بزرگداشت محسن راستگو و رونمایی کتابِ «قصه راستگو»

بزرگداشت محسن راستگو و رونمایی کتابِ «قصه راستگو»

بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو و آیین رونمایی از کتابِ «قصه راستگو» در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو و آیین رونمایی از کتابِ «قصه راستگو» (مصاحبه تاریخ شفاهی با مرحوم استاد راستگو) به منظور پاسداشت یک عمر تلاش برای آموزشِ آموزه‌های اخلاقی و دینی به کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷، در شبستان مصلی، راهرو ۱۶، کوشک کتاب‌ (سرای اهل قلم) برگزار می‌شود.

کتاب «قصه راستگو» به همت پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ۱۰ فصل و ۴۲۷ صفحه براساس تحقیق و تدوین هادی قبادی چاپ و روانه بازار نشر شده است. 

«کودکی، خانواده و تحصیلات»، «آغاز کلاس‌داری، قصه‌گویی و سخنرانی‌ها»، «آشنایی با نهضت امام خمینی و مبارزات»، «ارتباط و همکاری با شخصیت‌های انقلاب»، «نویسندگی و همکاری با سازمان تدوین کتاب‌های درسی»، «اجرای برنامه در صدا و سیما»، «تاسیس مرکز تربیت مربی کودکان و نوجوانان»، «حضور در عرصه‌های بین‌المللی و مأموریت‌های خارجی»، «مأموریت‌های جبهه و حضور در جمع رزمندگان» و «فعالیت در کمیته‌های انقلاب اسلامی» از سرفصل‌های این کتاب است.

همچنین تصاویر به جای مانده از راستگو در موقعیت‌های مختلف و فهرست نمایه‌ها و شرح فراز و فرودهای تبلیغ دینی توسط او از جمله بخش‌های این کتاب است.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل