اقتصادیعمومیمدیریت کسب و کار

سقف کارت به کارت بانک چقدر است؟

سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​، با توجه به نوع روش انتخابی و همچنین، در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مختلف کشور، متفاوت است. اما به طور کلی، محدودیت انتقال وجه از طریق کارت به کارت، حداکثر روزانه 10 میلیون تومان می باشد.

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

هنگامی که صحبت از کارت به کارت می شود، دو نوع از انتقال وجه، در بین کارت های بانکی، مد نظر می باشد: کارت به کارت، بین دو حساب در یک بانک، که به آن، کارت به کارت درون بانکی، گفته شده؛ و کارت به کارت، بین دو بانک مختلف، که کارت به کارت شتابی نامیده می شود.

نکته ای که باید به آن توجه شود، آن است که بانک مرکزی، با هدف مبارزه با پول شویی و سفته بازی در سیستم بانکی کشور، برای کارت به کارت های انجام گرفته، به صورت روزانه، سقف محدودیت، تعیین کرده و بنابراین، انتقال وجه از طریق کارت، تا هر میزان، جایز نمی باشد. علاوه بر این، با توجه به نوع روش انتقال، سقف کارت به کارت نیز متفاوت خواهد بود.

لذا، در این مقاله، ابتدا، به این سوال پاسخ داده که سقف انتقال کارت به کارت 1402 چقدر است؟ سپس، این سقف را به تفکیک، در مورد گوشی، درگاه های اینترنتی بانک ها، عابربانک و برنامه آپ، به طور روزانه بررسی نموده و در پایان نیز، روش های افزایش محدودیت کارت به کارت را توضیح خواهیم داد.

سقف کارت به کارت 1402 چقدر است

پیش از آنکه به این سوال پاسخ دهیم که سقف انتقال کارت به کارت 1402 چقدر است؟ لازم است تا در مورد انواع کارت به کارت، در سیستم بانکی کشور توضیح داده و سپس، به این سوال، پاسخ دهیم که سقف کارت به کارت ۱۴۰۲​ چقدر است؟

به طور کلی، هنگامی که صحبت از کارت به کارت می شود، دو نوع از انتقال وجه، در بین کارت های بانکی، مد نظر می باشد که با پرداخت ، قابل انجام است: کارت به کارت، بین دو حساب از انواع حساب های ، در یک بانک، که به آن، کارت به کارت درون بانکی، گفته شده؛ و کارت به کارت، بین دو بانک مختلف، که کارت به کارت شتابی نامیده می شود.

همچنین، برای تعیین سقف انتقال کارت به کارت 1402 ، لازم است که به این نکته توجه شود که سقف کارت به کارت، بستگی به نوع انتقال نیز دارد؛ با این توضیح که محدودیت انتقال کارت به کارت، در صورتی که با عابربانک، انجام گیرد، متفاوت از سقف کارت به کارت با گوشی و با نرم افزارهای موبایلی و درگاه های اینترنتی بانک ها می باشد.

با توجه به توضیحات فوق، اگر بخواهیم به این سوال، پاسخ دهیم که سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​ چقدر است؟ باید گفت، محدودیت کارت به کارت در سال 1402، بستگی به شیوه انتقال وجه داشته و با توجه به روش انتقال وجه، که از طریق عابربانک، گوشی یا درگاه های اینترنتی، انجام گیرد، متفاوت است. اما به طور کلی، این سقف، حداکثر 10 میلیون تومان می باشد.

پس از صحبت در مورد سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​، در بخش های بعد، به تفصیل، در مورد محدودیت کارت به کارت، با استفاده از گوشی، عابربانک و درگاه های اینترنتی و در بانک های مختلف کشور، توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت با گوشی ۱۴۰۲​

اگرچه،  در کارت انتقال به کارت در سال۱۴۰۲​ به طور کلی، 10 میلیون تومان می باشد، اما لازم است به این نکته توجه شود که محدودیت کارت به کارت، بستگی به شیوه انتقال وجه داشته و با توجه به روش انتقال وجه و در بانک های مختلف، می تواند کاملا متفاوت باشد.

یکی از راه های انتقال وجه و کارت به کارت، در سیستم بانکی کشور، انتقال وجه و کارت به کارت، با استفاده از گوشی می باشد. با پیشرفت گوشی های هوشمند، امروزه کلیه اشخاص، این امکان را داشته تا با نصب اپلیکیشن های اختصاصی بانک ها و برنامه های پرداخت، همچون آپ، بر روی گوشی همراه خود، برای کارت به کارت و انتقال وجه، اقدام نمایند.

، یک نوع چک رمز دار است که به درخواست مشتری، توسط بانک صادر می شود. مدت زمان وصول چک بین بانکی، در هر روز کاری، تا ساعت 13 است.

نکته ای که باید در رابطه با کارت به کارت و انتقال وجه با گوشی، به آن توجه نمود، این مساله است که کارت به کارت و انتقال وجه با گوشی، همچون سایر روش ها دارای سقف و محدودیت بوده و در تمام بانک ها، سقف این روش از کارت به کارت، محدودتر از بقیه روش ها می باشد.

همچنین، سقف انتقال کارت به کارت و انتقال وجه، با گوشی و اپلیکیشن های پرداخت قابل نصب بر روی گوشی، در سال 1402، در بانک های مختلف نیز، یک رقم ثابت نبوده و از یک بانک تا بانک دیگر و با توجه به همراه بانک مربوطه یا اپلیکیشن های اینترنتی، متفاوت می باشد. لذا، در این بخش، ضمن جدول زیر، به ارائه محدودیت کارت به کارت با گوشی، در بانک ها و موسسات مالی کشور، از طریق همراه بانک و اپلیکیشن های اینترنتی می پردازیم.

سقف انتقال کارت به کارت با گوشی
بانک / موسسه مالی اعتباری سقف کارت به کارت از همراه بانک سقف کارت به کارت از اپلیکیشن های پرداختی
ملت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
اقتصاد نوین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
انصار 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
ایران زمین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
پارسیان 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
پاسارگاد 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
 پست بانک 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
تجارت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
توسعه و تعاون 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
حکمت ایرانیان 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
خاورمیانه 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
دی 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
رفاه کارگران 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
سپه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
سامانه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
سرمایه 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
سینا 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
شهر 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
صادرات 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
صنعت و معدن 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
قرض‌الحسنه رسالت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
قرض‌الحسنه مهر ایران 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
مهر اقتصاد 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کارآفرین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کشاورزی 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
گردشگری 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
مسکن 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
آینده 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
ملی 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
اعتباری توسعه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کوثر 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
ملل 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
نور 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

برنامه پیچک یا برنامه صیاد، عنوان برنامه ای بوه که افراد می توانند با دانلود و نصب آن ،بر روی گوشی موبایل خود عملیات مربوط به چک های صیادی را به راحتی، از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

سقف کارت به کارت اینترنتی

علاوه بر کارت به کارت و انتقال وجه، با گوشی و عابربانک، درگاه اینترنتی هر یک از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کشور نیز امکان انتقال وجه و کارت به کارت را برای مشتری ها و دارندگان کارت بانکی آن بانک یا موسسه، فراهم کرده است

به علاوه، کارت به کارت اینترنتی نیزهمچون کارت به کارت با گوشی و عابربانک، دارای محدودیت روزانه بوده و افراد متقاضی، نمی توانند برای انتقال وجه هر مبلغی، از طریق درگاه های اینترنتی بانک ها، اقدام نمایند. لذا، در این بخش، به توضیح محدودیت انتقال کارت به کارت اینترنتی می پردازیم.

در حال حاضر، سقف کارت به کارت اینترنتی، در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، در سر تا سر کشور، مبلغ 100 میلیون ریال(معادل 10 میلیون تومان) می باشد و از این حیث، تقاوتی بین بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

سقف کارت به کارت با عابربانک ۱۴۰۲

در حال حاضر، کارت به کارت و انتقال وجه از طریق عابربانک، اصلی ترین و پرکاربردترین روش انتقال وجه و کارت به کارت، در کشور ما می باشد. البته، این روش انتقال وجه و کارت به کارت نیز، همانند سایر روش های کارت به کارت، دارای سقف و محدودیت بوده و انتقال وجه از طریق عابربانک، بدون محدودیت سقف، امکان پذیر نمی باشد.

لذا، لازم است تا به این سوال نیز پاسخ داده شود که سقف انتقال کارت به کارت با عابربانک ،در سال ۱۴۰۲​ چقدر می باشد؟ و اینکه آیا سقف کارت به کارت با عابربانک، در بانک ها و موسسات مالی مختلف متفاوت می باشد یا خیر؟

در حال حاضر، سقف انتقال کارت به کارت با عابربانک، در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، در سر تا سر کشور، مبلغ 100 میلیون ریال(معادل 10 میلیون تومان) می باشد و از این حیث، تقاوتی بین بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت با آپ

یکی از برنامه ها و اپلیکیشن های پرکاربردی که در رابطه با پرداخت های اینترنتی، در چند سال اخیر، کار خود را آغاز کرده و به سرعت، از سوی کاربران، مورد پذیرش و استقبال، قرار گرفته، اپلیکیشن آپ می باشد. این برنامه، خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه کرده که خرید اینترنتی، پرداخت قبوض و خرید شارژ، از مهم ترین این خدمات می باشد.

724، اپلیکیشنی بوده که افراد، می توانند با دانلود و نصب آن، بر روی گوشی، به راحتی برای انجام عملیات چک های صیادی، نظیر صدور، انتقال و تایید آن، اقدام نمایند.

یکی از امکانات و خدمات کاربردی آپ، برای کاربران آن، امکان کارت به کارت و انتقال وجه اینترنتی می باشد. به این ترتیب، کاربران این برنامه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه های عابربانک، برای کارت به کارت و انتقال وجه اینترنتی، به راحتی، اقدام نمایند.

همچون سایر روش های انتقال وجه، سوال مهمی که در رابطه با کارت به کارت آپ نیز مطرح می شود، این مساله بوده که محدودیت انتقال کارت به کارت در این برنامه به چه میزان است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، سقف کارت به کارت با آپ، در سال ۱۴۰۲​، 3 میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت روزانه 

در بخش های قبل، توضیح دادیم که سقف انتقال کارت به کارت و انتقال وجه، از طریق روش های مختلف آن، یعنی عابربانک، گوشی و روش اینترنتی، متفاوت بوده و حتی ذر برخی از این روش ها، همچون درگاه های اینترنتی بانک ها، از یک بانک به بانک دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

سوال مهم دیگری که غالبا از سوی متقاضیان خدمات بانکی کارت به کارت مطرح می شود، محدودیت انتقال کارت به کارت روزانه در سال 1402 می باشد. در پاسخ به این سوال، باید گفت، سقف کارت به کارت روزانه، در حال حاضر، بسته به روش انجام کارت به کارت ودر بانک های مختلف، متفاو بوده؛ اما به طور کلی، سقف انتقال کارت به کارت روزانه، در حداکثر مبلغ، 10 میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

نحوه افزایش سقف کارت به کارت 

هرچند، برقراری سقف انتقال کارت به کارت، از سوی بانک مرکزی، با هدف مبارزه با پولشویی و سفته بازی در سیستم بانکی کشور، انجام گرفته، اما نمی توان منکر تاثیر این محدودیت بر انتقال وجه توسط کاربران سیستم بانکی شد. لذا، این مساله که نحوه افزایش محدودیت انتقال کارت به کارت به چه صورت بوده و اینکه اساسا، آیا افزایش محدودیت کارت به کارت، امکان پذیر است یا خیر، به یکی از مسائل مهم کاربران بانکی تبدیل شده است.

در پاسخ به سوالات فوق، باید گفت، به طور کلی، افزایش سقف انتقال کارت به کارت، توسط اشخاص، امکان پذیر نبوده و این سقف تعیین شده از سوی بانک مرکزی، جنبه الزامی و اجباری دارد. اما، به هر حال، روش هایی وجود داشته که با استفاده از آن روش ها، کاربران می توانند برای افزایش سقف کارت به کارت اقدام نمایند که این روش ها عبارتند از:

کارت به کارت درون بانکی: متقاضیان افزایش محدودیت انتقال کارت به کارت، می توانند جهت این افزایش، با مراجعه به داخل شعبه و از طریق دستگاه های مخصوصی که در شعبه قرار داشته، سقف کارت به کارت را تا مبلغ 15 میلیون تومان افزایش دهند.

استفاده از سامانه های ساتنا و پایا: انتقال وجه با شماره شبا، از طریق سامانه های ساتنا و پایا، همچون ، یکی دیگر از روش های افزایش سقف انتقال کارت به کارت، برای متقاضیان می باشد. در این روش، محدودیت انتقال وجه با استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی، 100 میلیون تومان می باشد.

سامانه پایا، یک سامانه واریز و انتقال وجه، جهت پرداخت از یک بانک به بانک دیگر و برای مبالغ پایین و به دفعات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این سامانه، سقف واریز وجه و مقررات مربوط به آن، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سقف انتقال کارت به کارت در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سقف انتقال کارت به کارت پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- سقف کارت به کارت 1402 چقدر است؟

سقف کارت به کارت ۱۴۰۲ بستگی به شیوه انتقال وجه داشته اما به طور کلی 10 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2- سقف کارت به کارت با گوشی چقدر است؟

سقف کارت به کارت با گوشی از طریق همراه بانک 10 میلیون تومان و از طریق سایر اپلیکیشن ها بسته به بانک مبلغ 1 یا 3 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

3- سقف کارت به کارت با عابر بانک چقدر است؟

سقف کارت به کارت با عابر بانک در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در سر تا سر کشور مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

برای مشاوره سقف انتقال کارت به کارت

برای مشاوره سقف انتقال کارت به کارت

نظرات کاربران

Top of Form

Bottom of Form

سلام با عابر بانک تا چقدر میشه کارت به کارت کرد؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت با عابر بانک در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در سر تا سر کشور مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان می باشد

سلام سقف کارت به کارت با گوشی چقدره؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت با گوشی از طریق همراه بانک 10 میلیون تومان و از طریق سایر اپلیکیشن ها بسته به بانک مبلغ 1 یا 3 میلیون تومان می باشد

سلام الآن سقف کارت به کارت چقدره؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت سال 1401 بستگی به شیوه انتقال وجه داشته اما به طور کلی 10 میلیون تومان می باشد

 

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099095303 تماس بگیرید.

سقف کارت به کارت اینترنتی در سال 1401 چقدر است، یکی از متداول‌ترین سوالات تراکنش‌های مالی افراد حقیقی است. با افزایش تنوع روش‌های انتقال وجه، اطلاع پیدا کردن از سقف انتقال کارت به کارت برای تبادلات روزمره، لازم و ضروری است. چرا که ترجیح افراد این است که به دنبال راه حل بهتری برای انتقال وجه باشند.

طبق جدیدترین خبرهایی که در پی افزایش حداکثر مبلغ کارت کشیدن در دستگاه پوز مطرح شد، به اطلاع می‌رسانیم که میزان مجاز کارت به کارت هنوز بدون تغییر است:

سقف کارت به کارت تغییری نکرده است.

سخنگوی بانک مرکزی

اگر به دنبال بیشترین سقف تراکنش کارت به کارت هستید، می‌توانید بر روی سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز (پایا و ساتنا) حساب ویژه‌ای باز کنید. در این مطلب به موضوعات سقف انتقال پول 1401 (حضوری، اینترنتی و از طریق عابر بانک) اشاره می‌کنیم.

حتما بخوانید: در سال 1401

سقف کارت به کارت بانک‌ها (ملی، ملت، تجارت و صادرات) چقدر است؟

در جدول زیر، سقف مجاز کارت به کارت با گوشی (در همراه بانک و سایر اپلیکیشن‌های بانکی) برای بانک‌های رایج آمده است:

نام بانک سقف انتقال با همراه بانک سقف کارت به کارت با اپلیکیشن
ملی 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
ملت 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
تجارت 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
صادرات 10 ملیون تومان 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت با اپلیکیشن‌های بانکی، 5 میلیون تومان است. این مبلغ را زمانی می‌توانید انتقال بدهید که در شاپرک ثبت نام و احراز هویت کنید.

مبلغ سقف کارت به کارت:
اپلیکیشن‌ (آی‌کاپ، آپ، دیجی پی و …): 1 تا 5 میلیون
در همراه بانک: 5 تا 10 میلیون تومان

برای پاسخ به این سوال که سقف کارت به کارت در 24 ساعت چقدر است ، باید روش‌های متعدد انتقال وجه را بررسی کنیم. در ادامه‌ی این مطلب، به تفکیک میزان مجاز کارت به کارت هر بانک به موضوع می‌پردازیم:

1 سقف کارت به کارت بانک ملی

سقف کارت به کارت بانک ملی در شبانه روز به صورت زیر است: (اگر اطلاعات جدیدتری دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.)

  • سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز و همراه بانک: 10 میلیون تومان
  • میزان انتقال وجه از طریق اپلیکیشن‌ها: 3 تا 5 میلیون تومان
  • حداکثر مبلغ انتقال وجه ملی به ملی: بین بازه 3 تا 5 میلیون تومان
  • حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک ملی از طریق پین پد شعبه: 15 میلیون تومان

منظور از انتقال وجه بانک ملی با رمز دوم همان کارت به کارت با اپلیکیشن‌ها و همراه بانک است. حداکثر مبلغ مجاز کارت به کارت بانک ملی را در موارد بالا بیان کردیم.

2 سقف انتقال وجه بانک صادرات

  • سقف کارت به کارت بانک صادرات و اینترنت بانک‌ها: 10 میلیون تومان
  • مبلغ مجاز کارت به کارت درون بانکی صادرات: 10 میلیون تومان

اگر احراز هویت شاپرک را در اپلیکیشن‌ها انجام داده باشید، حداکثر می‌توانید 5 میلیون تومان را کارت به کارت کنید.

3 سقف انتقال وجه با رمز پویا بانک تجارت

سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تجارت با یکدیگر متفاوت نیست.

میزان مجاز کارت به کارت درون بانکی و شتابی تجارت: 10 میلیون تومان

4 سقف کارت به کارت بانک رسالت چقدر است؟

افرادی که از خدمات سامانه‌های بانکی قرض الحسنه رسالت استفاده می‌کنند، باید بدانند که سقف کارت به کارت بانک رسالت چقدر است. اگر شما هم به دنبال این هستید تا بدانید که با استفاده از برنامه کارت به کارت بانک رسالت تا چقدر می‌توانید انتقال وجه انجام بدهید، بخش زیر را بخوانید:

با اپلیکیشن آی‌کاپ می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان هم انتقال وجه بانک رسالت را انجام بدهید.

سقف کارت به کارت اینترنتی بانک رسالت با حداکثر مبلغ انتقال وجه دستگاه پین پد متفاوت است. حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک قرض الحسنه رسالت با دستگاه پین پد، ۱۵ میلیون تومان می‌باشد.

با توجه به اطلاعیه جدید افزایش سقف انتقال وجه پایا و ساتنا از ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ منتشر شد، سقف مجاز مبلغ انتقال وجه رسالت هم افزایش یافت. به نظر می‌رسد که حداکثر کارت به کارت در موبایل بانک رسالت برای واریزی پایا و ساتنا به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده باشد.

نکته: حداکثر مبالغ ذکر شده برای سقف انتقال وجه بانک رسالت در سال ۱۴۰۰ است. (در صورت تغییر حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک قرض الحسنه رسالت، این اعداد بروز رسانی می‌شوند.)

بیشتر بخوانید: چقدر است؟

سقف انتقال وجه با رمز پویا سایر بانک‌ها (پاسارگاد، ملت، بانک شهر، سپه، رفاه)

میزان مجاز کارت به کارت بانک‌ پاسارگارد در اپلیکیشن‌های پرداختی: حداقل 1 میلیون و حداکثر 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت سایر بانک‌ها همانند بانک شهر، ملت، رسالت و سپه: 10 میلیون تومان

سقف کارت به کارت امروز چقدر است؟

شما از راه‌های متعددی می‌توانید انتقال وجه را انجام بدهید. کارت به کارت با گوشی، عابر بانک (خودپرداز)، شماره شبا، دستگاه پوز و پین پد همان روش‌ها هستند. در ادامه‌ی این مطلب، حداکثر کارت با کارت با هر کدام از این روش‌ها را به تفکیک بررسی کردیم:

سقف کارت به کارت با گوشی

حداکثر مبلغ مجاز برای کارت به کارت با گوشی دقیقا مشخص نیست! برای مثال، شما همزمان می‌توانید از خدمات انتقال وجه کارت به کارت و یا پرداخت سازها استفاده کنید و مبالغ مورد نظرتان را به حساب فرد مورد نظر، منتقل کنید. با توجه به موارد زیر، می‌توانید حداکثر کارت به کارت با موبایل را در هر شبانه روز مشاهده کنید:

سقف کارت به کارت با گوشی در اپلیکیشن‌های پرداختی: حداقل 1 و حداکثر 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت با گوشی در همراه بانک و موبایل بانک: 10 میلیون تومان

سقف کارت به کارت با عابر بانک یا خودپرداز

برای کارت به کارت با خودپرداز با محدودیتی روبرو هستید. زیر، حداکثر انتقال کارت به کارت با خودپرداز در طی یک روز، محدود در نظر گرفته شده است. این مبلغ به صورت زیر آمده است:

سقف مجاز کارت به کارت با عابر بانک سال 1401: 10 میلیون تومان

سقف انتقال وجه با شماره شبا

حداکثر مبلغ کارت به کارت با شماره شبا در ساتنا و پایا به صورت زیر است:

سقف پایا

1 شعبه بانک: 100 میلیون تومان

2 اینترنت بانک: حداکثر 15 میلیون تومان

3 موبایل بانک: حداکثر 15 میلیون تومان

سقف ساتنا

1 شعبه بانک: محدودیت ندارد.

2 اینترنت بانک: 100 میلیون تومان (با رمز ثابت) – 200 میلیون تومان (با توکن و رمزساز)

سقف کارت کشیدن در دستگاه پوز ۱۴۰۱

برای اطلاع از طبق آخرین خبرها، میزان مبلغ خرید با کارت بانکی دو برابر شده است. متن این خبر را در بخش زیر می‌خوانید:

طبق سی و یکمین صورتجلسه‌ای که در تاریخ 1401/07/23 توسط هیئت عامل بانک مرکزی در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص مشخص شد:

حداکثر مبلغ تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از طریق پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی، مبلغ یک میلیارد ریال (معادل ۱۰۰ میلیون تومان) تعیین شد.

جدول سقف انتقال وجه در آی‌کاپ و دستگاه پین پد

حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک‌های مختلف با دستگاه پین پد و اپلیکیشن آی‌کاپ به شرح زیر هستند:

نام بانک آی‌کاپ دستگاه پین پد
قرض الحسنه رسالت 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
دی 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
ایران زمین 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
انصار 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
حکمت ایرانیان 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان

شما با داشتن یک شماره تلفن می‌توانید از حداکثر مبلغ کارت به کارت در اپلیکیشن آی‌کاپ بهره‌مند شوید.

حداکثر کارت به کارت با دستگاه پین پد که در بانک قرار دارد، 150 میلیون ریال است. به منظور استفاده از خدمات پین پد بانک نیاز است تا به بانک مراجعه و مراحل احراز هویت کامل را طی کنید. در حال حاضر، تعداد اندکی از بانک‌ها دارای پین پد هستند.

در ادامه بخوانید:

سوالات متداول

سقف کارت به کارت اینترنتی بانک‌های مختلف چقدر است؟

حداکثر مبلغ کارت به کارت برای هر بانک با استفاده از عابر بانک و گوشی متفاوت است. جدول کامل سقف انتقال وجه در این مطلب آمده است.

سقف کارت به کارت در سال جدید چقدر است؟

طبق اعلام سخنگوی بانک مرکزی، میزان کارت به کارت در سال جدید هنوز تغییری نکرده است. (تاریخ اعلام این خبر، آبان 1401 است.)

سقف انتقال پایا و ساتنا بانک رسالت چقدر است؟

از تاریخ 25 دی ماه 1400، سقف انتقال پایا و ساتنا بانک رسالت به ترتیب 100 میلیون و 50 میلیون تومان می‌باشد.

سقف کارت کشیدن با دستگاه پوز چقدر است؟

حداکثر میزان کارت کشیدن با دستگاه پوز از 50 میلیون به 100 میلیون تومان در سال جدید تغییر کرده است.

میزان مجاز کارت به کارت بانک صادرات در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سقف کارت به کارت بانک صادرات در سال جدید با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی و خودپرداز، 6 میلیون تومان می‌باشد.

سقف انتقال وجه بانک رسالت چقدر است؟

حداکثر میزان انتقال اینترنتی بانک رسالت برای پایا و ساتنا متفاوت است. همچنین، سقف انتقال وجه اینترنتی بانک رسالت با اپلیکیشن‌های مختلف، فرق دارد. در این مقاله به این موارد اشاره کردیم.

منبع:

سوالات خود را در بخش دیدگاه از کارشناسان ما بپرسید. یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در بانکداری الکترونیک وجود دارد، آن است که روزانه تا چه مبلغ پول می‌توان انتقال داد؟ با توجه به روشی که برای انتقال وجه انتخاب می‌کنید، سقف کارت به کارت متفاوت است. در این مطلب از شپا، در مورد سقف کارت به کارت در سال ۱۴۰۱ به طور مفصل توضیح می‌دهیم.

سقف کارت به کارت در انواع بانک‌ها

درمورد سقف کارت به کارت انواع بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ باید بگوییم که این ویژگی در تمام بانک‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ بدون تغییر باقی مانده است. این مبلغ برای کارت به کارت از طریق اپلیکیشن‌های پرداختی، مانند آی‌کاپ، آپ، دیجی پی و غیره، تا ۳۰ میلیون ریال است. در اپلیکیشن‌های بانکی این مقدار از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال متغیر است.

مطلب مرتبط

همچنین، برای تعیین سقف مبلغ کارت به کارت باید نوع عملیات (شتابی یا درون بانکی) هم توجه داشته باشیم. در کارت به کارت شتابی، دو بانک مبدا و مقصد مختلف هستند. در حالی که در کارت به کارت درون بانکی این دو یکسان هستند. به این روش کارت به کارت غیرشتابی هم می‌گویند. در بیشتر بانک‌ها سقف کارت به کارت برای عملیات‌های شتابی و غیرشتابی یکسان است.

در جدول زیر سقف کارت به کارت انواع بانک‌ها از طریق همراه بانک و اپلیکیشن‌های پرداختی را مطالعه می‌کنید:

در مورد برخی از بانک‌ها، سقف کارت به کارت برای عملیات‌های شتابی یا غیرشتابی متفاوت است. این موضوع را در انواع بانک‌ها بررسی می‌کنیم:

بانک ملی

سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز، درگاه اینترنتی و در روز، ۱۰ میلیون تومان بوده، اما سقف انتقال پول از طریق اپلیکیشن‌های پرداختی در یک شبانه روز، ۳ میلیون تومان است. همچنین، حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک ملی از طریق پین پد شعبه، ۱۵ میلیون تومان است و حداکثر مبلغ انتقال وجه ملی به ملی بین بازه ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان فرق می‌کند.

نحوه دریافت شماره شبا

دریافت شماره شبا برای موارد مختلف ضروری است. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید مبلغی را از یک شماره حساب در یک بانک به یک شماره حساب در بانک دیگر منتقل کنید. برای آموزش دریافت شماره شبا انواع بانک‌ها مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهم.

بانک صادرات

سقف کارت به کارت بانک صادرات در اپلیکیشن‌های بانکی و اینترنت بانک‌ها، ۱۰ میلیون تومان است. این موضوع در رابطه با کارت به کارت شتابی و درون بانکی صادرات یکسان است. البته، مبلغ کارت به کارت بانک صادرات با استفاده از اپلیکیشن‌های غیر بانکی، فرق می‌کند. سقف انتقال وجه صادرات در برخی از اپلیکیشن‌ها، ۱ میلیون تومان و در برخی دیگر از آن‌ها، ۳ میلیون تومان است.

بانک تجارت

سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی در بانک تجارت هم یکسان است. سقف کارت به کارت درون بانکی و شتابی تجارت ۱۰ میلیون تومان است.

بانک رسالت

از طریق اپلیکیشن آی‌کاپ می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان انتقال وجه بانک رسالت را انجام بدهید. در حالی که با سایر اپلیکیشن‌های موبایلی به غیر از رسالت بانک، تنها می‌توانید تا ۳ میلیون تومان را از بانک رسالت کارت به کارت کنید. همچنین، حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک قرض الحسنه رسالت با دستگاه پین پد، ۱۵ میلیون تومان است. البته، حداکثر مبلغ سقف کارت به کارت در موبایل بانک رسالت برای واریزی پایا و ساتنا به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

سقف کارت به کارت با عابر بانک در سال‌ ۱۴۰۱ چقدر است؟

یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد کارت به کارتکه در سایت رده آمده اموزش کارت به کارت از طریق عابر بانک است. البته، در این روش هم محدودیت‌هایی وجود دارد. در حال حاضر، سقف انتقال کارت به کارت از طریق عابر بانک در سال ۱۴۰۱ در تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، در سرتاسر کشور، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال (معادل ۱۰ میلیون تومان) است. بانک‌ها و موسسات مالی در این زمینه هیچ تفاوتی ندارند. این مقدار مانند حداکثر مبلغ قابل برداشت از دستگاه عابر بانک (۲۰۰ هزار تومان) در سال جدید، تغییر پیدا نکرده است.

برای کارت به کارت با مبالغ بالاتر از محدودیت چه کار کنیم؟

در صورتی که باید مبلغی بیشتر از سقف کارت به کارت را انتقال دهید، روشی وجود دارد که نیاز برای مراجعه حضوری به شعبات شلوغ را از بین می‌برد. بهترین روش آن است که اگر از قبل از این موضوع خبر دارید، طی چند روز متوالی از حداکثر خدمات کارت به کارت ۱۰ میلیون تومانی عابر بانک‌ها یا از طریق اپلیکیشن‌ها، این عملیات را انجام دهید. برای مثال، برای انتقال ۲۰ میلیون تومان می‌توانید طی دو روز ۱۰ میلیون تومان انتقال دهید.

جمع بندی

سقف کارت به کارت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده است. از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون، محدودیت‌ها در این زمینه یکسان هستند. در تمام عابربانک‌های سراسر کشور، قابلیت انتقال کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان فراهم شده است. همچنین، سقف انتقال وجه اینترنتی بین یک میلیون تا ۵ میلیون تومان در اپلیکیشن‌های پرداختی متغیر است. در مجموع، سقف کارت به کارت روزانه به روشی که برای انتقال پول انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​، با توجه به نوع روش انتخابی و همچنین، در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مختلف کشور، متفاوت است. اما به طور کلی، محدودیت انتقال وجه از طریق کارت به کارت، حداکثر روزانه 10 میلیون تومان می باشد.

هنگامی که صحبت از کارت به کارت می شود، دو نوع از انتقال وجه، در بین کارت های بانکی، مد نظر می باشد: کارت به کارت، بین دو حساب در یک بانک، که به آن، کارت به کارت درون بانکی، گفته شده؛ و کارت به کارت، بین دو بانک مختلف، که کارت به کارت شتابی نامیده می شود.

نکته ای که باید به آن توجه شود، آن است که بانک مرکزی، با هدف مبارزه با پول شویی و سفته بازی در سیستم بانکی کشور، برای کارت به کارت های انجام گرفته، به صورت روزانه، سقف محدودیت، تعیین کرده و بنابراین، انتقال وجه از طریق کارت، تا هر میزان، جایز نمی باشد. علاوه بر این، با توجه به نوع روش انتقال، سقف کارت به کارت نیز متفاوت خواهد بود.

لذا، در این مقاله، ابتدا، به این سوال پاسخ داده که سقف انتقال کارت به کارت 1402 چقدر است؟ سپس، این سقف را به تفکیک، در مورد گوشی، درگاه های اینترنتی بانک ها، عابربانک و برنامه آپ، به طور روزانه بررسی نموده و در پایان نیز، روش های افزایش محدودیت کارت به کارت را توضیح خواهیم داد.

سقف کارت به کارت 1402 چقدر است

پیش از آنکه به این سوال پاسخ دهیم که سقف انتقال کارت به کارت 1402 چقدر است؟ لازم است تا در مورد انواع کارت به کارت، در سیستم بانکی کشور توضیح داده و سپس، به این سوال، پاسخ دهیم که سقف کارت به کارت ۱۴۰۲​ چقدر است؟

به طور کلی، هنگامی که صحبت از کارت به کارت می شود، دو نوع از انتقال وجه، در بین کارت های بانکی، مد نظر می باشد که با پرداخت ، قابل انجام است: کارت به کارت، بین دو حساب از انواع حساب های ، در یک بانک، که به آن، کارت به کارت درون بانکی، گفته شده؛ و کارت به کارت، بین دو بانک مختلف، که کارت به کارت شتابی نامیده می شود.

همچنین، برای تعیین سقف انتقال کارت به کارت 1402 ، لازم است که به این نکته توجه شود که سقف کارت به کارت، بستگی به نوع انتقال نیز دارد؛ با این توضیح که محدودیت انتقال کارت به کارت، در صورتی که با عابربانک، انجام گیرد، متفاوت از سقف کارت به کارت با گوشی و با نرم افزارهای موبایلی و درگاه های اینترنتی بانک ها می باشد.

با توجه به توضیحات فوق، اگر بخواهیم به این سوال، پاسخ دهیم که سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​ چقدر است؟ باید گفت، محدودیت کارت به کارت در سال 1402، بستگی به شیوه انتقال وجه داشته و با توجه به روش انتقال وجه، که از طریق عابربانک، گوشی یا درگاه های اینترنتی، انجام گیرد، متفاوت است. اما به طور کلی، این سقف، حداکثر 10 میلیون تومان می باشد.

پس از صحبت در مورد سقف انتقال کارت به کارت ۱۴۰۲​، در بخش های بعد، به تفصیل، در مورد محدودیت کارت به کارت، با استفاده از گوشی، عابربانک و درگاه های اینترنتی و در بانک های مختلف کشور، توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت با گوشی ۱۴۰۲​

اگرچه،  در کارت انتقال به کارت در سال۱۴۰۲​ به طور کلی، 10 میلیون تومان می باشد، اما لازم است به این نکته توجه شود که محدودیت کارت به کارت، بستگی به شیوه انتقال وجه داشته و با توجه به روش انتقال وجه و در بانک های مختلف، می تواند کاملا متفاوت باشد.

یکی از راه های انتقال وجه و کارت به کارت، در سیستم بانکی کشور، انتقال وجه و کارت به کارت، با استفاده از گوشی می باشد. با پیشرفت گوشی های هوشمند، امروزه کلیه اشخاص، این امکان را داشته تا با نصب اپلیکیشن های اختصاصی بانک ها و برنامه های پرداخت، همچون آپ، بر روی گوشی همراه خود، برای کارت به کارت و انتقال وجه، اقدام نمایند.

، یک نوع چک رمز دار است که به درخواست مشتری، توسط بانک صادر می شود. مدت زمان وصول چک بین بانکی، در هر روز کاری، تا ساعت 13 است.

نکته ای که باید در رابطه با کارت به کارت و انتقال وجه با گوشی، به آن توجه نمود، این مساله است که کارت به کارت و انتقال وجه با گوشی، همچون سایر روش ها دارای سقف و محدودیت بوده و در تمام بانک ها، سقف این روش از کارت به کارت، محدودتر از بقیه روش ها می باشد.

همچنین، سقف انتقال کارت به کارت و انتقال وجه، با گوشی و اپلیکیشن های پرداخت قابل نصب بر روی گوشی، در سال 1402، در بانک های مختلف نیز، یک رقم ثابت نبوده و از یک بانک تا بانک دیگر و با توجه به همراه بانک مربوطه یا اپلیکیشن های اینترنتی، متفاوت می باشد. لذا، در این بخش، ضمن جدول زیر، به ارائه محدودیت کارت به کارت با گوشی، در بانک ها و موسسات مالی کشور، از طریق همراه بانک و اپلیکیشن های اینترنتی می پردازیم.

سقف انتقال کارت به کارت با گوشی
بانک / موسسه مالی اعتباری سقف کارت به کارت از همراه بانک سقف کارت به کارت از اپلیکیشن های پرداختی
ملت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
اقتصاد نوین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
انصار 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
ایران زمین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
پارسیان 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
پاسارگاد 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
 پست بانک 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
تجارت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
توسعه و تعاون 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
حکمت ایرانیان 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
خاورمیانه 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
دی 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
رفاه کارگران 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
سپه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
سامانه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
سرمایه 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
سینا 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
شهر 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
صادرات 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
صنعت و معدن 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
قرض‌الحسنه رسالت 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
قرض‌الحسنه مهر ایران 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
مهر اقتصاد 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کارآفرین 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کشاورزی 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
گردشگری 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
مسکن 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
آینده 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
ملی 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
اعتباری توسعه 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
کوثر 10 میلیون تومان یک میلیون تومان
ملل 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان
نور 10 میلیون تومان 3 میلیون تومان

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

برنامه پیچک یا برنامه صیاد، عنوان برنامه ای بوه که افراد می توانند با دانلود و نصب آن ،بر روی گوشی موبایل خود عملیات مربوط به چک های صیادی را به راحتی، از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

سقف کارت به کارت اینترنتی

علاوه بر کارت به کارت و انتقال وجه، با گوشی و عابربانک، درگاه اینترنتی هر یک از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کشور نیز امکان انتقال وجه و کارت به کارت را برای مشتری ها و دارندگان کارت بانکی آن بانک یا موسسه، فراهم کرده است

به علاوه، کارت به کارت اینترنتی نیزهمچون کارت به کارت با گوشی و عابربانک، دارای محدودیت روزانه بوده و افراد متقاضی، نمی توانند برای انتقال وجه هر مبلغی، از طریق درگاه های اینترنتی بانک ها، اقدام نمایند. لذا، در این بخش، به توضیح محدودیت انتقال کارت به کارت اینترنتی می پردازیم.

در حال حاضر، سقف کارت به کارت اینترنتی، در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، در سر تا سر کشور، مبلغ 100 میلیون ریال(معادل 10 میلیون تومان) می باشد و از این حیث، تقاوتی بین بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

سقف کارت به کارت با عابربانک ۱۴۰۲

در حال حاضر، کارت به کارت و انتقال وجه از طریق عابربانک، اصلی ترین و پرکاربردترین روش انتقال وجه و کارت به کارت، در کشور ما می باشد. البته، این روش انتقال وجه و کارت به کارت نیز، همانند سایر روش های کارت به کارت، دارای سقف و محدودیت بوده و انتقال وجه از طریق عابربانک، بدون محدودیت سقف، امکان پذیر نمی باشد.

لذا، لازم است تا به این سوال نیز پاسخ داده شود که سقف انتقال کارت به کارت با عابربانک ،در سال ۱۴۰۲​ چقدر می باشد؟ و اینکه آیا سقف کارت به کارت با عابربانک، در بانک ها و موسسات مالی مختلف متفاوت می باشد یا خیر؟

در حال حاضر، سقف انتقال کارت به کارت با عابربانک، در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، در سر تا سر کشور، مبلغ 100 میلیون ریال(معادل 10 میلیون تومان) می باشد و از این حیث، تقاوتی بین بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت با آپ

یکی از برنامه ها و اپلیکیشن های پرکاربردی که در رابطه با پرداخت های اینترنتی، در چند سال اخیر، کار خود را آغاز کرده و به سرعت، از سوی کاربران، مورد پذیرش و استقبال، قرار گرفته، اپلیکیشن آپ می باشد. این برنامه، خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه کرده که خرید اینترنتی، پرداخت قبوض و خرید شارژ، از مهم ترین این خدمات می باشد.

724، اپلیکیشنی بوده که افراد، می توانند با دانلود و نصب آن، بر روی گوشی، به راحتی برای انجام عملیات چک های صیادی، نظیر صدور، انتقال و تایید آن، اقدام نمایند.

یکی از امکانات و خدمات کاربردی آپ، برای کاربران آن، امکان کارت به کارت و انتقال وجه اینترنتی می باشد. به این ترتیب، کاربران این برنامه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه های عابربانک، برای کارت به کارت و انتقال وجه اینترنتی، به راحتی، اقدام نمایند.

همچون سایر روش های انتقال وجه، سوال مهمی که در رابطه با کارت به کارت آپ نیز مطرح می شود، این مساله بوده که محدودیت انتقال کارت به کارت در این برنامه به چه میزان است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، سقف کارت به کارت با آپ، در سال ۱۴۰۲​، 3 میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

سقف کارت به کارت روزانه 

در بخش های قبل، توضیح دادیم که سقف انتقال کارت به کارت و انتقال وجه، از طریق روش های مختلف آن، یعنی عابربانک، گوشی و روش اینترنتی، متفاوت بوده و حتی ذر برخی از این روش ها، همچون درگاه های اینترنتی بانک ها، از یک بانک به بانک دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

سوال مهم دیگری که غالبا از سوی متقاضیان خدمات بانکی کارت به کارت مطرح می شود، محدودیت انتقال کارت به کارت روزانه در سال 1402 می باشد. در پاسخ به این سوال، باید گفت، سقف کارت به کارت روزانه، در حال حاضر، بسته به روش انجام کارت به کارت ودر بانک های مختلف، متفاو بوده؛ اما به طور کلی، سقف انتقال کارت به کارت روزانه، در حداکثر مبلغ، 10 میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

نحوه افزایش سقف کارت به کارت 

هرچند، برقراری سقف انتقال کارت به کارت، از سوی بانک مرکزی، با هدف مبارزه با پولشویی و سفته بازی در سیستم بانکی کشور، انجام گرفته، اما نمی توان منکر تاثیر این محدودیت بر انتقال وجه توسط کاربران سیستم بانکی شد. لذا، این مساله که نحوه افزایش محدودیت انتقال کارت به کارت به چه صورت بوده و اینکه اساسا، آیا افزایش محدودیت کارت به کارت، امکان پذیر است یا خیر، به یکی از مسائل مهم کاربران بانکی تبدیل شده است.

در پاسخ به سوالات فوق، باید گفت، به طور کلی، افزایش سقف انتقال کارت به کارت، توسط اشخاص، امکان پذیر نبوده و این سقف تعیین شده از سوی بانک مرکزی، جنبه الزامی و اجباری دارد. اما، به هر حال، روش هایی وجود داشته که با استفاده از آن روش ها، کاربران می توانند برای افزایش سقف کارت به کارت اقدام نمایند که این روش ها عبارتند از:

کارت به کارت درون بانکی: متقاضیان افزایش محدودیت انتقال کارت به کارت، می توانند جهت این افزایش، با مراجعه به داخل شعبه و از طریق دستگاه های مخصوصی که در شعبه قرار داشته، سقف کارت به کارت را تا مبلغ 15 میلیون تومان افزایش دهند.

استفاده از سامانه های ساتنا و پایا: انتقال وجه با شماره شبا، از طریق سامانه های ساتنا و پایا، همچون ، یکی دیگر از روش های افزایش سقف انتقال کارت به کارت، برای متقاضیان می باشد. در این روش، محدودیت انتقال وجه با استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی، 100 میلیون تومان می باشد.

سامانه پایا، یک سامانه واریز و انتقال وجه، جهت پرداخت از یک بانک به بانک دیگر و برای مبالغ پایین و به دفعات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این سامانه، سقف واریز وجه و مقررات مربوط به آن، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سقف انتقال کارت به کارت در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سقف انتقال کارت به کارت پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- سقف کارت به کارت 1402 چقدر است؟

سقف کارت به کارت ۱۴۰۲ بستگی به شیوه انتقال وجه داشته اما به طور کلی 10 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2- سقف کارت به کارت با گوشی چقدر است؟

سقف کارت به کارت با گوشی از طریق همراه بانک 10 میلیون تومان و از طریق سایر اپلیکیشن ها بسته به بانک مبلغ 1 یا 3 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

3- سقف کارت به کارت با عابر بانک چقدر است؟

سقف کارت به کارت با عابر بانک در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در سر تا سر کشور مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

برای مشاوره سقف انتقال کارت به کارت

برای مشاوره سقف انتقال کارت به کارت

نظرات کاربران

Top of Form

Bottom of Form

سلام با عابر بانک تا چقدر میشه کارت به کارت کرد؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت با عابر بانک در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در سر تا سر کشور مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان می باشد

سلام سقف کارت به کارت با گوشی چقدره؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت با گوشی از طریق همراه بانک 10 میلیون تومان و از طریق سایر اپلیکیشن ها بسته به بانک مبلغ 1 یا 3 میلیون تومان می باشد

سلام الآن سقف کارت به کارت چقدره؟

پاسخ مشاور: سلام سقف کارت به کارت سال 1401 بستگی به شیوه انتقال وجه داشته اما به طور کلی 10 میلیون تومان می باشد

 

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099095303 تماس بگیرید.

سقف کارت به کارت اینترنتی در سال 1401 چقدر است، یکی از متداول‌ترین سوالات تراکنش‌های مالی افراد حقیقی است. با افزایش تنوع روش‌های انتقال وجه، اطلاع پیدا کردن از سقف انتقال کارت به کارت برای تبادلات روزمره، لازم و ضروری است. چرا که ترجیح افراد این است که به دنبال راه حل بهتری برای انتقال وجه باشند.

طبق جدیدترین خبرهایی که در پی افزایش حداکثر مبلغ کارت کشیدن در دستگاه پوز مطرح شد، به اطلاع می‌رسانیم که میزان مجاز کارت به کارت هنوز بدون تغییر است:

سقف کارت به کارت تغییری نکرده است.

سخنگوی بانک مرکزی

اگر به دنبال بیشترین سقف تراکنش کارت به کارت هستید، می‌توانید بر روی سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز (پایا و ساتنا) حساب ویژه‌ای باز کنید. در این مطلب به موضوعات سقف انتقال پول 1401 (حضوری، اینترنتی و از طریق عابر بانک) اشاره می‌کنیم.

حتما بخوانید: در سال 1401

سقف کارت به کارت بانک‌ها (ملی، ملت، تجارت و صادرات) چقدر است؟

در جدول زیر، سقف مجاز کارت به کارت با گوشی (در همراه بانک و سایر اپلیکیشن‌های بانکی) برای بانک‌های رایج آمده است:

نام بانک سقف انتقال با همراه بانک سقف کارت به کارت با اپلیکیشن
ملی 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
ملت 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
تجارت 10 میلیون تومان 5 میلیون تومان
صادرات 10 ملیون تومان 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت با اپلیکیشن‌های بانکی، 5 میلیون تومان است. این مبلغ را زمانی می‌توانید انتقال بدهید که در شاپرک ثبت نام و احراز هویت کنید.

مبلغ سقف کارت به کارت:
اپلیکیشن‌ (آی‌کاپ، آپ، دیجی پی و …): 1 تا 5 میلیون
در همراه بانک: 5 تا 10 میلیون تومان

برای پاسخ به این سوال که سقف کارت به کارت در 24 ساعت چقدر است ، باید روش‌های متعدد انتقال وجه را بررسی کنیم. در ادامه‌ی این مطلب، به تفکیک میزان مجاز کارت به کارت هر بانک به موضوع می‌پردازیم:

1 سقف کارت به کارت بانک ملی

سقف کارت به کارت بانک ملی در شبانه روز به صورت زیر است: (اگر اطلاعات جدیدتری دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.)

  • سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز و همراه بانک: 10 میلیون تومان
  • میزان انتقال وجه از طریق اپلیکیشن‌ها: 3 تا 5 میلیون تومان
  • حداکثر مبلغ انتقال وجه ملی به ملی: بین بازه 3 تا 5 میلیون تومان
  • حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک ملی از طریق پین پد شعبه: 15 میلیون تومان

منظور از انتقال وجه بانک ملی با رمز دوم همان کارت به کارت با اپلیکیشن‌ها و همراه بانک است. حداکثر مبلغ مجاز کارت به کارت بانک ملی را در موارد بالا بیان کردیم.

2 سقف انتقال وجه بانک صادرات

  • سقف کارت به کارت بانک صادرات و اینترنت بانک‌ها: 10 میلیون تومان
  • مبلغ مجاز کارت به کارت درون بانکی صادرات: 10 میلیون تومان

اگر احراز هویت شاپرک را در اپلیکیشن‌ها انجام داده باشید، حداکثر می‌توانید 5 میلیون تومان را کارت به کارت کنید.

3 سقف انتقال وجه با رمز پویا بانک تجارت

سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تجارت با یکدیگر متفاوت نیست.

میزان مجاز کارت به کارت درون بانکی و شتابی تجارت: 10 میلیون تومان

4 سقف کارت به کارت بانک رسالت چقدر است؟

افرادی که از خدمات سامانه‌های بانکی قرض الحسنه رسالت استفاده می‌کنند، باید بدانند که سقف کارت به کارت بانک رسالت چقدر است. اگر شما هم به دنبال این هستید تا بدانید که با استفاده از برنامه کارت به کارت بانک رسالت تا چقدر می‌توانید انتقال وجه انجام بدهید، بخش زیر را بخوانید:

با اپلیکیشن آی‌کاپ می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان هم انتقال وجه بانک رسالت را انجام بدهید.

سقف کارت به کارت اینترنتی بانک رسالت با حداکثر مبلغ انتقال وجه دستگاه پین پد متفاوت است. حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک قرض الحسنه رسالت با دستگاه پین پد، ۱۵ میلیون تومان می‌باشد.

با توجه به اطلاعیه جدید افزایش سقف انتقال وجه پایا و ساتنا از ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ منتشر شد، سقف مجاز مبلغ انتقال وجه رسالت هم افزایش یافت. به نظر می‌رسد که حداکثر کارت به کارت در موبایل بانک رسالت برای واریزی پایا و ساتنا به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده باشد.

نکته: حداکثر مبالغ ذکر شده برای سقف انتقال وجه بانک رسالت در سال ۱۴۰۰ است. (در صورت تغییر حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک قرض الحسنه رسالت، این اعداد بروز رسانی می‌شوند.)

بیشتر بخوانید: چقدر است؟

سقف انتقال وجه با رمز پویا سایر بانک‌ها (پاسارگاد، ملت، بانک شهر، سپه، رفاه)

میزان مجاز کارت به کارت بانک‌ پاسارگارد در اپلیکیشن‌های پرداختی: حداقل 1 میلیون و حداکثر 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت سایر بانک‌ها همانند بانک شهر، ملت، رسالت و سپه: 10 میلیون تومان

سقف کارت به کارت امروز چقدر است؟

شما از راه‌های متعددی می‌توانید انتقال وجه را انجام بدهید. کارت به کارت با گوشی، عابر بانک (خودپرداز)، شماره شبا، دستگاه پوز و پین پد همان روش‌ها هستند. در ادامه‌ی این مطلب، حداکثر کارت با کارت با هر کدام از این روش‌ها را به تفکیک بررسی کردیم:

سقف کارت به کارت با گوشی

حداکثر مبلغ مجاز برای کارت به کارت با گوشی دقیقا مشخص نیست! برای مثال، شما همزمان می‌توانید از خدمات انتقال وجه کارت به کارت و یا پرداخت سازها استفاده کنید و مبالغ مورد نظرتان را به حساب فرد مورد نظر، منتقل کنید. با توجه به موارد زیر، می‌توانید حداکثر کارت به کارت با موبایل را در هر شبانه روز مشاهده کنید:

سقف کارت به کارت با گوشی در اپلیکیشن‌های پرداختی: حداقل 1 و حداکثر 5 میلیون تومان

حداکثر مبلغ کارت به کارت با گوشی در همراه بانک و موبایل بانک: 10 میلیون تومان

سقف کارت به کارت با عابر بانک یا خودپرداز

برای کارت به کارت با خودپرداز با محدودیتی روبرو هستید. زیر، حداکثر انتقال کارت به کارت با خودپرداز در طی یک روز، محدود در نظر گرفته شده است. این مبلغ به صورت زیر آمده است:

سقف مجاز کارت به کارت با عابر بانک سال 1401: 10 میلیون تومان

سقف انتقال وجه با شماره شبا

حداکثر مبلغ کارت به کارت با شماره شبا در ساتنا و پایا به صورت زیر است:

سقف پایا

1 شعبه بانک: 100 میلیون تومان

2 اینترنت بانک: حداکثر 15 میلیون تومان

3 موبایل بانک: حداکثر 15 میلیون تومان

سقف ساتنا

1 شعبه بانک: محدودیت ندارد.

2 اینترنت بانک: 100 میلیون تومان (با رمز ثابت) – 200 میلیون تومان (با توکن و رمزساز)

سقف کارت کشیدن در دستگاه پوز ۱۴۰۱

برای اطلاع از طبق آخرین خبرها، میزان مبلغ خرید با کارت بانکی دو برابر شده است. متن این خبر را در بخش زیر می‌خوانید:

طبق سی و یکمین صورتجلسه‌ای که در تاریخ 1401/07/23 توسط هیئت عامل بانک مرکزی در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص مشخص شد:

حداکثر مبلغ تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از طریق پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی، مبلغ یک میلیارد ریال (معادل ۱۰۰ میلیون تومان) تعیین شد.

جدول سقف انتقال وجه در آی‌کاپ و دستگاه پین پد

حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک‌های مختلف با دستگاه پین پد و اپلیکیشن آی‌کاپ به شرح زیر هستند:

نام بانک آی‌کاپ دستگاه پین پد
قرض الحسنه رسالت 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
دی 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
ایران زمین 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
انصار 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان
حکمت ایرانیان 5 میلیون تومان 15 میلیون تومان

شما با داشتن یک شماره تلفن می‌توانید از حداکثر مبلغ کارت به کارت در اپلیکیشن آی‌کاپ بهره‌مند شوید.

حداکثر کارت به کارت با دستگاه پین پد که در بانک قرار دارد، 150 میلیون ریال است. به منظور استفاده از خدمات پین پد بانک نیاز است تا به بانک مراجعه و مراحل احراز هویت کامل را طی کنید. در حال حاضر، تعداد اندکی از بانک‌ها دارای پین پد هستند.

در ادامه بخوانید:

سوالات متداول

سقف کارت به کارت اینترنتی بانک‌های مختلف چقدر است؟

حداکثر مبلغ کارت به کارت برای هر بانک با استفاده از عابر بانک و گوشی متفاوت است. جدول کامل سقف انتقال وجه در این مطلب آمده است.

سقف کارت به کارت در سال جدید چقدر است؟

طبق اعلام سخنگوی بانک مرکزی، میزان کارت به کارت در سال جدید هنوز تغییری نکرده است. (تاریخ اعلام این خبر، آبان 1401 است.)

سقف انتقال پایا و ساتنا بانک رسالت چقدر است؟

از تاریخ 25 دی ماه 1400، سقف انتقال پایا و ساتنا بانک رسالت به ترتیب 100 میلیون و 50 میلیون تومان می‌باشد.

سقف کارت کشیدن با دستگاه پوز چقدر است؟

حداکثر میزان کارت کشیدن با دستگاه پوز از 50 میلیون به 100 میلیون تومان در سال جدید تغییر کرده است.

میزان مجاز کارت به کارت بانک صادرات در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سقف کارت به کارت بانک صادرات در سال جدید با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی و خودپرداز، 6 میلیون تومان می‌باشد.

سقف انتقال وجه بانک رسالت چقدر است؟

حداکثر میزان انتقال اینترنتی بانک رسالت برای پایا و ساتنا متفاوت است. همچنین، سقف انتقال وجه اینترنتی بانک رسالت با اپلیکیشن‌های مختلف، فرق دارد. در این مقاله به این موارد اشاره کردیم.

منبع:

سوالات خود را در بخش دیدگاه از کارشناسان ما بپرسید. یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در بانکداری الکترونیک وجود دارد، آن است که روزانه تا چه مبلغ پول می‌توان انتقال داد؟ با توجه به روشی که برای انتقال وجه انتخاب می‌کنید، سقف کارت به کارت متفاوت است. در این مطلب از شپا، در مورد سقف کارت به کارت در سال ۱۴۰۱ به طور مفصل توضیح می‌دهیم.

سقف کارت به کارت در انواع بانک‌ها

درمورد سقف کارت به کارت انواع بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ باید بگوییم که این ویژگی در تمام بانک‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ بدون تغییر باقی مانده است. این مبلغ برای کارت به کارت از طریق اپلیکیشن‌های پرداختی، مانند آی‌کاپ، آپ، دیجی پی و غیره، تا ۳۰ میلیون ریال است. در اپلیکیشن‌های بانکی این مقدار از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال متغیر است.

مطلب مرتبط

همچنین، برای تعیین سقف مبلغ کارت به کارت باید نوع عملیات (شتابی یا درون بانکی) هم توجه داشته باشیم. در کارت به کارت شتابی، دو بانک مبدا و مقصد مختلف هستند. در حالی که در کارت به کارت درون بانکی این دو یکسان هستند. به این روش کارت به کارت غیرشتابی هم می‌گویند. در بیشتر بانک‌ها سقف کارت به کارت برای عملیات‌های شتابی و غیرشتابی یکسان است.

در جدول زیر سقف کارت به کارت انواع بانک‌ها از طریق همراه بانک و اپلیکیشن‌های پرداختی را مطالعه می‌کنید:

در مورد برخی از بانک‌ها، سقف کارت به کارت برای عملیات‌های شتابی یا غیرشتابی متفاوت است. این موضوع را در انواع بانک‌ها بررسی می‌کنیم:

بانک ملی

سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز، درگاه اینترنتی و در روز، ۱۰ میلیون تومان بوده، اما سقف انتقال پول از طریق اپلیکیشن‌های پرداختی در یک شبانه روز، ۳ میلیون تومان است. همچنین، حداکثر مبلغ کارت به کارت بانک ملی از طریق پین پد شعبه، ۱۵ میلیون تومان است و حداکثر مبلغ انتقال وجه ملی به ملی بین بازه ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان فرق می‌کند.

نحوه دریافت شماره شبا

دریافت شماره شبا برای موارد مختلف ضروری است. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید مبلغی را از یک شماره حساب در یک بانک به یک شماره حساب در بانک دیگر منتقل کنید. برای آموزش دریافت شماره شبا انواع بانک‌ها مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهم.

بانک صادرات

سقف کارت به کارت بانک صادرات در اپلیکیشن‌های بانکی و اینترنت بانک‌ها، ۱۰ میلیون تومان است. این موضوع در رابطه با کارت به کارت شتابی و درون بانکی صادرات یکسان است. البته، مبلغ کارت به کارت بانک صادرات با استفاده از اپلیکیشن‌های غیر بانکی، فرق می‌کند. سقف انتقال وجه صادرات در برخی از اپلیکیشن‌ها، ۱ میلیون تومان و در برخی دیگر از آن‌ها، ۳ میلیون تومان است.

بانک تجارت

سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی در بانک تجارت هم یکسان است. سقف کارت به کارت درون بانکی و شتابی تجارت ۱۰ میلیون تومان است.

بانک رسالت

از طریق اپلیکیشن آی‌کاپ می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان انتقال وجه بانک رسالت را انجام بدهید. در حالی که با سایر اپلیکیشن‌های موبایلی به غیر از رسالت بانک، تنها می‌توانید تا ۳ میلیون تومان را از بانک رسالت کارت به کارت کنید. همچنین، حداکثر مبلغ انتقال وجه بانک قرض الحسنه رسالت با دستگاه پین پد، ۱۵ میلیون تومان است. البته، حداکثر مبلغ سقف کارت به کارت در موبایل بانک رسالت برای واریزی پایا و ساتنا به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

سقف کارت به کارت بانک چقدر است؟

سقف کارت به کارت با عابر بانک در سال‌ ۱۴۰۱ چقدر است؟

یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد کارت به کارتکه در سایت رده آمده اموزش کارت به کارت از طریق عابر بانک است. البته، در این روش هم محدودیت‌هایی وجود دارد. در حال حاضر، سقف انتقال کارت به کارت از طریق عابر بانک در سال ۱۴۰۱ در تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، در سرتاسر کشور، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال (معادل ۱۰ میلیون تومان) است. بانک‌ها و موسسات مالی در این زمینه هیچ تفاوتی ندارند. این مقدار مانند حداکثر مبلغ قابل برداشت از دستگاه عابر بانک (۲۰۰ هزار تومان) در سال جدید، تغییر پیدا نکرده است.

برای کارت به کارت با مبالغ بالاتر از محدودیت چه کار کنیم؟

در صورتی که باید مبلغی بیشتر از سقف کارت به کارت را انتقال دهید، روشی وجود دارد که نیاز برای مراجعه حضوری به شعبات شلوغ را از بین می‌برد. بهترین روش آن است که اگر از قبل از این موضوع خبر دارید، طی چند روز متوالی از حداکثر خدمات کارت به کارت ۱۰ میلیون تومانی عابر بانک‌ها یا از طریق اپلیکیشن‌ها، این عملیات را انجام دهید. برای مثال، برای انتقال ۲۰ میلیون تومان می‌توانید طی دو روز ۱۰ میلیون تومان انتقال دهید.

جمع بندی

سقف کارت به کارت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده است. از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون، محدودیت‌ها در این زمینه یکسان هستند. در تمام عابربانک‌های سراسر کشور، قابلیت انتقال کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان فراهم شده است. همچنین، سقف انتقال وجه اینترنتی بین یک میلیون تا ۵ میلیون تومان در اپلیکیشن‌های پرداختی متغیر است. در مجموع، سقف کارت به کارت روزانه به روشی که برای انتقال پول انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

دکمه بازگشت به بالا