فرهنگ و هنر

اعزام ۳۰۰۰ نفر از جوانان شیراز به اردوی راهیان‌نور

اعزام ۳۰۰۰ نفر از جوانان شیراز به اردوی راهیان‌نور

ایواره/فارس رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح برنامه‌های مدیریت شهری در ایام هفته دفاع مقدس گفت: امسال ۳ هزار نفر از جوانان از طریق شهرداری شیراز با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) به اردوهای راهیان‌نور ‏اعزام شدند.

محمدرضا هاجری با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به‌مناسبت این ایام برنامه‌های مختلف به‌همت مدیریت شهری در سطح شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایواره، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۳۱ شهریورماه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ‏شهادت، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و همچنین روابط عمومی مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در تمامی شهر، با اقدامات انجام شده و آذین‌بندی و فضاسازی در سطح شهر شیراز حال و هوای دوران ‏دفاع مقدس را زنده کرده‌اند.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تشریح آن تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مناطق یازده‌گانه شهرداری هرمنطقه ۳ یادواره شهدای محلات به‌عنوان آبروی محله برگزار خواهند کرد، در ۱۰ محله از طریق سازمان فرهنگی و اداره ورزش و جوانان، ۱۰ یادواره شهدای ورزشکار برگزار می‌شود.

هاجری از برگزاری یادواره شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبر داد و گفت: با کمک پیشکسوتان و حوزه بسیج شهرداری مراسم تجلیل از ۲۵۰ بانوی شهید و ایثارگر برگزار می‌شود، همچنین با ‏همکاری دانشکده شهید باهنر و سازمان فرهنگی یادواره شهدای اساتید و دانشجو برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع)، برپایی مراسم ‏تجلیل از  ایثارگران توسط مشاور ایثارگران شهرداری در محل موزه دفاع مقدس، تجلیل ‏از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری در مرکز فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز و برپایی موکب بزرگ ‏اربعین با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) سپاه فجر تا آخر هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

هاجری در پایان با تصریح اینکه با کمک مؤسسه نشر آثار دفاع مقدس امسال ‏شاهد تحولات خوبی در این عرصه خواهیم بود، افزود: اعزام جوانان شیراز به اردوی راهیان‌نور در منطقه جنوب و غرب در حال پیگیری است.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا