فرهنگ و هنر

شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین در جامعه هستند

شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین در جامعه هستند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار چهره به چهره با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا وحدت‌بخش و اتحاد آفرین در جامعه هستند و یک تکه از پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید آن شهر را به حرکت و تکاپو درمی‌آورد.

به گزارش ایواره، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در که  شنبه ۱۸ شهریورماه در حسینیه کوثر نراقی‌ها سخن می‌گفت، افزود: امیدوارم این لیاقت را داشته باشیم که به عنوان خادمان شهدا خدمت کنیم. خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا باشیم و با نگاه عالی شما، افراد اثرگذاری در خدمت به خانواده ایثار و شهادت باشیم.

معاون رئیس جمهور  افزود: در حوزه ایثار و شهادت پرچمداران آن کسانی هستند که کار زینبی و اهداف شهدا را  دنبال و تبیین می‌کنند. مقام معظم رهبری هم خانواده‌های شهدا را رسانه می‌دانند که می‌توانند منش شهدا را به نسل امروز انتقال دهند، زیرا این نسل در کنار شهدا زندگی کردند و می‌توانند پیام شهدا را به اقصی نقاط دنیا بفرستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: شهدا افرادی بودند که در کنار ما می‌زیستند اما نگاهشان به عالم متفاوت بود. ویژگی جنگ تحمیلی «فرقان»  بودن آن است و انسان‌ها را از هم تفکیک می‌کرد.  خدا به برخی از انسان‌های حاضر در دفاع مقدس، مقام شهادت عطا کرد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: خانواده ایثار و شهادت ۳ و نیم میلیون نفر هستند که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند که با احتساب رزمندگان به ۱۲ میلیون نفر می‌رسند. اگر یک میلیون نفر این جامعه امور را اصلاح کنند می‌توانیم در مسیر شهدا حرکت و پرچمی که توسط شهدا به اهتزاز درآمد را  حمل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان  یادآور شد: شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین در جامعه هستند و  یک تکه از  پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید آن شهر را به حرکت و تکاپو  در می‌آورد. امیدوارم بتوانیم در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا حرکت کنیم.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا