نمایندگی رنگ مو لورال در تهران

معروف ترین و قدیمی ترین محصولات Loreal

اسپری حالت دهنده مو L’Oreal پاریس: این اسپری مو مناسب خانم‌ها و آقایان بدون بر جا گذاشتن رد چربی یا چسبندگی تارهای مو، به حالت پذیری بیشتر مو کمک می‌کند. همچنین ماندگاری بالایی داشته و شکل و ظاهر مو، به دلیل عوامل خارجی مانند باد تغیر نمی‌کند. پالت کانتور چرب اورآل مدل اینفالیبل: این محصول در دو رنگ تیره و روشن، با بافتی سبک برای کانتور و پوشش دهی قسمت‌های گونه و بینی کاربرد دارد. ماندگاری محصول بالا بوده و نمایی مات و طبیعی دارد . همچنین از رنگ روشن آن به عنوان هایلایتر نیز می‌توانید استفاده کنید. ریمل حجم دهنده و بلند کننده L’Oreal: اگر مژه‌های کوتاه یا کم پشت دارید، این محصول برای شما کارردی و مناسب است. این محصول حاوی روغن‌های گیاهی است که علاوه بر بلند کردن و حجم دادن به مژه‌ها، سبب تقویت و نرم کردن‌ آن‌ها نیز می‌شود. این ریمل ماندگاری بالا داشته و به مرور ریزش پیدا نمی‌کند.

سایت محصولات لورال اصل

خرید رنگ موی لورال: هیچ چیز بهتر از این نیست که محصولاتی که خرید می کنید اصل باشند! مثلا برای Loreal اینطور باید تمامی خریدهای شما ساخت فرانسه یا یکی از شعبه های بین المللی آن باشند و به همین منظور مهم ترین چیزی که اهمیت دارد، مسئله فروشگاهی است که از آن خرید می کنید. تهیه از فروشگاه های معتبر از همه چیز بیشتر اهمیت خواهد داشت. به عنوان مثال در فروشگاه ما، تمامی محصولات Loreal اصل هستند و همه آنها دقیقا مطابق انتظار شما ساخت کشور فرانسه می باشند. ما نیز پشت این ادعا ایستاده ایم و این اصالت و مرغوبیت را تضمین می کنیم. پس حتی ذره ای نگرانی درباره این موضوع نداشته باشید و خرید خود را با نهایت اطمینان انجام دهید.

 تاریخچه برند L’Oreal

شیمی دان جوان فرانسوی اوژن شولر در سال 1909 اولین رنگ موی شیمیایی جهان را در لابراتوار شخصی خود ابداع کرد و در کمپانی Parisian Hairdresser  به ثبت رسانید. وی در 31 جولای 1919 فعالیت اقتصادی خود را با نام  اورآل ((شرکت رنگ موی بی‌ضرر فرانسوی)) آغاز کرد. شولر در سال 1920 سه شیمیدان دیگر را استخدام کرد و به معرفی محصول تولیدی خود پرداخت.  اما امروزه فقط در دفتر مرکزی این کمپانی که در حومه شهر پاریس، در کلیشی، او-دو-سن، فرانسه در حدود 1400 کارمند دائم مستقر اند. همچنین این ساختمان بزرگ‌ترین سالن آرایش جهان را در خود جای داده است.

 برند Loreal، پیشگام در صنعت آرایشی بهداشتی!

اورآل علاوه بر تولید محصولات آرایشی بهداشتی بخش بسیار تخصصی برای تحقیقات و پژوهش دارد که سالیانه بطور ثابت ۳٫۳٪ درصد از درآمد را به بخش تحقیق و توسعه خود اختصاص می‌دهد. در حدود  ۲٫۹۰۰ نفر در مراکز تحقیق و توسعه این شرکت مشغول به کارند.همچنین این کمپانی در امور خیریه افراد مبتلا به سرطان پوستی نقش بزرگی را ایفا می کند و در این زمینه جوایز جهانی نیز کسب کرده است.

اما یک تفاوت بسیار بزرگ بین این برند و دیگر برندهای معتبر وجود دارد و آنهم این است که Loreal علاوه بر تولید محصولات پوستی به تولید و عرضه لوازم آرایشی نیز مشغول است و اتفاقا در زمینه تولید ابزارهای میکاپ مانند ریمل و غیره، بسیار مشهور و معروف می باشد، به طوریکه جزء پرفروش ترین برندهای آرایشی در بین اروپاییان است و کمتر کسی را در اروپا می توانید پیدا کنید که نام لوازم آرایشی این شرکت را نشنیده باشد و یا از آن (حداقل یکبار) ستفاده نکرده باشد. چه چیزی جز کیفیت بالا می تواند علت این موفقیت آشکار باشد؟

 خرید محصولات لورال

امروزه پیدا کردن محصولات لورال پاریس اصل که اصالتا ساخت کشور فرانسه باشند کمی سخت شده است. اما جای نگرانی نیست چراکه فروشگاه این محصولات را با بهترین قیمت (تخفیف باور نکردنی تا 30 درصد) و ضمانت اصالت کالا (ساخت پاریس فرانسه) در اختیار مشتریان همیشگی قرار می دهد.

نمایندگی لورال در ایران

از آنجا یکی از اولین فروشندگان اینترنتی پاریس در ایران است و طیف وسیعی از کالاهای این برند را در خود جای داده است، می توانیم نمایندگی لورال بنامیم. این لقب از کجا آمده است؟ آیا فقط قدمت بالا در فروش این محصولات باعث شده است تا مشتریان لقب نمایندگی را انتخاب کنند؟ قطعا اینطور نیست! علاوه بر قدمت بالا و تنوع بسیار زیاد محصولات در ، یک موضوع بسیار مهم دیگر یعنی همان اصل بودن تمامی کالاها نیز باعث شده تا مشتریان بیشتر از هر فروشگاه دیگری اعتماد کنند. این را در کنار گارانتی سلامت کالا (تعویض کالا در صورت آسیب دیدن آن در مراحل ارسال سفارش) قرار دهید تا متوجه شوید چرا بهترین انتخاب شما برای خرید آسان و ایمن خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل