عمومیمدیریت کسب و کار

بهترین مرکز چاپ بنر فوری در تهران

یک ابزار توانا و قدرتمند جهت بازاریابی محسوب می‌شود؛ به‌طوری که حتی اگر شبکه ها و راهکارهای تبلیغاتی اینترنتی و مجازی، دنیای تبلیغات را پر کنند باز هم روش‌های تبلیغاتی محیطی مانند چاپ بنر فوری، چاپ تراکت و … دچار تخریب و دگرگونی نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها همچنان ثابت و پایدار باقی می‌ماند، امروزه شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه چاپ بنر ارزان و اجاره جایگاه آن در نقاط مختلف شهر، محصولات و خدمات خود را به‌نمایش بگذارید.

چاپخانه پگاه ارئه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنردر تهران، با بهترین کیفیت همراه با ارسال رایگان به سراسر تهران

بنرها قابل نصب در سایر محیط‌های داخلی و یا خارجی‌اند؛ پس در همه مکان‌ها می‌توان از آن‌ها بهره برد و استفاده کرد. بنرهایی که برای محیط‌های خارجی کاربرد دارند باید در مقابل هر نوع شرایط آب‌وهوایی مثل باد و باران محکم بوده و دوام لازم و کافی را داشته باشند، اما در مورد محیط‌های داخلی، این موضوع دارای حساسیت و اهمیت کمتری است.

بنرها برای اهداف مختلفی کاربرد دارند؛ از تبلیغات تجاری گرفته تا جشن تولدها و مراسم ترحیم و غیره. همچنین بنرها دارای مدل‌های متنوع زیادی هستند و هر مدل مزایا و معایبی دارد.

چاپ بنر با مدل و طرح زیبا، یک راهکار بی‌نظیر جهت اعلام خبرهای مهم مانند افتتاح و تاسیس یک مرکز خرید همراه با نمایش محصولات و خدمات جدید است؛ بنرها در اندازه‌ها و سایزهای مختلف قابل اجرا و چاپ هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود، یک مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید.

یک بنر بسیار بزرگ برای یک همایش یا رخداد فرهنگی بسیار تاثیرگذار و خیره‌کننده است، همچنین برای جلب توجه مشتریان به یک محصول در فروشگاه، یک بنر متوسط بسیار مفید و کارآمد است.

چاپ فوری بنرها یکی از مهم‌ترین خدمات ما در چاپخانه پگاه است که باعث جلوگیری از هدر رفتن وقت مشتریان می‌شود. همچنین باید این موضوع را اضافه کنیم که این بنرها در عین فوری بودن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

با سفارش چاپ بنر ایستاده، بنر خود را به اضافه یک استند (سازه فلزی) دریافت کنید. بعضی مواقع مشتریان بنر خود را همراه با استند ایستاده سفارش دهند. چاپخانه پگاه این گونه سفارش‌ها را هم می‌پذیرد و می‌تواند برای مشتریان انواع بنرهای استندی را نیز تهیه کند.

بنرهای استندی مخصوص محیط‌های داخلی و خارجی از جمله فضاهای نمایشگاهی، غرفه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها، مغازه‌ها، همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه، مترو ،پیاده‌روها، مهمانی‌ها و مکان‌هایی جهت اطلاع‌‏رسانی و تبلیغ و معرفی برند تجاری، تبلیغ محصولات و خدمات و غیره استفاده می‌شوند.

جهت سفارش چاپ انواع بنر با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به مجتمع چاپ پگاه مراجعه کنید و تمام مراحل کار از طراحی تا سفارش را ما بسپارید. لازم به ذکر است که ارسال به سراسر کشور قابل انجام است و این مجموعه امکان همکاری با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها را نیز دارد.

بهترین مرکز چاپ بنر فوری در تهران

کاربرد بنر چیست؟

هنگام تاسیس و راه‌اندازی یک فروشگاه در هر نقطه از شهر، چاپ بنر روشی بسیار عالی و بی‌نظیر جهت تبلیغ و اطلاع‌رسانی به مردم است. همچنین برای فروش ارائه محصولات و خدمات با تخفیف واقعی، نیاز به آن دارید تا با نصب بنر و تبلیغ در سطح شهر، آن‌ها را به افراد معرفی کرده و این موضوع را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید. در این مواقع، سفارش بنر و نصب آن در سطح شهر، راهی بسیار هوشمندانه است.

حتما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که هنگام شرکت در یک کنفرانس، سمینار، جشن و… تعداد بسیار زیادی بنر درباره آن جشن یا رویداد در اطرافتان دیده‌اید. چاپ بنر هنوز هم یکی از بهترین اقدامات در زمینه تبلیغات محیطی است. برای انجام این کار، مطمئن باشید که راه درستی را انتخاب کرده‌اید و دست به انتخاب به‌صرفه‌ای زده‌اید.

سفارش چاپ بنر آنلاین

از دیگر خدمات ویژه مرکز تخصصی چاپ پگاه، چاپ بنر با کیفیت و درجه یک در سریع‌ترین زمان ممکن است. امروزه چاپ بنر به‌ عنوان پرکاربردترین و اقتصادی‌ترین روش‌ها برای زیباسازی فضاهای بیرونی و داخلی محسوب می‌شود؛ قیمت چاپ بنر نیز متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهم‌ترین موضوع در تعیین قیمت بنر، جنس بنر و همچنین کیفیت رنگ چاپ شده روی آن است، جهت سفارش چاپ بنر کافی است با این شماره تماس بگیرید:

چرا باید برای سفارش بنر به چاپخانه پگاه مراجعه کرد؟

 

انواع بنر از نظر جنس

انواع مختلفی از متریال در چاپ بنر استفاده می‌شود، برای این کار می‌توان از انواع PVC و یا از دیگر پلاستیک‌های معمولی یا وینیل استفاده کرد. در پروژه‌هایی مشخص و برای مصارف داخلی امکان استفاده از گلاسه‌های معمولی نیز وجود دارد. اما عموما متریال یا جنس‌های مختلفی که در تهیه بنرهای چاپی استفاده می‌شود، پی‌وی‌سی یا اتیلن است:

چاپخانه پگاه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی طراحی و چاپ انواع این بنرها و آگهی‌ها به‌صورت فوری و همراه با ارسال رایگان در تهران است.

مش از دیگر انواع چاپ بنر است که به صورت دیجیتالی تهیه می‌شود. این مدل بنرها مناسب استفاده در در فضای باز هستند و در برابر شرایط نامناسب آب‌وهوایی مانند باد و باران مقاومت لازم را دارند. به‌دلیل اینکه این بنرها دارای سوراخ‌های کوچکی هستند، باد داخل آن‌ها جریان پیدا می‌کند و به‌هیچ عنوان پاره نمی‌شوند. پس هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

: استیکر شیری دارای زمینه سفید است و جزء پرطرفدارترین استیکرهای تبلیغاتی محسوب می‌شود. چاپ استیکر شیری روی پی وی‌سی هم قابل انجام است و نور از آن عبور نمی‌کند. استیکر شیری حالت چسبندگی دارد و می‌توان آن را روی وسایل نقلیه نظیر ماشین حمل مواد غذایی، اتوبوس‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی چسباند. همچنین در پاساژها و فروشگاه‌ها و مراکز خرید و تجاری بسیار مورد استفاده است.

این استیکر را می‌توان در مکان‌ها و محل‌هایی با سطح صاف و صیقلی به‌کار برد. از ویژگی‌های بارز این نوع استیکر می‌توان به‌آن اشاره کرد که از تنها یک طرف دید دارد و به‌علت زمینه سفید بودن، فضای پشت آن را نمی‌توان مشاهده کرد. همچنین همانطور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، نور نمی‌تواند از آن عبور کند. استیکرهای شیری دارای کاربرد تزیینی و تبلیغاتی هستند و پرطرفدارترین و پرکاربردترین نوع چاپ استیکر در بازار، محسوب می‌شوند.

: سولیت به بنرهایی گفته می شود که از سطح صاف و یکدستی برخورداراند و به‌همین علت، می‌توان تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت بسیار عالی برای نمایش طرح و رنگ روی آن‌ها پیاده کرد.

شفافیت و جلوه نمایی زیاد، هزینه کم، کیفیت بالا، ماندگاری بالای چاپ، ثبات رنگ، مقاوم در برابر شستشو، نور، باد و رطوبت، و سرعت بالای چاپ از ویژگی‌های این نوع بنر است و به‌دلیل وجود این مزیت‌ها و ویژگی‌ها، در تولید و آماده‌سازی برای مناسبت‌های فوری مانند چاپ روی بدنه غرفه‌های نمایشگاهی، استفاده در رول‌آپ و بیلبوردهای تبلیغاتی کاربرد فراوان دارد.

طراحی بنر

چاپخانه پگاه ارائه‌دهنده انواع خدمات تخصصی طراحی بنر به ‌مشتریان است و در صورتی که شما در نظر دارید تا طرح اختصاصی خود را داشته باشید و زمان مناسب جهت طراحی در هر زمینه‌ای را ندارید می‌توانید به‌کمک تیم حرفه‌ای ما هرچه به‌دنبال آن هستید را تهیه کنید. ما در تمام مراحل از طراحی تا چاپ همراهتان هستیم و شما می‌توانید به‌راحتی از راهنمایی مشاورین ما بهره ببرید.

در صورتی که طرح آماده‌ای دارید و فقط به‌دنبال چاپ آن هستید، قبل از ارسال فایل طراحی، به این نکات توجه کنید:

کیفیت چاپ بنر

کیفیت بالای چاپ بنر به سه مورد مهم بستگی دارد از جمله دستگاه چاپ به‌روز، جوهر مناسب و متریال خوب بنر. در ادامه هر یک را به‌طور کامل شرح می‌دهیم.

البته می‌توان گفت که نوع طراحی و کیفیت آن نیز در کنار استفاده از جوهرهای مناسب تاثیر بسیار زیادی در کیفیت بنر دارد. کارشناسان چاپخانه پگاه جهت طراحی مناسب و چاپ بنر مشاوره‌های لازم را به شما عزیزان ارائه می‌دهند و شما با بهره بردن از این مشاوره‌ها، امکان چاپ بنر با بالاترین کیفیت ممکن را خواهید داشت.

نمونه های چاپ بنر توسط چاپخانه پگاه

بنر سریال نمایش خانگی آقازاده

قیمت چاپ بنر

چاپ بنر درجه یک (خارجی) در مجموعه پگاه به‌صورت محاسبه شده و به ازای هر متر 90 هزار تومان است.

خدمات مکمل چاپ بنر

پس از چاپ بنر در چاپخانه پگاه، می‌توانید با توجه به نحوه دلخواه نصب، خدمات نصب بنر کار خود را نیز انتخاب کنید. در ادامه به شرح این موضوع می‌پردازیم:

پانچ کردن بنر

در صورتی که در نظر دارید تا بنر خود را به‌کمک طناب وصل کنید، بهتر است از استفاده کنید و درخواست پانچ کردن را بدهید. در این صورت چاپخانه پگاه طبق تعداد پانچی که برای بنر انتخاب می‌کنید، بنر را پانچ کرده و این امکان را خواهید داشت تا به‌راحتی با طناب، بنر خود را در محل دلخواه نصب کنید.

لیفه کردن بنر

گاهی اوقات دسته‌ای از مشتریان قصد دارند تا از طریق رد کردن یک چوب از بالا و پایین بنر، آن را نصب کنند. دسته‌ای دیگر در نظر دارند تا بنر را در داربست نصب نمایند. در این هنگام این امکان را دارید تا را انتخاب کنید. با انتخاب این حالت، بالا و پایین بنر برای شما برگردانده می‌شود و سپس آن را می‌چسبانند. در این صورت کار مشتریان بسیار راحت خواهد بود؛ آن‌ها به‌سادگی می‌توانند از داخل بنر، چوب یا لوله داربست را رد کنند و به‌هیچ عنوان مشکلی از این جهت نخواهند داشت.

سوالات متداول

بنر روی هر سطحی که صاف باشد، و امکان اتصال یا به اصطلاح آویزان کردن بنر به دیوار وجود داشته باشد، قابل نصب است.

بنر چاپ شده، کاملا قابل شستشو است و نسبت به شوینده‌ های معمولی مقاوم بوده و دچار آسیب یا رنگ‌پریدگی نمی‌شود. البته پیشنهاد می‌شود برای حفظ دوام و زیبایی چاپ بنر هنگام پاکسازی از شوینده‌های سبک و دستمال نیمه مرطوب استفاده نمایید.

چاپ بنر درجه یک (خارجی) متری 90هزار تومان.

فقط کافیست با کارشناسان چاپخانه پگاه تماس گرفته تا سفارش طراحی بنر شما را در دستور کار قرار دهند و در کمترین زمان ممکن، یک طرح گرافیکی جذاب را برای بنر شما آماده و چاپ شود.

هفت روز هفته از ساعت 8 صبح الی 9 شب با افتخار پاسخگو تماس و پیام های شما خواهند بود.  جهت سفارش چاپ بنر، اطلاع از زمان تحویل و قیمت بنر ،مشاوره رایگان و… از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره 09194349899 در ارتباط باشید و یا با شماره های شعب چاپخانه پگاه تماس بگیرید.

چاپ بنر آنلاین ارزان و فوری یکی از خدمات ویژه مرکز بنر ، با بهترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن  می باشد. هنگامی که شما نیاز دارید مطلبی بنویسید یا به کسب و کارتان توجه بیشتری بکنید، برای شروع کار نیازمند چاپ بنر حرفه ای در یک مکان عالی هستید. تبلیغات می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

چاپ بنر با طرح زیبا، روش عالی برای اعلام خبرهای مهم همچون افتتاح یک مرکز خرید با اشاره به محصولات و خدمات جدید می باشد. بنرها در اندازه ها و سایز های مختلف چاپ می شوند هستند، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین موارد را انتخاب کنید. چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استفاده در یک همایش یا رخداد فرهنگی مورد استفاده می باشد، در حالی که بنر متوسط ، ایده آل برای جلب توجه به یک محصول در فروشگاه می باشد.

به دلیل گستردگی وسیع تبلیغات در سطح جامعه، چاپ بنر به دلیل دارا بودن انعطاف و نصب آسان و سریع در جای جای شهر می تواند گزینه مناسبی باشد. چرا که این رسانه از الیاف پلاستیکی و پی وی سی تشکیل شده است و از جوهر ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید، باد، آب و باران برای چاپ استفاده می شود. پس یکی از مانا ترین چاپ موجود است. از کاربرد بنر می‌توان به چاپ تبلیغات برای بازاریابی کالاها، نمایشگاه ها، گالری ها، اطلاع رسانی مراسمات مختلف، مغازه ها و… اشاره کرد. بنر را میتوان یک چاپ متداول در فضای درون شهری دانست که به اسم out door شناخته می شوند.

مزایا و معایب چاپ بنر

در این بخش به بررسی مزایا و معایب چاپ بنر خواهیم پرداخت.

  • مزایای چاپ بنر

از مزایای این روش تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:• مناسب برای انواع کسب و کار• مقوام در برابر رطوبت و تابش نور خورشید• مقرون به صرفه بودن

  • معایب چاپ بنر

هر محصولی در کنار مزایا دارای معایبی نیز است که می‌توان به معایب چاپ بنر به شرح زیر اشاره کرد:• ماندگاری رنگ نسبت کم در برابر تابش نور• بسیار زود آسیب دیده و دچار پارگی و خراش می‌شود

چاپ بنر در مجتمع چاپ کهن

برای چاپ بنر با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت فقط کافی است به سایت مجتمع کهن مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. این مجتمع با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات چاپ بنر می‌توانند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

را می‌توان مهم‌ترین متریال در گروه چاپ فضای خارجی به حساب آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات کسب و کارها بسیار کاربرد دارد. بنر متریالی از جنس پی وی سی دارد که عموماً درسایزهای بزرگ چاپ می‌شود . بنرها به دلیل جنس پی وی سی بنر که قابلیت ضد آب و مقاومت در برابر سرما و گرما و همچنین قیمتی بسیار پایین تر از سایر متریالهای لارج فرمت دارد وبه همین دلیل از محبوبیت بالایی برای تبلیغات برخوردار است.

در مجتمع چاپ ایران کهن با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ بنر شما می توانید چاپ بنر فوری را با انواع متریال از طریق سفارش چاپ بنر  در سامانه ثبت سفارش آنلاین ایران کهن سفارش و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

لازم به ذکر می باشد  یکی از روشهای چاپ بنر ارزان مراجعه به سایت و سفارش آنلاین بنر می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند بصورت حضوری به مرکز چاپ بنر شبانه روزی ایران کهن  مراجعه نمایند.

کاربرد چاپ بنر

کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود و ما در زیر به برخی از کاربردهای مهم چاپ بنر اشاره می نماییم :

چاپ بنر تبلیغاتی

-انواع بنر تبلیغاتی در کسب و کارهای مختلف مانند موسسه ها و شرکت ها و انواع فروشگاه ها به شکل بنر استند بکار برده میشود

چاپ بنر تسلیت

-جهت اطلاع رسانی در مکان های مذهبی مانند مساجد, حسینیه ها و …

-جهت اطلاع رسانی در مناسبتها مانند چاپ بنر محرم

چاپ بنر همایش

-چاپ بنر همایش جهت اطلاع رسانی در همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها و اجلاس های مختلف

چاپ عکس روی بنر

-چاپ عکس روی بنر برای اطلاع رسانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه موثرتر محصولات

چاپ بنر عریض

-چاپ بنر عریض جهت هرگونه تابلو تبلیغاتی از قبیل بیلبورد و تابلو سردرب فروشگاه‌ها و…

چاپ بنر مناسبتی

-چاپ بنر مناسبتی جهت تقدیر و تشکر و یا چاپ بنر زیارت و همچنین چاپ بنر زائر و چاپ بنر کربلا

-چاپ بنر تسلیت که اخیرا جایگزین مناسبی برای پارچه نویسی شده است.

نکاتی در خصوص چاپ بنر

بیشترین متریال بنر از کشورهای چین و کره وارد می شوند و گرماژی بین 8 اُنس و 13 اُنس، دارا می باشند. تفاوت بنر چین و کره در نوع مقاومت و نوع چاپ آن است. بنرهای کره ای از مقاومت بیشتر و کیفیت چاپ بهتر و بالاتری برخوردارند و به زبان ساده تر، رنگ راحت تر و بهتر روی بافت بنر کره ای می نشیند.

برای هر رویدادی که کسب و کار شما میزبان است و یا در آن شرکت می‌کند، چاپ بنر سفارشی می‌تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات کسب و کار شما کمک کند.

در دنیای تبلیغات امروز که روزانه هزاران بنر در سراسر بیلبوردها و معابر نصب می شوند، تنها چیزی که می تواند بر روی مخاطبان و بینندگان بنرهای شما تاثیر گذار باشد و نگاه ها را جذب کند، ایده ی خاص، طرح خاص و طراحی جذاب آن می باشد. زمانی که یک نوع از تبلیغات بصورت محدود وجود داشته باشد، خواه ناخواه توجه ها را به خود جلب می کند. ولی در حال حاضر برد با شرکت یا مجموعه ای است که بتواند دیدگان مخاطب را درگیر تبلیغات خود کند.

-طراحی بنرها معمولا توسط نرم افزارهای بُرداری مانند کورل دراو یا ایلوستریتور انجام می شود.

-دستگاه های چاپ لارج فرمت بنر، بالاترین رزولوشنی که می توانند شناسایی کنند، رزولوشن 150 dpi  در دستگاه اکوسالونت می باشد و نیازی به اینکه شما طراحی خود را با رزولوشن های بالاتر نمی باش چون منجر به سنگین شدن فایل اصلی و سنگین شدن خروجی نهایی کار میگردد.

-استاندارد رنگی مناسب برای طراحی بنرها، مود CMYK می باشد.

-فایل خروجی در فرمت JPEG یا PDF باشد.

واحد چاپ بنر شبانه روزی مجتمع چاپ ایران کهن بنا به استفاده ای که بنر دارد خدمات پس از چاپ بنر را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهد و شما می توانید این خدمات را در سامانه ثبت سفارش آنلاین انتخاب نمایید :

-: پس از چاپ حاشیه های سفید در پیرامون کار برش می خورد و کار نهایی بدون حاشیه ارائه می شود.

-: منظور از ولد کردن، تا کردن و چسباندن لبه‌های پیرامون بنر  است تا بتوان در سازه هایی نظیر داربست از آن استفاده نمود.

– :حلقه‌های فلزی ست که در قطرهای مختلف به کار دوخته می‌شود. بسیاری از مکان‌ها برای سهولت کار نصاب، بنرها بعد از ‏چاپ پانچ می‌شوند‎.

: بر اساس نوع کار و میزان مقاومت موردنیاز کششی، در صورتیکه بنر درون قابی قرار نمی‌گیرد و محیط و دور آن آزاد ‏باشد، (کاربردهای بلندمدت و در معرض باد) برای جلوگیری از پارگی بنر، به‌طور عمده از بغل، تسمه دوزی حاشیه ‏صورت می‌گیرد. به‌این‌ترتیب که در حاشیه بنر تسمه ابریشمی دوخته می‌شود و تسمه به دلیل مقاومت کششی بالا (بسیار ‏بالاتر از بنر) از پارگی بنر جلوگیری می‌کند‎.‎‏ برای نگه‌داشتن تسمه هم می‌توان آن را پانچ کرد.

: برای این کار چاپ بنر را به‌اندازه دلخواه از پشت تا می‌کنند و آن را کاملاً به سطح زیرینش می‌چسبانند، به‌ نحوی ‌که دیگر امکان ‏عبور چیزی از میان آن نیست. به‌این‌ترتیب در برخی کاربردها، به‌خصوص سازه‌های داربستی، مقاومت بنر در برابر کشش ‏افزایش می‌یابد و در مواقعی که از نظر زمانی فرصتی برای تسمه دوزی نیست، مقاومت آن تا حدی، به بنر تسمه دوزی شده ‏نزدیک می‌شود.‏‎

مزیت های کاربردی

-یافتن مشتریان بیشتر و در نهایت فروش بیشتر

-دید بهتر کاربران به شما

-چاپ در سایزهای مختلف

-قابلیت گسترده شدن در ابعاد بزرگ

-وزن کم و سبک بودن

-عدم محدودیت در سایز

-سرعت چاپ بالا

-امکان چاپ تعداد کم

-متنوع بودن از نظر جنس، ابعاد و تراکم

-چاپ با بهترین وضوح و کیفیت بالا

-مقاومت چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی

-بنرها به دلیل نوع متریال و دستگاه چاپ مخصوص خود از قیمت بسیار پایین تری نسبت به برخوردارند .

دکمه بازگشت به بالا