ثبت نام نهایی ۲۰۷ نفر در آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ثبت نام نهایی ۲۰۷ نفر در آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رضا ابراهیمی با اشاره به تداوم ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در استان گفت: طی چهار روز نخست، ۲۰۷ داوطلب با مراجعه به سامانه وزارت کشور ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۹۲ نفر مرد و ۱۵ نفر نیز زن هستند، اضافه کرد: روند ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۲۷ آنلاین آغاز شده و تا چهارشنبه سوم آبان ماه جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی تاکید کرد: مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست و داوطلبان بیاد تا روز چهارشنبه هفته جاری، ثبت نام خود را برای نامزدی در انتخابات آتی مجلس نهایی کنند.

ابراهیمی ادامه داد: ساعت ثبت نام در هر روز از هشت صبح تا ۶ بعدازظهر درنظر گرفته شده و داوطلبان می‌توانند در این ساعات با مراجعه به سامانه مربوطه نام نویسی داشته باشند.

وی گفت: داوطلبان در اولین فرصت به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام نهایی کنند و روند نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

پیش از این و در مرحله پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۴۹ هزار نفر در کشور و یک هزار و ۳۹۷ نفر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند.

آذربایجان غربی ۱۲ کرسی در مجلس دوازدهم خواهد داشت که شامل سه کرسی برای ارومیه، یک کرسی برای هر یک از شهرستان‌های سلماس، مهاباد و بوکان، یک کرسی برای سردشت و پیرانشهر، یک کرسی برای نقده و اشنویه، یک کرسی برای میاندوآب، باروق و چهار برج، یک کرسی برای تکاب و شاهین دژ، یک کرسی برای خوی و چایپاره و یک کرسی برای ماکو، شوط، پلدشت و چالدران است.

خروج از نسخه موبایل