استان هامدیریت کسب و کار

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

منطقه چیتگر، در شمال غرب و منطقه 22 شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله یکی از بزرگ‌ترین محله‌های شهر تهران به شمار می‌رود که دارای 2 قسمت شمالی و جنوبی می‌باشد.

منطقه چیتگر از جمله مناطق تازه تاسیس و پر پتانسیل است که به دلیل موقعیت خوب و عالی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی لیستی از بهترین‌ها در محدوده چیتگر مانند: بهترین مراکز خرید، بهترین تعاونی منطقه 22 و محله‌های آن و … بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید در منطقه 22

امروزه بازار خرید و فروش و اجاره واحد تجاری و اداری در منطقه چیتگر تهران بسیار گرم است؛ چون این محدوده جای پیشرفت و توسعه بسیاری دارد.

به‌طور کلی در اکثر مراکز خرید، برای رفاه حال مردم امکاناتی مانند رستوران‌ها، شهربازی و سینما و.. در نظر گرفته شده است. در ادامه به لیستی از بهترین مراکز خرید در محدوده چیتگر می‌پردازیم:

  • بازار بزرگ ایران مال

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

ایران مال جزو بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی خاورمیانه است. همچنین یکی از بهترین مراکز خرید در چیتگر است که علاوه‌بر فروشگاه‌های متعدد، از امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی برخوردار است.

  • مرکز خرید باملند

باملند یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در منطقه چیتگر است. این مرکز در فضای باز قرار دارد که در کنار دریاچه زیبای چیتگر فرصتی را برای تفریح و خرید مردم فراهم کرده است.

  • مجتمع تجاری و اداری آرتمیس

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مجموعه اداری و تجاری، مجتمع آرتمیس است که در شمال دریاچه چیتگر واقع شده است و همچنین نمای بیرونی آن به یک کشتی بزرگ و باشکوه شبیه است که در ساحل دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

  • مرکز خرید طوبی

اولین و بزرگ‌ترین مرکز خرید در تهران است که پاسخ‌گوی واقعی نیاز‌های منطقه چیتگر می‌باشد. همچنین شامل واحدهای اداری در 2 برج شمالی و جنوبی می‌باشد.

  • پاساژ پارامیس

پروژه تجاری و مسکونی پارامیس دارای کاربری مسکونی و تجاری می‌باشد، به عبارت دیگر برخی از واحدهای آن مسکونی و برخی دیگر تجاری است. امکانات این پاساژ شامل کافی‌شاپ و روف گاردن مشرف به دریاچه می‌باشد.

همان‌طور که می‌دانیم یکی از محبوبیت‌های شهر تهران مراکز خرید متنوع و رنگارنگ آن است. مراکز خرید متنوع در منطقه چیتگر، برای هر نوع سلیقه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی است.

بهترین ورزشگاه‌های منطقه چیتگر

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

مرکزهای ورزشی از گزینه‌های مهمی هستند که سرمایه‌گذاران زیادی را در زمان خرید به خود جذب کرده است. به همین دلیل وجود ورزشگاه‌های لازم در منطقه چیتگر یکی از ویژگی‌های اصلی این منطقه به حساب می‌آید که باعث جذب افراد به این منطقه شده است.

برخی از بهترین و محبوب‌ترین ورزشگاه‌های محدوده چیتگر به ترتیب شامل:

  • مجموعه ورزشی الزهرا

این مجموعه در بلوار امیرکبیر در نزدیکی باملند چیتگر واقع شده است و هر روز آماده میزبانی از خانم‌هایی می‌باشد که به ورزش‌های رزمی و توپی علاقه دارند.

  • باشگاه ورزشی آفتاب غرب

این ورزشگاه در منطقه 22 تهران قرار گرفته است و در این مجموعه استخر کودکان نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این مرکز ورزشی بالکن آفتاب، سونای خشک و بخار، جکوزی و ماساژ و .. را می‌توان نام برد.

  • ورزشگاه پیکان

ورزشگاه پیکان در محله دریاچه شهدای خلیج فارس تهران و در خیابان سروناز واقع شده است که یکی از سالن‌های ورزشی خوب در این منطقه محسوب می‌شود.

  • ورزشگاه آزادی

این ورزشگاه دارای 78 هزار ظرفیت برای تماشاچی‌ها می‌باشد که در نزدیکی خانه‌های چیتگر قرار دارد. این سالن صرفا برای تماشای فوتبال نمی‌باشد، بلکه محلی عالی برای مراسم‌های متفاوت مانند جشن‌ها و اردوهای ورزشی و غیرورزشی می‌باشد.

  • باشگاه بدنسازی آریامنش

این باشگاه در محله کوهک تهران با زیربنای 330 مترمربع در خیابان علیمرادی واقع شده است. همچنین مربی‌گری این باشگاه به عهده قهرمان مردان آهنین می‌باشد.

همان‌طور که متوجه شدیم وجود مراکز ورزشی، فرهنگی و هنری در منطقه چیتگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای سرمایه گذاری در منطقه 22، در نظر گرفتن مراکز فرهنگی و ورزشی یک فاکتور مهم است.

بهترین پارک‌های منطقه چیتگر

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

طبیعتا زندگی در یک شهر پر سر و صدا و شلوغ روی وضعیت روحی ساکنین شهر تاثیرگذار است. بنابراین افراد برای رهایی از استرس و شلوغی به یک فضای باز و آرام نیاز دارند.

به‌طور کلی فضاهای سبز مثل پارک، بوستان و .. می‌تواند بهترین انتخاب برای افراد باشد. در ادامه مطالب به معرفی چند نمونه از بهترین پارک‌های منطقه چیتگر می‌پردازیم.

  • پارک و دریاچه چیتگر

این پارک از بزرگ‌ترین بوستان‌های جنگلی است و نباید با پارک جنگلی چیتگر اشتباه گرفته شود چون تفاوت زیادی با هم دارند. دریاچه این پارک بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران است.

  • پارک آبشار تهران

یکی از بهترین مکان‎‌های چیتگر برای گشت و گذار است. پارک آبشار تهران به صورت پلکانی روی کوه ساخته شده است و درون این پارک یک آبشار زیبا وجود دارد، همچنین پارک آبشار تهران از یک آلاچیق بزرگ برخوردار است.

  • پارک نهج البلاغه

پارک نهج البلاغه یکی از بهترین پارک‌های منطقه چیتگر است که درون یک دره به اسم فرحزاد ساخته شده و به شکل طبقاتی و پله‌ای می‌باشد. همچنین رودخانه‌ای از میان این دره می‌گذرد.

  • پارک جنگلی چیتگر

منطقه جنگلی بزرگ است که در 2 فاز شرقی و غربی ساخته شده است. این پارک محلی مناسب برای پیک‌نیک و گذراندن اوقات سرگرمی است. در این پارک مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و آلاچیق و امکانات متنوعی وجود دارد.

  • پارک جوانمردان

در این پارک بیش از 30 مجسمه قرار دارد که واقعا جالب و دیدنی است. پارک جوانمردان یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در چیتگر است و همچنین دارای امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی است.

این فضاهای سبز علاوه‌ بر زیبایی طبیعی از امکانات تفریحی متنوعی برخوردار هستند.

بهترین محله‌های محدوده چیتگر

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

در منطقه چیتگر محله‌های متعددی وجود دارند که برای زندگی بسیار مطلوب می‌باشند. از جمله این محله‌ها عبارت‌اند از:

  • شرق آزادگان

یکی از محله‌های دور منطقه چیتگر است. برای کسانی مناسب است که زندگی کردن در محله‌ای دور از شلوغی و سروصدا برایشان در اولویت قرار دارد.

  • بلوار کوهک

بلوار کوهک در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است و یکی از پرطرفدارترین و باصفاترین محله‌های منطقه چیتگر به حساب می‌آید. همچنین ایستگاه مترو چیتگر در این محله قرار گرفته است.

  • غرب دریاچه چیتگر

این محله یکی از بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری است که دارای ساختمان‌های مدرن و مجتمع‌های مسکونی بسیار لوکس می‌باشد.

  • شمال اتوبان خرازی

این منطقه به دلیل ساخت سازمان‌ها، مجتمعات مسکونی و تجاری شرایط روبه رشدی دارد که سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است.

  • خرگوش دره شرق آزادگان

یکی از آرام‌ترین محلات منطقه چیتگر است و همچنین پروژه‌های زیادی در حال ساخت و آماده تحویل در این محله می‌باشند.

محله‌های ذکر شده در منطقه چیتگر مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و جزو بهترین محله‌ها برای زندگی می‌باشد.

بهترین برج‌های محدوده چیتگر

چیتگر از مناطق تازه تاسیس به حساب می‌آید که به دلیل آب و هوای مناسب و دسترسی‌های عالی؛ دارای برج‌های اداری، تجاری و مسکونی ساخته و همچنین بهترین پروژه‌های تعاونی ساز در این محدوده است.

بهترین ها در چیتگر کدام اند؟

بهترین برج‌ها در منطقه چیتگر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران در زمینه ملک باشد. در ادامه به معرفی بهترین برج‌های محدوده چیتگر می‌پردازیم.

  • برج تریتیوم

این برج در قسمت جنوبی ایران مال و در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است. همچنین در قالب 2 برج 26 طبقه است و اسکلت‌های آن بتنی می‌باشد.

  • برج‌های ایزدیار فاز 3

این پروژه یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین برج‌های چیتگر است که شامل 3 برج 25 طبقه می‌باشد و از امکانات متنوعی برای رفاه حال ساکنین برج برخوردار است.

  • برج افق فرتاک

برج افق فرتاک یکی از مجلل‌ترین برج‌های منطقه 22 بوده که با همین اسم نیز شناخته می‌شود و بعضا آن را با عنوان “برج مجلل فرتاک” یا “برج دوقلو فرتاک” نیز می‌شناسند. این برج دارای 16 طبقه و 182 واحد آپارتمان جهت پیش فروش می‌باشد. برج افق فرتاک نیز یکی از بهترین برج‌های منطقه 22 است که توسط همین تعاونی، یعنی تعاونی گروه مهندسی فرتاک در حال پیش فروش و مراحل آغازین ساخت است.

  • برج لبخند

یکی از لوکس‌ترین و بهترین برج‌های چیتگر برج لبخند می‌باشد موقعیت مکانی این برج در بلوار طبیعت و محور تجاری چهارباغ قرار گرفته که از امکانات متنوعی برخوردار است.

  • برج‌های پارلمان

این مجتمع یکی از لوکس‌ترین و بهترین مجتمع مسکونی است که سازندگان آن شخصی می‌باشند و به مرکز خرید ایران‌مال نزدیک است.

  • برج‌های سفید

این برج در شمال بزرگراه خرازی واقع شده است که از 25 طبقه تشکیل شده است و بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر است.

منطقه چیتگر از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار است که برج‌های لوکس و مدرنی را در خود جای داده است.

بهترین تعاونی‌های چیتگر

تعاونی‌ها نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز و پیشرفت منطقه چیتگر دارند. در محدوده چیتگر تهران که شرایط رو به رشدی دارد تعاونی‌ها بدون دریافت سود، به سرعت در حال انجام پروژه‌های خود هستند.

در ادامه به معرفی بهترین تعاونی‌های سازنده در منطقه چیتگر خواهیم پرداخت. این تعاونی‌ها عبارت‌اند از:

  • تعاونی سپاشهر

یکی از معتبرترین تعاونی‌های منطقه چیتگر، شرکت تعاونی سپاشهر است. این تعاونی به صورت فعال در ساخت پروژه‌های دیپلمات و الهیه، کامرانیه و فرشته دست دارد و پروژه‌های این تعاونی از امکانات بسیار متعددی برخوردار می‌باشند.

  • تعاونی انبوه سازان عرش گستر همت

یکی از بهترین تعاونی‌های محدوده چیتگر است که بیشتر اعضای این تعاونی از مجموعه پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها هستند. پروژه‌های این تعاونی شامل پروژه پزشکان 1 و پزشکان 2 می‌باشد که به سرعت درحال ساخت هستند و برای سرمایه‌گذاری گزینه بسیار مناسبی است.

  • تعاونی‌ ابنیه آکام

تعاونی نوین سازه ابنیه آکام یکی از پرطرفدارترین تعاونی‌ها در منطقه چیتگر است که درحال ساخت پروژه‌های نارنجستان در 4 فاز جداگانه می‌باشد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان بالا در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

  • تعاونی فرتاک

تعاونی فرتاک یکی از بهترین و معروف‌ترین تعاونی‌ها در منطقه 22 تهران با رزومه بسیار عالی در زمینه ساخت و ساز می‌باشد. این تعاونی در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های اداری-تجاری و مسکونی مانند برج تجاری مسکونی فرتاک 1 (گرمدره)، تجاری اداری امید و .. فعالیت دارد.

  • تعاونی آرین سازه

تعاونی مسکن آرین سازه  از بهترین تعاونی های فعال در منطقه چیتگر است. این تعاونی درحال ساخت پروژه‌هایی در کنار دریاچه چیتگر تا امتداد شهرک مروارید شهر می‌باشد که برخی از از این پروژه‌ها را به اتمام رسانیده است.

محمد ظهرابی

دانشجو روانشناسی و علاقه‌مند به سئو و توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین هستم و در حوزه‌های مختلف دوست دارم تجارب و پژوهش‌های خودم رو به اشتراک بذارم.
دکمه بازگشت به بالا