خرید رایت پوینت rp لیگ آف لجند چه مزایایی دارد؟

معرفی رایت پوینت (RP)+ بررسی هیروهای لیگ اف لجندز

اگر بگوییم که کمپانی رایت گیمز در زمینه منتشر کردن اسکین‌ها و رویداد‌های جدید قدرت‌مند‌ترین است اشتباه نکرده‌ایم. رایت پوینت (Riot Point) که امروزه با اسم ارپی (RP) تغییر یافته است، واحد (Currency) ویژه بازی League of Legends است که بازیکنان با آن توان انجام هر‌کاری از جمله خریدن اسکین‌های جدید بازی، خرید لوت (چست و کی، اورب (Orbs)، آیکن‌ها و وارد اسکین‌ها، رونز پیج (Runes Page)) و خرید بتل پس رویداد و همچنین دریافت چمپیون‌ها را خواهند داشت.

می‌توان گفت که رایت پوینت یکی از پر فروش‌ترین واحد‌های یک بازی است که دنیای گیمینگ تا به‌ حال دیده است، مجموعه ونوم استور یکی از اولین فروشگاه‌هایی بوده است همواره در زمینه‌ی فروش محصولات کمپانی رایت گیمز (Valorant | WildRift | League of Legends) حرف اول را زده است و هم‌اکنون قابلیت شارژ RP بر روی اکانت شما به صورت خودکار امکان‌پذیر شده است تا شما عزیزان با خیال راحت سفارشات خودتان را ثبت کنید.

خرید rp lol در حال حاضر پرفروش‌ترین آیتم‌های داخل بازی‌ها علاوه بر اسکین‌ها و بتل پس بازی می‌باشد. اسکین‌های بازی با توجه به نوعشان برای مقدار رایت پوینت مشخصی قابل خریداری هستند. اسکین‌های اپیک (Epic) لیگ آو لجندز به عنوان اصلی‌ترین آنها شناخته می‌شود و با هر به‌ روز‌ رسانی چمپیون‌های جدیدی این نوع اسکین را دریافت می‌کنند. برای خرید اسکین اپیک چمپیون مورد علاقه‌ی خود شما به مقدار ۱۳۵۰ ارپی نیاز خواهد داشت. بتل پس بازی ۱۶۵۰ ارپی و اسکین‌های لجندری ۱۸۲۰ ارپی می‌باشند.

خرید رایت پوینت League of legends

برای داشتن پوینت درون بازی لول برای خرید آیتم های درون بازی به Riot Points نیاز دارید. یکی از بهترین و ساده ترین راه های خرید رایت پوینت استفاده از گیفت کارت آن است که شما میتوانید تنها با استفاده از این کد حساب خود را شارژ کنید. رایت پوینت های موجود در والاها برای ریجن های ترکیه و اروپا میباشد که با توجه به قیمت های موجود ریجن ترکیه به صرفه تر میباشد.

بازی LOL چیست و گیم پلی آن

افراد برای اینکه قدرت خود را در بازی هرچه سریع تر افزایش دهند، میتوانند از تجهیزات و سلاح هایی که در بازی وجود دارد استفاده کنند. در هنگام بازی شما می توانند امتیاز هایی را برای خود به دست بیاورید تا به عنوان پوینت برای شما در نظر گرفته شود. با استفاده از پوینت خیلی راحت میتوانید خود را در بازی ارتقا دهید و از سلاح های بهتری در بازی بهرمند شوید تا یک بازی حرفه ای تری را تجربه کنید. بازی league of legends به صورت گروهی و آنلاین می باشد و در دو تیم پنج نفر انجام می شود. هر بازیکن با استراتژی و مهارت هایی که در نظر می گیرد، باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد و در لحظه بهترین تصمیمات را بگیرد تا به صورت گروهی بتوانند تیم حریف را شکست دهند. این بازی به قدری مهیج و سرگرم کننده است که افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است.

گیفت کارت بازی League of legends

از طریق Gift card League of legends گیمرها می توانند سلاح ها و لباس ها جنگی و هر آیتم دیگری را که مدنظر دارند، خریداری کنند و امتیازهای خود را افزایش دهند. با این حرکت بسیار قدرتمندتر از تیم حریف شوند. گیفت کارت League of legends به نام Lol در بین بازیکن ها شناخته شده و ارز داخل بازی به حساب می آید. با پرداخت هزینه گیفت کارت لیگ آف لجند خود را شارژ کرده تا در هر زمان که نیاز به آیتم جدید در بازی داشتید، بتوانید آن را به راحتی خریداری و استفاده کنید.

خرید گیفت کارت Lol لول

گیفت کارت Lol و یا همان گیفت کارت لیگ آف لجند در بازی League of legends برای خرید آیتم و تجهیزات بیشتر کاربرد دارد. در صورت نیاز به هر ابزار و سلاحی در جهت بازی بهتر، باید این گیفت کارت را تهیه کنید. ما این امکان را برای شما بسیار راحت و ساده کرده ایم تا بتوانید به راحتی گیفت کارت Lol را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت لیگ آف لجند از ونوم استور پس از پرداخت و تکمیل فرایند خرید، به صورت آنی و در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.

معرفی بازی League Of Legends

بازی LOL یا همان League Of Legends – بازی لیگ آف لجند – یک بازی از جنس میدان نبرد مولتی پلی آنلاین می باشد.این بازی توسط شرکت ریوت Riot Games برای سیستم عامل های ویندوز و مک اپل طراحی شده است. جالب است بدانید از مدل های بازی وارکرفت WarCraft III برای طراحی این بازی الهام گرفته شده است. یکی از دلایل پرطرفدار بودن بازی لیگ آف لجند سبک استراتژیک آن است که یادآور افسانه های کهن ما است، گذشته از این آنلاین بودن این بازی در کنار امکان Multiplayer بودن آن جذابیت لیگ لجند را چند برابر می کند.

چرا بازی لیگ لجند؟

در طول این چند سال که بازی در نسخه های مختلف خود تقدیم کاربران و گیمر ها شده به جرات تبدیل به یک بازی اعتیاد آور شده است. برخلاف بسیاری از بازی های این سبک، حریف های این بازی اصلا به راحتی از بین نمی روند و نیاز به اجرای کلیه توانایی های گیمر جهت کشتن کامل حریف بازی خود می باشد.

سایر امکانات و مزایای لیگ لجند

یکی از امکانات ویژه این بازی به دست اوردن امتیاز RP یا Riot Points می باشد که همان امتیازات کسب شده در بازی است. در واقع هرچه امتیاز بالاتری کسب کنید می توانید Hero یا قهرمان های بیشتری را می توانید به تیم جنگی خود اضافه کرده و قدرت تان را بالا ببرید.  خرید لباس ها و ملزومات اضافی جنگی نیز توسط همین امتیازات خریداری می شوند. محیط گرافیکی بازی League Of Legends کاملا جذاب و رضایت بخش بوده که تابحال توانسته اقشار بیشتری از جامعه از کوچک تا بزرگسال را به خود جذب نماید.

با گیفت کارت لیگ لجند چی کار می تونم بکنم؟

گیفت کارت لیگ لجند قابلیت افزایش RP یا امتیاز ریوت پوینت یا همان گیم کارت می باشد. فروشگاه آی پینز امکان خرید گیفت کارت League Of Legends را برای شما هموطنان عزیز در شرایط تحریم فراهم آورده تا به راحتی بتوانید از امکانات ویژه این بازی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

خروج از نسخه موبایل