فرهنگ و هنر

چرا افق نوی نادر طالب‌زاده تحریم شد؟

چرا افق نوی نادر طالب‌زاده تحریم شد؟

«چرا افق نو، میراث بین‌المللی نادر طالب زاده در بالاترین سطح تحریم شد؟»؛ این پرسشی است که برگزاری یک نشست در فرهنگسرای رسانه قصد پاسخگویی به آن را دارد.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، موسسه افق نو و فرهنگسرای رسانه نشستی علمی تخصصی با هدف بررسی ابعاد فعالیت های بین المللی نادر طالب زاده را برگزار می کنند.

موضوع اصلی این نشست بررسی اثرگذاری افق نو در سطح بین المللی است و به این سوال محوری پاسخ می‌دهد که «چرا افق نو، میراث بین المللی نادر طالب زاده در بالاترین سطح تحریم شد؟»
در این ویژه برنامه غلامرضا منتظمی موسس و دبیر اجرایی افق نو و همچنین حامد قشقاوی دبیر امور بین الملل آن حضور داشته و صحبت می کنند. 
«افق نو» جریانی رسانه‌ای است که هنرمند فقید حاج نادر طالب‌زاده بخش عمده‌ای از ۱۵ سال پایانی زندگی خود را وقف آن کرد. فضایی جدید در حوزه رسانه‌های جمعی و اجتماعی و همچنین دیپلماسی عمومی و فرهنگی کشور که توانسته گام‌های استواری را در جهت دستیابی به اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی در غرب بردارد. 
فرهنگسرای رسانه  قصد دارد دراین نشست به تحلیل چیستی، چرایی و چگونگی شکل‌گیری این جریان نخبه‌پرور در حوزه جنگ نرم، بپردازد. 
براساس این گزارش، این نشست تخصصی روز پنج شنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود. ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است. 
انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا