اقتصادی

سرمایه گذاری صنعت منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی با اعلام انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: این مجتمع تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد به صورت ریالی و افزون بر ۱۳ میلیون یورو به صورت ارزی، احداث و در دوران بهره برداری برای حدود ۱۰۰۰( هزار) نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

سرمایه گذاری صنعت منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع خود، فرصتی مغتنم برای فعالان صنعتی و اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی نظیر آلومینیوم، پتروشیمی، فولاد، سیمان و سایر صنایع پایین دستی به‌شمار می‌رود.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنابع معدنی (ایمیدرو) است.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا