اقتصادی

کاهش محدودیت سوخت‌گیری در ١٥ جایگاه پر ازدحام تهران اجرا شد 

کاهش محدودیت سوخت‌گیری در ١٥ جایگاه پر ازدحام تهران اجرا شد 

در پی بازدید سرزده امروز معاون اول ریاست‌جمهوری از سامانه دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود.

به گزارش ایواره، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “بدین وسیله به اطلاع عموم هموطنان ساکن شهر تهران می‌رساند در پی بازدید سرزده امروز معاون اول محترم ریاست‌جمهوری از سامانه دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود.”

در روزهای اخیر، به‌دنبال ایجاد برخی شایعات در فضای مجازی از سوی برخی رسانه‌های معاند، شایعه تغییر در نحوه سهمیه‌بندی و قیمت بنزین مطرح شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت امروز برای چندمین بار تاکید کردند که قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تغییری نمی‌کند.

از سوی دیگر، اجرای مصوبه مجلس در خصوص استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و تکلیف به وزارت نفت بدون استفاده از سیاست‌های قیمتی، تغییر در میزان دریافت سوخت با کارت‌های جایگاهداران را به‌دنبال داشت که این موضوع نیز یکی از دلایل ترافیک بیشتر در برخی جایگاه‌های سوخت در تهران شد.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها از سخنان معاون اول رئیس‌جمهوری در بازدید سرزده از دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت ایران به اشتباه برداشت کرده بودند که رفع محدودیت در همه جایگاهای کشور اعمال خواهد شد؛ این درحالی است که منظور ١٥ جایگاه پرازدحام تهران بوده است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا