مدیریت کسب و کار

تاریخ دقیق معرفی آیفون 15 چه زمانی است؟

تاریخ دقیق معرفی آیفون 15 چه زمانی است؟

به گزارش کارمادیو، مارک آلمان، افشاگر بلومبرگ در گزارشی اختصاصی تایید کرد که مراسم رونمایی از گوشی موبایل آیفون 15 در 12 سپتامبر (21 شهریور) برگزار خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که رویداد اپل در تاریخ 21 یا 22 سپتامبر برگزار می شود.

به گفته یکی از افشاگران معروف اپل، عرضه آیفون 15 در 21 سپتامبر تقریبا قطعی است. دعوت نامه های رویداد ممکن است به زودی ارسال شود.

گارمان تنها افشاگری نیست که به عرضه آیفون 15 در 21 سپتامبر اشاره کرده است. زیرا روز گذشته یک افشاگر دیگر نیز ادعای مشابهی را مطرح کرد. هر سال اپل آیفون های خود را در پایان سپتامبر معرفی می کند. بنابراین، طرح چنین خواسته هایی منطقی است.

با فرض اینکه این رویداد در 21 سپتامبر برگزار شود، اپل احتمالا دعوتنامه رویداد را در روز سه شنبه این هفته یا هفته آینده برای رسانه ها ارسال خواهد کرد.

تاریخ دقیق معرفی آیفون 15 چه زمانی است؟
تاریخ دقیق معرفی آیفون 15 چه زمانی است؟

شایعه شده است که چهار گوشی در رویداد 21 سپتامبر معرفی خواهند شد: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس (اولترا). آیفون پرو دارای قاب تیتانیومی، پردازنده 3 نانومتری و دوربین 48 مگاپیکسلی است.هر چهار مدل آیفون دارای پورت USB-C هستند. همچنین انتظار می رود اپل مدل جدیدی از اپل واچ را معرفی کند.

ممکن است قیمت آیفون در نسل جدید افزایش یابد. سال گذشته قیمت تلفن های همراه اپل در بازارهای خارج از ایالات متحده افزایش یافت. اما این احتمال وجود دارد که امسال افزایش قیمت در بازار آمریکا مشاهده شود.

دکمه بازگشت به بالا