علمی و پزشکی

اطلاعات پرچمدار سامسونگ لو رفت/ عکس

سامسونگ پیش‌تر تولید گلکسی S۲۳ FE را تأیید کرده است و تمامی شواهد نشان می‌دهند که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی این گوشی نداریم. برخی شایعه‌ها می‌گویند اس ۲۳ اف‌ای قبل از پایان شهریور رونمایی می‌شود؛ اما ممکن است معرفی این گوشی تا مهرماه به‌تعویق بیفتد.

براساس گزارش مای‌فیکس‌گاید، گوشی گلکسی S۲۳ FE سامسونگ وارد دیتابیس TENAA چین شده است. به‌لطف این اتفاق، اکنون به تصاویر واقعی این گوشی دسترسی داریم. در نگاه اول، گلکسی S۲۳ FE تفاوت ظاهری خاصی با گلکسی S۲۳ و گلکسی S۲۳ پلاس ندارد.

گلکسی S23 FE از نمای پشت و جلو و نیم رخ فاش شده

ابعاد گلکسی S۲۳ FE سامسونگ به ۱۵۸ در ۷۶٫۵ در ۸٫۲ میلی‌متر می‌رسد و وزنش ۲۱۰ گرم است. فعلاً به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۳ FE اشاره نشده است؛ اما قطعاً قیمت موبایل مذکور ارزان‌تر از S۲۳ خواهد بود.

گلکسی S۲۳ FE نمایشگر ۶٫۴ اینچ فول اچ‌دی پلاس با وضوح ۲٬۳۴۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ خواهد داشت. این پنل از نوع ۸ بیتی است و ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. شایعه‌های قبلی می‌گویند نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی S۲۳ FE به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و سامسونگ حسگر اثر انگشت را به زیر نمایشگر این گوشی منتقل می‌کند.

گوشی گلکسی S۲۳ FE ممکن است در بازارهای مختلف با پردازنده‌ Snapdragon ۸ Gen ۱ یا Exynos ۲۲۰۰ عرضه شود. ظاهراً دستگاهی که در دیتابیس TENAA حضور پیدا کرده است، پردازنده‌ی اسنپدراگون با فرکانس ۲٫۹۹ گیگاهرتز دارد و از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده می‌کند.

گوشی گلکسی S۲۳ FE سامسونگ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوِ ۸مگاپیکسلی (با بزرگ‌نمایی سه برابری) و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی با باتری ۴٬۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۲۵ وات و رابط کاربری One UI ۵.۱ برپایه‌ی اندروید ۱۳ روانه‌ی بازار خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا