کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان
به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بینظیر محصولاتش میشناسند. برندی که توانسته در سالهای گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرفکننده به ابزار را تغییر دهد.
خدمات پس از فروش متمایز و بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه، از مهمترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است.
تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بیاعتماد کردهاست. اما رونیکس در سالهای فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است.
رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیتهای رونیکس
رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت میدهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. کیفیت امروز محصولات رونیکس، تنوع بالای محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتیجه توجه به این تطابق نیازها است.
خدمات پس از فروش مهمترین رکن در جلب رضایت مشتری و همچنین تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت نیاز مشتریان ابزار در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته این نیاز را برطرف کند.
ارسال رایگان قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش در کمتر از ۲۴ ساعت
تیم قطعات و خدمات پس از فروش رونیکس، در کمتر از ۲۴ ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خود را به صورت رایگان به سراسر ایران و حتی دورترین نقاط ارسال میکنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به دستشان برسد!
دستیابی به این سطح کیفی از خدمات، مرهون تلاشهای شبانهروزی تیمی متشکل از افراد متعهد و مجرب است و رفتار سازمانی متمایز در برند رونیکس را منعکس میکند.
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه
طیف گسترده مشتریان رونیکس شامل بازار ابزار و کارگاههای کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی میشود. رونیکس با توجه به تنوع بینظیر محصولات خود، برای اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژهای را به کار برده است؛ راهبردی که باعث شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل شود. تنوع قطعات این برند متشکل از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه بوده و از لحاظ انبار، حجم بار و نیز توجه به قطعات مهم و پرگردش مثالزدنی است.
تمام قطعات ریز و درشت محصول، از بالشتک و آرمیچر دریل برقی گرفته تا ریزترین قطعات و حتی پیچ و مهره، دپو میشود. وجود این دپو، هزینه نگهداری قطعات در دپو، انبارگردانی منظم و … همگی به برنامهریزی هوشمندانه نیاز دارد که رونیکس به خوبی از عهده آن برآمده است. این بانک جامع، تنها شامل قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه قطعات یدکی برندهای دیگر نیز در این بانک تأمین میشود.
خیالتان راحت؛ تعداد سفارشات نامحدود است!
از دیدگاه رونیکس، مشتری پادشاه است و نقطه عطف تمام فعالیتهای این برند، رضایت مشتری است. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور با توجه به نیاز خود و تعداد مراجعین، میتوانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند.