عمومیمدیریت کسب و کار

راهنمای خرید چادر خودروهای داخلی و خارجی

سایبان خودرو یکی از ابتدایی ترین وسایلی است که پس از خرید خودرو قطعا به آن نیاز خواهید داشت.

این دستگاه نقش بسیار موثری در محافظت از بدنه خودرو دارد و می توان گفت اگر می خواهید رنگ خودروی شما بیش از حد معمول ماندگاری داشته باشد، استفاده از چادر خودرو را فراموش نکنید.

با توجه به اهمیت این موضوع اطلاعات کامل و کاملی در این خصوص به شما داده می شود. اگر علاقه مند به اطلاع از تبلیغ بهترین نوع چادر خودرو برای خودرو در ایران و سایر کشورها هستید تا پایان با ما همراه باشید.

به عبارت ساده، چادر ماشین به عنوان یک پارکینگ سیار عمل می کند. کاربرد و اهمیت چادر خودرو در زمان پارک خودرو در محیطی باز و بدون گاراژ یا در فضای بسته که مستقیماً در معرض باد و باران و انواع برخوردهای فیزیکی با خودرو قرار می گیرد، خود را نشان می دهد. ماشین..

اگر کاپوت خودرو به صورت استاندارد دوخته شده و به درستی بر روی خودرو نصب شود، خودروی شما را از آسیب هایی مانند باران اسیدی، خط و خش و بریدگی رنگ در اثر نور خورشید و حیوانات و بسیاری موارد دیگر محافظت می کند. از ختم زودرس جلوگیری می کند.

البته به یاد داشته باشید که بهتر است برای هر فصل از یک چادر ماشین خوب استفاده کنید. در ادامه این مقاله به معرفی انواع چادر خودرو می پردازیم:

چادر ماشین چهار فصل

در طول ماه، بسیاری از رانندگان از چادر ماشین سبک برای تابستان و چادر ماشین ضخیم در فصل سرد استفاده می کنند، بنابراین هزینه برای آنها بسیار بالا است. چندین شرکت از جمله برند بهنیکان شروع به تولید چادر خودروهای چهارفصل کرده اند. این نوع چادر را می توانید با جستجوی عبارت (چادر ماشین بهنیکان) در گوگل پیدا کنید.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در ارائه این چادر خودرو می توان به آن اشاره کرد این است که ضخیم نبودن آن به حدی است که در فصول گرم سال از گردش هوا و خفگی داخل خودرو جلوگیری می کند و نازک نبودن آن به قدری است که با واژگون شدن آن پاره شود.

چادر ماشین ضد آب

این سایبان ها دارای یک لایه ضد آب هستند که باعث می شود خودروی شما در فصول بارندگی به راحتی و راحتی در محیط بیرون پارک شود و نگران نفوذ آب و خیس شدن سطح بدنه خودرو نباشید. . در واقع باید به این نکته توجه داشت که برند بهنیکان دارای سایبان خودرو با ویژگی های مختلف است که مخصوص ضد آب طراحی شده است.

قیمت چادر ماشین

چادرهای خودرو با توجه به مواد به کار رفته در آنها به عنوان مثال پوشش آنها با زیپ یا پی وی سی و همچنین نوع درزها متفاوت است و با این حساب نمی توان قیمت چادر خودرو را به صورت ثابت بیان کرد و با توجه به نوع چادر و قیمت چادر ماشین نیز متفاوت است. البته بازه قیمتی چادر برای خودروها در حالت استاندارد از 340 هزار تومان تا 1 میلیون است.

معرفی بهترین چادرهای خودرو برای خودروهای خارجی و ایرانی

برای هر مشتری بسته به نوع سلیقه یا نیاز، بهترین چادر ماشین تعریف متفاوتی دارد. بنابراین نمی توان گفت نمایی از خودرویی که این منظره را دارد نمای خوبی است و نمایی که این منظره را داشته باشد نمای خوبی از خودرو نیست.

با این حال، یک سری ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آفتاب، مقاومت در برابر آب و زیپ قوی وجود دارد که هر چادر خوبی باید داشته باشد.

اما در این بین نمونه هایی از بهترین انواع چادر برای بسیاری از خودروها را در زیر آورده ایم:

چادر پراید

یکی از بهترین انواع چادرهای مسافرتی چادر کوله پشتی می باشد که سبک و منعطف بوده و در عین حال دارای محافظی در لایه داخلی خود جهت جلوگیری از آسیب به بدنه و ایجاد خراش می باشد.

راهنمای خرید چادر خودروهای داخلی و خارجی

چادر سریع

موتورخانه ای سریع که مناسب جوانان و مخصوصا خودروهای اسپرت می باشد. باید ظاهری مطابق با ساختار خودرو داشته باشد. برای این منظور یک سری چادر ارائه می شود که به رنگ خاکستری یک دست یا مشکی یک دست است، ضمن حفظ زیبایی خودرو از آلودگی و همچنین با زیپ هایی که در قسمت درب قرار دارند. ، کاربر بدون نیاز به برداشتن چادر به فضای داخلی خودرو دسترسی دارد.

چادر سمند

بستگی به سلیقه صاحب ماشین داره سازندگان مختلف از جمله بهنیکان مدل های زیادی را برای این وسیله نقلیه ارائه می دهند که یکی از پرفروش ترین آنها قایق ضد آب سمند است. برای خرید انواع مدل چادر خودرو سمند می توانید به سایت بهنیکان مراجعه کنید.

چادر پژو 405

پژو 405 که خودروی جاده ای محسوب می شود، به دلیل اینکه سال هاست در بازار خودرو ایران مورد تقاضا بوده، با انواع چادر خودرو طراحی شده است.

چادر دنا

خودروی دانا به ظاهر خشن و زیبای خود معروف است، زیرا قیمت آن بیشتر از سایر خودروهای ذکر شده است، باید به سراغ چادری با کیفیت بهتر و محافظت بیشتر بروید. به همین دلیل، ما چادری را توصیه می کنیم که از بیرون ضد آب و از داخل نرم باشد و در عین حال به محافظت از شما در برابر آسیب های فیزیکی کمک کند.

ارائه چادر خودروهای خارجی

امروزه انواع خودروهای خارجی از چین، روسیه، کره جنوبی و … وارد ایران شده است و بسیاری از دارندگان این خودروها به سختی به دنبال چادری برای خودروی خود هستند، به دلیل کمیاب بودن خودروهایشان با هم روبرو نمی شوند. ماشین چادری ماشین

اما بهنیکان انواع چادر خودرو را برای تمامی خودروها در داخل و خارج از ایران تولید می کند و بهنیکان این امکان را به شما داده است که برای هر خودرو چادر خود را سفارش دهید.

بهنیکان یکی از تولیدکنندگان مطرح چادر خودرویی است که از چندین سال قبل فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و با تنوع و کیفیتی که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد، محبوب و قابل اعتماد بوده است. اعتماد در نظر گرفته شده است. این تولیدی با استفاده از بهترین مواد موجود برای تولید چادر خودرو سعی در تولید محصولی مناسب داشته و در دوخت دور چادر خودرو و سایر جزئیات دقت زیادی به خرج داده است.

دکمه بازگشت به بالا