فرهنگ و هنر

بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده معروف ایرانی

بیوگرافی علیرضا طلیسچی در این مقاله شامل معرفی، زندگی خصوصی و کاری، آثار هنری و بررسی علایق شخصی این هنرمند می‌باشد. علیرضا طلیسچی یکی از خوانندگان و آهنگ‌ سازان مشهور ایرانی است که از سن 18 سالگی فعالیت خود را در موسیقی شروع کرده و تاکنون 3 آلبوم و تک آهنگ‌های بسیاری را منتشر کرده است. در این قسمت با ما همراه باشید تا بیشتر به معرفی آثار و بیوگرافی علیرضا طلیسچی بپردازیم.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده معروف ایرانی
بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده معروف ایرانی

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

در طول سال های گذشته، ما شاهد خوانندگان ایرانی بسیاری بو‌ده‌ایم که به زبان رسمی فارسی و محلی، سروده‌ها و آهنگ هایی را تولید کرده‌اند. اکنون ایران خوانندگان بسیاری در سبک‌های گوناگون، در داخل و خارج از این کشور دارد که یکی از این هنرمندان داخلی و محبوب، علیرضا طلیسچی می‌باشد.

v83SoK3Bm8wG

بیوگرافی علیرضا طلیسچی را با معرفی اجمالی از وی شروع می‌کنیم. این هنرمند عزیز ایرانی در سال 1364 در هفتمین روز ماه مهر متولد شده است که محل تولد وی شهر تهران می‌باشد. هرچند وی زاده استان تهران است اما به دلیل نسبت خانوادگی، اصالتا باید او را از استان تاریخی همدان بدانیم. علیرضا طلیسچی در ایران به عنوان یک خواننده، نوازنده، ترانه‌ساز، تنظیم‌کننده و آهنگساز شناخته می‌شود که فعالیت رسمی خود را برای اولین بار در سال 1385 شروع کرده است. وی یک بردارد دارد که به عنوان عکاس مشغول به فعالیت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اگر علاقه مند به دانلود آهنگ های جدید علیرضا طلیسچی هستید پیشنهاد میکنیم حتما به سایت موزیکدل سری بزنید و آرشیو تمامی اهنگ جدید و قدیمی این خواننده را دانلود کنید.

همچنین در ادامه بیوگرافی علیرضا طلیسچی بایستی به تحصیلات وی اشاره کنیم که در این رابطه جالب است بدانید ایشان دارای مدرک فوق دیپلم عمران هستند و ادامه تحصیل خود را در مقطع لیسانس در رشته موسیقی در گرایش سازهای جهانی به اتمام رساندند. پیداست که ایشان علاقه‌ بسیاری به موسیقی داشتند که به عنوان یک دانشجوی عمران، این رشته را تا مدرک فوق دیپلم بیشتر ادامه ندادند.

سوابق کاری علیرضا طلیسچی

در ادامه بررسی بیوگرافی علیرضا طلیسچی در این قسمت به فعالیت کاری و حرفه‌ای وی می‌پردازیم. در این رابطه بایستی گفت این خواننده کار حرفه‌ای خود را از سنین جوانی ( از سن 18 سالگی) شروع کرده است. اولین باری که این خواننده توانست نام خود را برسر زبان‌ها بیندازد و شناخته شود، مربوط به اثر موفقی بود که مربوط به گروه “علیرضا و حمیدرضا” می‌شد. در ادامه عرصه، علیرضا طلیسچی با همکاری همکارش حمیدرضا، دو آلبوم با نام‌های “نارفیق 1” و “نارفیق 2” را منتشر نمودند. همچنین در بیوگرافی علیرضا طلیسچی باید گفت وی توانست به تدریج با انتشار آثار خود در فضای مجازی در آن زمان، از محبوبیت بیشتری در جامعه برخوردار شود.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده معروف ایرانی

رفته رفته ما شاهد حضور جدی‌تر و رسمی‌تر وی در جامعه بودیم که اولین بار با پخش آلبوم رسمی این هنرمند به نام دقیقه‌هام در صدا و سیما آجرا شد. در ادامه این محبوبیت علیرضا طلیسچی، شاهد برگزاری اولین کنسرت از طرف این خواننده ایرانی در تاریخ 14 آدر همان سال بودیم که در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و می‌توان آن را یکی از نقاط قوت و درخشان در بیوگرافی علیرضا طلیسچی دانست. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی از طریق وب‌سایت ما اقدام کنید.

از جمله آلبوم‌، آهنگ و ریمیکس های علیرضا طلیسچی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • آلبوم‌ استودیویی نارفیق 1
  • آلبوم استودیویی نارفیق 2
  • بی‌معرفت
  • قمار
  • آلبوم دقیقه‌ هام که شامل آهنگ‌ های (کسی که دیگه رفت، دلخوشم به چیت، دقیقه‌هام، وقتی هستی، اتفاقی دیدمت، حقمه، منو دریاب، ناراحته قلبم، 175) می‌باشد.
  • تک آهنگ‌ها: لیست بلند‌ بالایی از تک‌ آهنگ‌ های این هنرمند وجود دارد که در بیوگرافی علیرضا طلیسچی به ذکر نام آنها بسنده می‌کنیم. این تک‌ آهنگ‌ها عبارتند از: (یک درصد، چهارشنبه سوری، Tonight، روز نهم، ناتو، حلقه، قرار نبود، تقویم، اگه بدونی، چقدر دیر، وابستگی، با من بمون، تو کنار اون خوشی، همه دنیام تویی، همه دنیام تویی، علمدار، دوست دارم، دلم پیش توئه، این زمستون هم تموم شد، روبروی من، ساحل، نمی‌خوامت، سپاه، موهات، نباشی پیشم، رد داده بودی، زخمای من، آهنگ غمگین، دلگیرم، یلدا، عزیزی، بگو نه، به خودم بد کردم، دلی، ای دل خودم، من همونم، میرم پی کارم، تو فکر میکنی کی‌ای، نفس کی بودی تو، ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، اخرش قشنگه، زندگی جونم، سختگینر، بام نبود کسی”، مادر، ای دل غافل، قاف).
  • ریمیکس: مدلی 1، دیوونه دوست داشتنی و علمدار از بهترین ریمیکس های این خواننده میباشند.

همچنین این هنرمند محبوب، موزیک ویدیوهای مختلفی از آثار خود ارائه داده است که در ضمن بیوگرافی علیرضا طلیسچی می‌توان گفت: قرار نبود، دلگیرم، وابستگی، من همونم، به خودم بد کردم، “نفس کی بودی تو، اگه بدونی، ای داد بر من، ای دل خودم، دیوونه دوست داشتنی، آخرش قشنگه، زندگی جونم، سختگیر.

ریمیکس های علیرضا طلیسچی

اما این روز ها ریمیکس خوانندگان نیز باعث بیشتر دیده شدن آن ها شده است و در جدیدترین ریمیکس علیرضا طلیسچی به نام Medley 1 که در صفحه اینستاگرام آن منتشر شد، بازدید و بازخورد خیلی خوبی رو کسب کرده است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که ریمیکس های ایرانی شاد و غمگین رو بیشتر گوش میدید میتوید در صفحه دانلود ریمیکس آی سانگز جدیدترین ریمیکس خوانندگان ایرانی رو زودتر هر سایت دیگه دانلود کنید.

علیرضا طلیسچی و همسرش

در مورد بیوگرافی علیرضا طلیسچی و ازدواج این هنرمند، لازم است به این نکته اشاره کنیم که این هنرمند مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. این هنرمند در رابطه با موضوع ازدواج گفته است که تاکنون شکست عشقی را تجربه نکرده است ولی در عین حال، یک آدم احساسی با درون مایه آهنگ‌های دیس لاو می‌باشد. وی همچنین ازدواج را در لیست برنامه‌های خود در نظر دارد.

همچنین در رابطه با موضوعات دیگری نیز که می‌توان در بیوگرافی علیرضا طلیسچی بیان کرد، بایستی گفت این هنرمند با اینکه اهل آشپزی نمی‌باشد، اما پیتزا را همواره در لیست غذاهای خود در نظر دارد و عاشق زرشک پلو با مرغ می‌باشد.

اگر کمی به عکس‌های هنری این خواننده نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شوید که علیرضا طلیسچی یک فرد اهل برند و مدلینگ است و نیز در این عرصه برای مارک‌های ریبوک و منگو، عطر بلو شنل فعالیت کرده است. علیرضا طلیسچی غالب زمان فراغت خود را به آهنگ‌سازی و گذراندن آن با دوستان خود مشغول می‌باشد. این هنرمند سفر را از علایق خود اعلام کرده است و در کنار فعالیت هنری خود، در بدنسازی نیز فعالیت می‌کند.

جمع‌ بندی

در یک جمع‌ بندی کلی بایستی گفت، علیرضا طلیسچی یک آدم خودساخته است که از سن 18 سالگی فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای شروع کرده است. این هنرمند با داشتن علاقه به صنعت موسیقی، توانست پس از موفقیت‌هایی که بدست آورد، اعتماد و حمایت خانواده خود را جلب کند. اولین آهنگ آلبوم وی با نام دقیقه‌هام در فروردین سال 1395 منتشر و اولین کنسرت وی در تاریخ 14 آذر سال 1395 اجرا شد و در چند سال اخیر تعداد دانلود آهنگ های ایشان جز پردانلود ترین موزیک های ایرانی بوده است.

اگر شما هم به فعالیت‌ها و دانلود آهنگ جدید هنرمندان کشورمان علاقمند هستید، این امکان فراهم شده است که تمامی آهنگ خوانندگان مجاز ایرانی روز را در صفحه /https://musicdel.ir/single-tracks با لینک مستقیم و کیفیت مناسب دانلود کنید.

فردا نیوز

دکمه بازگشت به بالا