علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

آموزش شاطر سنگکی رایگان

اطلاعاتی درباره دوره آموزش پخت نان

دوره آموزش پخت نان در آموزشگاه کیک و شیرینی پزی دنیز کاملا به صورت عملی بوده و مربی دوره دستور پخت را به صورت تئوری و عملی در اختیار هنرجویان گرامی قرار می دهد و افراد در حین آموزش به پخت کیک می پردازند. دوره جامع آموزش پخت نان طی 8 روز در مدت 40 ساعت زیر نظر مربی حرفه ای و با دستگاه نان سنگک ماشینی تبریز برگزار می شود.

آموزش شاطر سنگکی رایگان

هزینه آموزش پخت نان

شهریه عمومی شرکت در دوره جامع آموزش پخت نان تهران 3 میلیون تومان بوده و شهریه خصوصی شرکت در دوره جامع آموزش کیک پزی 5 میلیون تومان است. یادگیری مهارت پخت نان نوعی سرمایه گذاری بوده و افراد با کسب مهارت و تجربه در این زمینه می توانند به درآمدزایی برسند.

معرفی استاد دوره پخت نان

آموزشگاه کیک و شیرینی پزی دنیز در تهران با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای به ارائه دوره جامع آموزش پخت انواع نان پرداخته اند. پس از طی این دوره آموزشی و شرکت در کارگاه های عملی، می توانید از پشتیبانی اساتید با تجربه به منظور راه اندازی کسب و کار خود نیز بهره ببرید.

کسب درآمد در خانه با شغل نان پزی

شما می توانید در منزل با سرمایه کم با همان وسایل آشپزخانه خود، شروع به کسب درآمد کنید و ضمن معرفی مهارت و حرفه خود به خانواده، دوستان و همسایگان مجموعه کاری خود را گسترده تر کنید. انعطاف پذیری این کار باعث می شود تا بتوانید در مواقعی که راحت هستید به کار پخت و پز بپردازید.

آموزش پخت نان در تهران و شهرستان ها

ارائه آموزش ها برای هنرجویان تهران و شهرستان ها می باشد. هنرجویان ساکن شهرستان می توانند با اقامت در خوابگاه های معرفی شده از سمت آموزشگاه، در دوره آموزش جامع کیک پزی شرکت کنند.

بازار کار شغل نان پزی چگونه است؟

نان مهم ترین مورد در تغذیه انسان است و بیشترین کالری را در سبد غذایی افراد مختلف دارد که به شکل های بسیار متفاوتی پخت می شود. یک نانوا می ‌تواند در یک نانوایی کوچک فعالیت کند یا در محیط ‌های بزرگ صنعتی انواع نان‌ را پخت نماید. یک نانوا، همیشه برای  استخدام فرصت‌ های شغلی متنوعی در اختیار دارد. از نانوایی ‌های خصوصی تا نانوایی‌ هایی که در رستوران ‌ها، مراکز تفریحی و یا سازمان ‌های بزرگ وجود دارد.

نانوایی ‌های شخصی، نانوایی ‌های رستوران‌ ها، سازمان ‌ها، بیمارستان ‌ها، پادگان ‌ها، دانشگاه ‌ها و شرکت ‌های تهیه نان و …  نیز  از جمله مراکزی می ‌باشند که نانوا می ‌تواند در آن‌جا استخدام شود. یک نانوا بعد از این‌که مهارت و توانایی مورد نیاز را در زمینه پخت نان‌ های سنتی و فانتزی به دست آورد، در صورت داشتن سرمایه اولیه می ‌تواند اقام به تاسیس نانوایی نماید. یک نانوا قادر است برای کسب بیشتر درآمد و افزایش مشتریان در پخت نان‌ های خود، خلاقیت به خرج دهد.

شغل نانوایی یکی از مشاغلی است که طولانی ترین ساعت‌های کاری حتی در روزهای تعطیل را دارد. به همین دلیل استخدام نانوا را باید به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر گرفت،اغلب نانواها از صبح زود تا دیروقت در نانوایی مشغول پختن نان هستند. حتی عده ای از نانوا‌ها برای آماده سازی خمیر و هماهنگ کردن امور ممکن است شب را در محل نانوایی سپری کنند.

برای ورود به بازار کار نان پزی چه توانایی هایی لازم است؟

از جمله توانایی های که فرد برای ورود به بازار کار نان پزی لازم است داشته باشد، عبارتند از:

    آشنایی با قوانین بهداشتی و رعایت بهداشت

    تشخیص مواد مرغوب برای پخت نان

    برقراری ارتباط موثر با مشتری

    اآشنایی با نکات ایمنی

    خمیر گیری

    چونه گیری

چگونه می توان در بازار کار پخت نان موفق بود؟

تاملی در موارد بالا این نکته را مجدد یادآوری می کند که تولید انواع نان باکیفیت و بهداشتی ولی مناسب با ذائقه و فرهنگ مردم (مشتریان) اولویت یک تولیدکننده نان برای فروش بیشتر است؛ اما عوامل فنی دیگر را نیز نباید نادیده گرفت. بهینه سازی نان های موجود با تدوین استانداردها و اعمال روش های تجربه شده ملی یک راهبرد اساسی برای فعالیت یک نانوایی در بازار امروز مواد غذایی باید در نظر گرفته شود؛ اما توجه به سایر عوامل بازاریابی و بازارمحوری را نباید فراموش کرد.

استفاده از نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده در فرآیند تولید نان، بخشی از ارائه محصول به مشتریان است؛ اما سایر پارامترها را هم باید مدنظر داشت؛ به عنوان نمونه مهارت های ارتباطی و آموزش های تخصصی از جمله پارامترهای اولویت دار است و از همین دست استانداردهای کیفی. مهم‌ترین چیزی که برای موفقیت در کسب و کارهای حوزه غذا و آشپزی اهمیت دارد این است که محصولات سالم را به مشتری بفروشید. با این کار مشتریان کسب و کارتان را به دیگران معرفی می‌کنند. به همین دلیل به واسطه تبلیغات دهان به دهان تعداد زیادی مشتری جدید پیدا می‌کنید.

سرمایه لازم برای ورود به شغل پخت نان چقدر است؟

برای تاسیس کارگاه پخت نان به سرمایه ثابت برای خرید تجهیزات نیاز است. تجهیزات مورد نیاز در کارگاه پخت نان آن قدر پیشرفته و کامل است که از زمان آماده سازی خمیر تا پهن کردن و پختن آن را می‌توان به آسانی به کمک آن‌ها انجام داد. هرچند وجود نیروی ماهر جهت استفاده از آن‌ها امری ضروری و حیاتی است. در این بخش لیستی از تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی کارگاه و فروشگاه نان فانتزی برای شما ارائه می شود:

    دستگاه همزن یا خمیر گر

    دستگاه چانه گیر

    دستگاه پهن کن خمیر

    دستگاه پخت نان

    دستگاه فر

    قیف های مخصوص نانوایی

    دستگاه الک کن

    توری سرد کن نان

    ویترین مناسب جهت به نمایش گذاشتن محصولات

    ترازو برای وزن کردن

    نور پردازیمناسب

    سیستم تهویه مناسب

    دستگاه برش نان تست

با توجه به این که قیمت خرید تجهیزات نوسان دارد، برآورد هزینه خرید تجهیزات غیر قابل پیش بینی بوده و زیاد به نظر می رسد اما باید توجه داشت که این هزینه برای یک بار انجام می شود. هم چنین سرمایه در گردش را برای پرداخت حقوق کارگران، هزینه های قبض برق، آب و گاز و خرید مواد اولیه باید در نظر گرفت.

درآمد شغل پخت نان برای یک شخص تازه کار چقدر هست؟

بطور کلی مشاغلی که به نحوی با تولید مرتبط هستند، میزان سود خالص آنان کاملاً به میزان و حجم تولید وابسته است و نمی توان درآمد دقیق را برابی کسب و کار های مربوط به غذا تعیین کرد. کیفیت طبخ نان در میزان درآمد تاثیر گذار بوده و محیطی بهداشتی و تمیز را برای کار خود فراهم کنید. این مسائل می‌تواند میزان فروش بالای شما را تضمین کند و موفقیت را برای شما بدنبال داشته باشد.

براساس تحقیقات انجام شده به شکل مصاحبه با صاحبان کسب و کارهای نانوایی به طور تقریبی می توان گفت که سود ناخالص این کسب و کار که حاصل از فروش انواع نان ها می باشد در حدود 50 درصد می باشد. البته این مبلغ با کم کردن هزینه های جاری همانند حقوق ماهیانه نفرات، قبض های آب و برق و گاز، تهیه مواد اولیه، میزان استهلاک دستگاه ها تا 20 درصد برای سرمایه گذار برآورد می گردد. بنابراین در  اینجاست که ظرفیت تولید روزانه هر واحد و کیفیت نان تولیدی در افزایش این درصد موثر و کلیدی می باشد.

راه اندازی کسب و کار نان پزی

راه اندازی فروشگاه نان فانتزی یا تولید نان در اندازه و طعم های متفاوت مورد استقبال قرار گرفته است و به یکی از مشاغل پر رونق و درآمد زا تبدیل شده است. دراین دوره هنرجو روش های پخت انواع نان از جمله نان ساندویچی ساده، نان جو، نان تست، نان شیرمال، نان کراس بانز، کروسا، نان خشک، اک مک و هم چنین پخت انواع نان بربری سنتی، سنگک، لواش، تافتون و پیتزا آمرسکایی را به صورت اصولی می آموزد و رسپی هایی که توسط مربیان دوره ارائه می شود رسپی های دقیق و کارگاهی می باشد به صورتی که هنرجو بلافاصله بعد از دوره می تواند اقدام به تاسیس کارگاه شخصی خود کند.

جلب رضایت مشتری در مغازه نان پزی فانتزی و سنتی

نانوایی شغلی است که دارای اهمیت بوده زیرا علاوه بر اینکه یک محصول پر مصرف تولید می کند هر زمان مشتریان خود را دارد. و از همان لحظه شروع به کار دارای درآمد می باشد. برای جلب توجه مشتریان شما نیازی به تبلیغات یا بازاریابی زیادی ندارید، فقط کافی است که محصول تولیدی دارای کیفیت خوبی باشد تا هر روز شاهد مشتریان بیشتر و رونق کسب و کارتان باشید. همچنین میزان ضایعات در این محصول حداقل بوده  و به دلیل مصرف بالای نان در خانوارهای ایرانی این شغل دارای توجیه اقتصادی با ریسک کم می باشد.

چرا آموزشگاه دنیز را برای یادگیری پخت نان و نان پزی حرفه ای انتخاب کنیم؟

در این قسمت دلایلی برای انتخاب آموزشگاه دنیز به منظور شرکت در دوره آموزش نان پزی حرفه ای تهران آورده شده است.

    امکان اقامت در خوابگاه برای هنرجویان شهرستان

    اعطای مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای

    در اختیار گذاشتن مواد و متریال مورد نیاز کیک پزی حین دوره به صورت رایگان

    کار عملی و رفع اشکال حین دوره

    پشتیبانی نامحدود پس از دوره

    تجدید دوره رایگان درصورت عدم یادگیری

مدرک فنی و حرفه ای پخت نان و نان پزی

بعد از گذراندن دوره آموزش پخت نان گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان گرامی اعطا می گردد که قابلیت ترجمه دارد و حتی در سایر کشورها نیز معتبر می باشد.

آموزش صفر تا صد پخت نان

ما در دوره آموزش جامع کیک پزی دنیز سعی کرده­ایم به آموزش صفر تا صد نان پزی بپردازیم. آموزشگاه دنیز با در اختیار گذاشتن کلیه مواد و متریال مورد نیاز نان پزی و دستگاه های صنعتی به کارآموزان گرمی کمک می کند که بدون هیچ دغدغه ای مطابق با تکنولوژی روز دنیا آموزش ببینند. آشنایی با مواد اولیه طبخ نان و هم چنین آموزش پخت نان های متنئع نظیر نان جو، تست، بربری، سنگک و لواش در سر فصل های آموزشی دوره پخت نان با مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه دنیز گنجانده شده است.

نکات مهم و کلیدی در پخت نان

رعایت نکات زیر در بهتر شدن کیفیت نان طبخ شده موثر است.

    استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به اندازه

    استفاده از آب یا شیر

    تنظیم مناسب دمای فر

    استفاده کافی از نمک

آشنایی با انواع آردها، دانه ها و عصاره ها

در پخت نان از انواع مختلف آرد مانند آرد گندم، آرد برنج، آرد جو، آرد نخودچی و … استفاده می شود. استفاده از دانه های کنجد، زیره و تخمه آفتابگردان و دیگر دانه های خوراکی به بهتر شدن طعم نان کمک می کند.در دوره آموزشی نان پزی به طرز استفاده از انواع آرد ها، دانه ها و عصاره ها به منظور کیفیت بهتر نان پرداخته می شود.

آشنایی با انواع مخمرها

تولید نان به مخلوط آرد، آب و مایه ترش نیاز دارد، مخمرِ نانوایی نوعی مخمر است که در پخت نان‌های خانگی و صنعتی استفاده شده و معمولا در سوپرمارکت ها به 3 صورت تازه، خشک و خشک با عملکرد فوری وجود دارد. آشنایی با انواع مخمر یکی از ضرورت های طبخ نان است که در دوره آموزشی جامع پخت نان دنیز به صورت کامل به آن پرداخته می شود.

آموزش پخت نان ساندویچی ساده

نان ساندویچی یکی از انواع نان های محبوب و پر مصرف در جهان است که شکل ظاهري آن به شکل حجيم است و همان طور که از نامش پیداست براي درست کردن ساندويچ از اين نوع نان استفاده مي شود. نحوه پخت نان ساندویچی در دوره جامع پخت نان آورده شده است.

آموزش پخت نان جو

این نان حاوی مقادیر زیادی از ویتامینهای گروه ب، آنتی اکسیدان ها، فیبر و دیگر ترکیبات مفید برای سلامتی است. ازمهم ترین خواص نان جو، جلوگیری از تولید چربی هـای زیان آور در خون وکاهـش خطر بروز بیماری هـای قـلبی، تنظیم فعالـیت دستگاه گوارش، کاهـش خطـر بـروز دیابت، کاهش خطر ابتلا به سرطان، کاهـش کلسترول بد و جلوگیری از چاقی را می توان نام برد. در این دوره با روش ساده پخت نان جو آشنا خواهیم شد.

آموزش پخت نان تست

از ویژگی های متمایز این نان تست می توان به بافت نرم و منعطف و فشرده، طعـم و بوی مطلوب و ظاهری متفاوت با سایر تست ها و پوسته ای جذاب و براق و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. همچنین با تغییرات ایجادشده در بسته بندی این محصول می توان حفظ بهتر کیفیت نـان را در طول مـدت نگهداری انتظار داشت.

آموزش پخت نان شیرمال

این محصولات برای بیماران مبتلا به بیماری سلیاک طراحی شده اند که در ترکیب آن ها از آرد گندم و گلوتن استفاده نشده است. این نان ها به علت استفاده از آرد های ذرت، سویا، سیب زمینی، برنج و دیگر آرد های بدون گلوتن بسیار مغذی بوده و دارای ارزش غذایی بالایی هستند.

دکمه بازگشت به بالا