می‌گیرند.

نکته حائز اهمیت آن است که قطعات فابریک از روی اتاق خودرو تولید شده در همان سال جدا و تحویل داده می‌شود و این یعنی اگر خودروی شما مدل پایین (حدود ۹۷ به قبل) است، تفاوت رنگ قطعه نو و بدنه خودرو مشهود خواهد بود وعملا تهیه قطعه فابریک برای این خودروها توصیه نمی‌شود.

توصیه می‌شود دارندگان این خودروها، با ارائه نمونه رنگ خودرو (مانند قطعه‌ی درب باک) قطعه رنگ کوره‌ای تهیه کنند. به این صورت که رنگ فعلی خودرو از روی نمونه رنگ ارسالی، ترکیب شده و پس از آن بر روی قطعه مورد پاشش قرار می‌گیرد. نتیجه اینکه پس از اتمام فرآیند کار و نصب بر روی بدنه خودرو، هیچ‌گونه تفاوت رنگی بین بدنه خودرو و قطعه جدید مشاهده نمی‌شود.

می‌توانید کلیه این قطعات را از مجموعه پارس قطعه به صورت آنلاین تهیه کنید، همچنین ارسال به سراسر کشور امکان‌پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر واحد فروش و مشاوره‌ی پارس قطعه آماده ارائه‌ی خدمات مرتبط و استعلام قیمت قطعات مورد نیاز شما به صورت آنلاین و با پشتیبانی تلفنی است.

فروش انواع قطعات بدنه خودرو در مجموعه پارس قطعه

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا