عمومیمدیریت کسب و کار

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش چیست؟

به نقل از رها پرفیوم اگر اهل استفاده از عطر و ادکلن و محصولات خوشبوکننده باشید، قطعا می‌دانید که بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد. بادی اسپلش درواقع یک خوشبوکننده بدن است که به‌طور مستقیم روی پوست بدن اسپری می‌شود. این خوشبوکننده باعث خوشبو، لطیف و خنک شدن پوست بدن خواهد شد. اگرچه این خوشبوکننده پوست در دسته معطر کننده‌ها قرار می‌گیرد، اما ساختار متفاوتی نسبت به عطر و ادکلن دارد. بادی پرفیوم و اسپلش یکی از جدیدترین محصولات آرایشی بهداشتی معطر به شمار می‌روند. قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر مواد خوشبوکننده دارد. البته ناگفته نماند که به همان اندازه ماندگاری پایین‌تری دارد. این خوشبوکننده بدن به‌صورت مایع رقیق به بازار عرضه می‌شود و ترکیب اصلی همه آن‌ها آب، الکل و ترکیبات طبیعی و معطر است.

طرز استفاده از بادی اسپلش

عطر آمواج لاو تیوب رز: بادی اسپلش و بادی پرفیوم هردو مایع رقیق خوشبوکننده‌ای هستند که برای خوشبو کردن پوست بدن مورداستفاده قرار می‌گیرند. طرز استفاده از بادی اسپلش کاملا با عطر و ادکلن فرق دارد. درواقع شما هرگز نباید آن را روی لباس خود اسپری کنید. در حقیقت از این خوشبوکننده بلافاصله پس از استحمام استفاده می‌شود؛ به این صورت که زمانی که بدنتان هنوز کمی رطوبت دارد، با کمی فاصله از بدن، آن را روی پوست مرطوب خود اسپری می‌کنید. البته به‌منظور افزایش ماندگاری رایحه آن، خوب است ابتدا بدن را با لوسیون مخصوص پوست خود مرطوب کرده و سپس آن را به نقاط نبض‌دار بدن اسپری کنید. ازآنجایی‌که ماندگاری رایحه آن‌ها حداکثر تا یک ساعت است، می‌توانید هر یک ساعت آن را تمدید کنید.

مزایای خرید بادی اسپلش

آنتونیو روسینی اوتلو:  استفاده و و بادی پرفیوم در سراسر جهان معمولا بیشتر هنگام نزدیکی معشوقه‌ها به یکدیگر توصیه می‌شود؛ چراکه بوی نامطبوع بدن را از بین خواهد برد. البته از بین بردن بوی نامطبوع بدن، تنها یکی از مزایای استفاده از آن است. سایر این مزایا عبارت‌اند از:

معایب بادی اسپلش

دانستیم که استفاده از بادی اسپلش و بادی پرفیوم مزایای زیادی دارد و نه‌تنها بدن را خوشبو می‌کند بلکه باعث افزایش رطوبت و لطافت پوست می‌شود. اما در این میان مانند هر محصول آرایشی دیگر، این خوشبوکننده‌های بدن نیز معایب خاص خود را دارند. برخی از معایب بادی اسپلش عبارت‌اند از:

تفاوت بادی اسپلش و عطر

اگرچه بادی اسپلش یک خوشبوکننده به شمار رفته و در بیشتر مواقع توسط کمپانی‌های عطر و ادکلن ساخته می‌شود، اما این خوشبوکننده بدن تفاوت‌های زیادی با عطر دارد. بخش بزرگ ترکیبات عطر را روغن‌های معطر تشکیل می‌دهند که همین موضوع باعث ماندگاری زیاد آن‌ها می‌شود. از طرفی میزان الکل موجود در عطر نیز بسیار کم است. اما خوشبوکننده بدن در ترکیب خود مقدار بسیار کمی روغن معطر دارد و دارای الکل نسبتا بالایی است. همین موضوع باعث شده تا ماندگاری خوشبوکننده‌های بدن کم باشد. موضوع دیگر نیز حساسیت پوست در استفاده از عطر محسوب می‌شود. برخلاف عطرها، خوشبوکننده‌های بدن نه‌تنها باعث حساسیت پوست نمی‌شوند، بلکه با آب‌رسانی پوست باعث نرمی و لطافت بدن نیز خواهند شد.

آیا میتوانیم از بادی اسپلش به جای عطر استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید بدانید که آیا می‌توانید از بادی اسپلش و بادی پرفیوم به‌ جای عطر استفاده کنید، باید بگوییم که پاسخ منفی است. خوب است بدانید خوشبوکننده‌های بدن تنها از بوی بد بدن جلوگیری کرده و برای مدت کوتاهی آن را خوشبو می‌کنند؛ اما عطرها ماندگاری بسیار بالاتری داشته و می‌توانید آن‌ها روی لباس خود نیز استفاده کنید.

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست

بادی اسپلش تنها خوشبوکننده بدن موجود در بازار نیست. یکی دیگر از خوشبوکننده‌های بدن که کارایی بسیار گسترده‌تری نسبت به بادی اسپلشها دارد، بادی میست به شمار می‌رود. اصلی‌ترین تفاوت بادی اسپلش و بادی میست در میزان روغن معطر و الکل موجود در مایع آن‌ها است. درواقع بادی میست ها میزان روغن معطر بسیار بیشتری داشته و درنتیجه ماندگاری رایحه‌شان بسیار بالاتر است. شما حتی می‌توانید کشوی لباس‌هایتان را با انواع بادی میست خوشبو کنید. البته بادی میست ها خاصیت نرم‌کنندگی، ضد تعریق و آب‌رسانی نیز دارند. شما برای استفاده از آن‌ها مجبور نیستید که حتما بدن خود را مرطوب کنید.

قیمت بادی اسپلش در آوین عطر

ازآنجایی‌که خوشبو و معطر بودن بدن جزئی از ویژگی شخصیتی یک فرد به شمار می‌رود، بادی اسپلش و بادی پرفیوم امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. قیمت بادی اسپلش به‌طورکلی بسیار مناسب‌تر از عطر، ادکلن و یا حتی بادی میست است. اما خوب است بدانید که قیمت تمام‌شده این خوشبو کنده بدن با توجه به برند و میزان کیفیت کالا متفاوت می‌شود. شما می‌توانید انواع بادی اسپلشهای برند معتبر و باکیفیت را با قیمت مناسب از آوین عطر خریداری کنید.

بهترین بادی اسپلش های موجود در بازار

اگر قصد خرید و استفاده روزانه از بادی اسپلش یا بادی پرفیوم دارید، خوب است بهترین بادی اسپلش را انتخاب کنید. اگرچه قیمت بادی اسپلش به‌طورکلی مناسب‌تر از عطر و ادکلن است، اما برخی خوشبوکننده‌های بدن از برندهای خاص جهان، که کیفیت بسیار بالایی دارند، می‌توانند از برخی عطرها گران‌تر باشند. جالب است بدانید که بادی اسپلش اکلیلی که یک درخشندگی و شاین خاصی به پوست می‌دهد، نسبتا کیفیت و ماندگاری بالاتری داشته و جنبه زیبایی نیز دارند. ما در ادامه سعی کرده‌ایم تا بهترین برندهای مردانه و زنانه را به‌طور جداگانه معرفی کنیم.

انواع بادی اسپلش مردانه

زمانی که قصد استفاده از بادی اسپلش یا بادی پرفیوم را دارید، مانند عطر و ادکلن، به مردانه و یا زنانه بودن آن توجه کنید. انواع بادی اسپلش با رایحه‌های آشنای عطر و ادکلن های معروف برای استفاده زنان و مردان به‌طور جداگانه طراحی و تولید می‌شوند. اما بهترین بادی اسپلش مردانه که در بازار در دسترس عموم باشد عبارت‌اند از:

بهترین مارک بادی اسپلش زنانه

این روزها مصرف بادی اسپلش و بادی پرفیوم در بین زنان رواج زیادی پیدا کرده است. مصرف بهترین بادی اسپلش می‌تواند هنگام هم‌نشینی با دوستان و یا معشوقه‌تان، حس خوبی به خودتان و یا طرف مقابلتان دهد. ما در اینجا تعدادی از بهترین مارک بادی اسپلش زنانه را معرفی کرده‌ایم.

بادی اسپلش چیست؟

انواع بادی اسپلش برای زیر بغل

دانستیم که انواع بادی اسپلش و بادی پرفیوم خاصیت آب‌رسانی، خوشبوکنندگی و ضد تعریقی دارند. تمام خوشبوکننده‌های بدن را می‌توان در همه نقاط بدن استفاده کرد و زمانی که صحبت از بادی اسپلش برای زیر بغل به میان می‌آید، نوع متفاوتی مدنظر نیست. اما خوب است بدانید یک بادی اسپلش که خاصیت ضد تعریق بسیار بالا و موثری دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده در زیر بغلتان باشد؛ چراکه زیر بغل یکی از نقاط بسیار پر تعریق بدن به شمار می‌رود.

اسپری پرفیوم چیست؟

در این مقاله بارها با نام بادی پرفیوم روبرو شدید. آیا می‌دانید که بادي پرفيوم چيست و چه فرقی با بادی اسپلش دارد؟ اگر قصد دارید بدانید که اسپری پرفیوم چیست باید بگوییم که این مورد هم یکی دیگر از خوشبوکننده‌های بدن به شمار می‌رود. این اسپری‌ها نیز خاصیت ضد تعریق و خنک‌کنندگی دارند. تنها تفاوت آن با خوشبوکننده‌های دیگر، حالت گازی آن و میزان ماده معطر موجود در آن است.

بهترین بادی پرفیوم های موجود در بازار

بادی پرفیوم نیز مانند بادی اسپلش یکی از خوشبوکننده‌های بدن به شمار می‌رود که خاصیت ضد تعریق دارد. بادی پرفیومها از چربی و رطوبت تشکیل‌شده‌اند. شما می‌توانید از آن‌ها روی لباس خود نیز استفاده کنید. برندهای معروف عطر و ادکلن انواع مختلفی از این خوشبوکننده بدن را طراحی و تولید کرده‌اند که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. ما در ادامه سعی کرده‌ایم تا پرفروش‌ترین و البته محبوب‌ترین برندها را در گروه جداگانه مردانه و زنانه به شما معرفی کنیم.

انواع بادی پرفیوم مردانه

همان‌طور که بادی اسپلش مدل مردانه و زنانه دارد، بادی پرفیوم نیز از این امر مستثنا نیست. اگرچه شرکت‌های تولیدکننده خوشبوکننده‌ها انواع مردانه و زنانه یک محصول را تولید می‌کنند، اما ما سعی کرده‌ایم تا در اینجا برخی از محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین مدل‌های مردانه را نام ببریم.

بهترین مارک بادی پرفیوم زنانه

زنان علاقه خاصی به استفاده از بادی پرفیوم در طول روز دارند. درواقع هیچ زنی علاقه به بوی بد بدن ندارد. برخی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای این خوشبوکننده‌های بدن عبارت‌اند از

دکمه بازگشت به بالا