اقتصادی

بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس

بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با ایواره در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون امروز جلسه مشترکی برای بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور داشت که طبق اصل ۸۵ قانون اساسی پس از رأی صحن مجلس به کمیسیون محول شده است.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون اساتید دانشگاه‌های تهران، شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، علم و صنعت و علمی و کاربردی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌‎ای و معاونانش و همچنین معاون وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد که نقشه راهی تهیه شده و کار را شروع کنیم تا اساسنامه مدونی برای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تنظیم شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا