فرهنگ و هنر

اقامت بیش از ۵۱ هزار گردشگر در لرستان

اقامت بیش از ۵۱ هزار گردشگر در لرستان

ایواره/لرستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت بیش از ۵۱ هزار گردشگر از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های استان خبر داد.

به گزارش ایواره، حجت‌الله عباسیان یکم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱ هزار و ۵۷۳ نفر گردشگر داخلی در سطح اقامتگاه‌های لرستان اسکان داشته‌اند.

وی بیان کرد: در راستای توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت‌ها به منظور جذب گردشگر در استان، وضعیت اقامتگاه‌های لرستان به‌ویژه هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار قرار گرفته است.

عباسیان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای جذب گردشگران خارجی نیز گفت: ۴۲۲ نفر گردشگر خارجی نیز از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه‌های لرستان اقامت داشته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: در این راستا تلاش برای ایجاد و توسعه هتل‌های چندستاره و … جهت جذب گردشگران خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران و گردشگران، ساماندهی خانه‌های مسافر در لرستان نیز در حال انجام است گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت اقامتی در استان وجود دارد که شامل هتل‌ها، متل‌ها، مهمانپذیر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌شود.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا