اقتصادی

آغاز عملیات پروژه فیبر نوری مبین‌نت در سطح کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، در قالب این طرح مبین‌نت نیز به جمع توسعه‌دهندگان فیبرنوری در سطح کشور پیوست و توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متعهد به ایجاد ۳ میلیون پورت در ۴ استان مازندران، اردبیل، تبریز، کردستان و کلان‌شهرها شد.

در این راستا، مذاکرات با شهرداری‌ها برای عقد قرارداد آغاز شده و به موازات این امر مبین‌نت اقدام به طراحی شبکه فیبر نوری در شهرها، جذب و استخدام نیروهای طراحی و همچنین اجرا و تجهیز کارگاه نموده است.

در حال حاضر مذاکرات با شهرهای ساری و بابلسر از استان مازندران و شهر نیر و آنگوت از استان اردبیل به سرانجام رسیده و شرکت مبین‌نت عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه در این شهرها را در دستور کار خود قرار داده‌است.

آغاز عملیات پروژه فیبر نوری مبین‌نت در سطح کشور

به علاوه مذاکرات در استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی نیز به مراحل نهایی نزدیک شده و در ماه‌های آتی توسعه شبکه فیبر نوری در این استان‌ها نیز شروع خواهد شد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت فرایند آزمایشی فیبرنوری را از شهریورماه ۱۴۰۰ تحت عنوان FiberLink (فایبرلینک)، در استان‌های تهران و شیراز آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ مشترک در بیش از ۵۰ برج و مجتمع‌های مسکونی و تجاری را تحت پوشش خود دارد.

مبین‌نت در تلاش است با استراتژی توسعه کلان و رویکرد مدیریتی جدید خود با عزمی راسخ در مسیر سبز آبادانی و تحول دیجیتال کشور قدم بردارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا