عمومی

«طوفان‌الاقصی» پوشالی بودن رژیم‌صهیونیستی را نشان داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«طوفان‌الاقصی» پوشالی بودن رژیم‌صهیونیستی را نشان داد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به حرکت اخیراً و مقتدارانه مقاومت ملت فلسطین به نام طوفان‌الاقصی اظهار کرد: این قیام و حرکت، به واقع یکی از پیروزی‌های بزرگ برای ملت فلسطین و محور مقاومت بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با تبریک پیروزی قیام جبهه مقاومت به تمامی آزادی‌خواهان عالم به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی حامیان ملت مظلوم فلسطین تصریح کرد: امید است این حرکت مقتدرانه سبب نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌شک انتقام اخیر مقاومت فلسطین با قیام طوفان‌الاقصی، تمامی مستکبران عالم به ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را مبهوت و متحیر کرد که نشان از پوشالی بودن این رژیم دارد که نمی‌تواند در مقابل اتحاد و همبستگی مسلمانان مقاومت کند و همواره امام راحل (ره) و علما بر این مطلب اذعان داشتند که اگر مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته و از این حرکت جوانمردانه مقاومت فلسطین، حمایت کنند، جرثومه فساد و تبعیض و تباهی در دنیا ریشه‌کن شده و قبله نخست مسلمانان به جهان اسلام بازمی‌گردد.

وی افزود: همچنین قیام طوفان‌الاقصی پیام دیگری به تمامی دولت‌های اسلامی داشت و آن اینکه، بی‌تردید آنهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی هستند ضرر می‌کنند چون این رژیم دوست هیچکس نیست بلکه به همه آنان ضرر می‌رساند و حامیان رژیم صهیونیستی در دنیا و آخرت روسیاه می‌شوند.

ماموستا کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم، جنایاتی که رژیم جعلی و ظالم صهیونیستی که به فرموده امام راحل (ره) یک غده سرطانی است، در کل دنیا بی‌نظیر بوده چون حدود ۷۵ سال ملتی را آواره کرده و زنان و کودکان آنها را کشته و شکنجه کردند که این جنایات از یاد کسی نخواهد رفت و تاریخ این جنایات را ثبت می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا