اجتماعیمدیریت کسب و کار

گاز رومیزی چی بخرم (چه مارکی خوبه؟)

مقدمه ای درباره این سوال که گاز رومیزی چی بخرم؟

شاید پرسشی تحت این عنوان که گاز رومیزی خوب چی بخرم، ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. نگران این موضوع نباشید زیرا بسیاری از مشتریان گاز های رومیزی، قبل از خرید محصولشان، پرسش مطرح شده را بارها در ذهن خود بررسی می نمایند. آشنایی با امکانات، مشخصات و نوع کاربرد گاز های رومیزی، موجب می شود تا شما از میان گزینه های رو به روی خود، بهترین را برگزینید. اولین نکته ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کرد، اندازه و ابعادش می باشد. در واقع شما باید در ابتدا ابعاد گاز مورد نیاز خود را مشخص کنید و در نهایت متناسب با این ابعاد، خرید خود را تکمیل نمایید.

مسلما تعیین ابعاد مورد نیازتان جهت خرید گاز رومیزی، وابسته به میزان پخت و پز و فضای خالی موجود در محیط آشپزخانه شما است. خرید گاز رومیزی بزرگ، مناسب افرادی است که در یک آشپزخانه بزرگ، برای تعداد زیادی آشپزی می کنند. گاز های رومیزی بزرگ معمولا بین پنج تا هفت عدد شعله دارند. پیشنهاد ما به شما جهت خرید گاز رومیزی با دو یا چهار شعله زمانی است که قصد تهیه غذا برای افراد کمی را در طی  شبانه روز دارید.

گاز رومیزی چی بخرم (چه مارکی خوبه؟)

گاز رومیزی چی بخرم که توان شعله های آن متناسب با نیازم باشد

عدم آگاهی نسبت به قدرت حرارت تولیدی توسط شعله ها، موجب بیان این پرسش می شود که گاز رومیزی چی بخرم. همانطور که میدانید یکی از موارد تاثیر گذار در هنگام خرید گاز رومیزی، قدرت حرارت تولیدی شعله های آن می باشد. قدرت حرارت تولیدی شعله ها همان میزان گرمایی است که از منافذ روی شعله به بیرون متصاعد می گردد. این قدرت را در علم فیزیک با مقیاس کیلووات اندازه گیری می کنند. به طور کلی هر چه مقدار کیلووات گاز شما بیشتر باشد، میزان گرمادهی آن نیز بالاتر می رود. به طور معمول شعله های تعبیه شده بر روی گاز های رومیزی حرارتی میان 9/0 تا 5/4 کیلووات رو تولید می کنند. شما باید متناسب با نیازتان، قدرت تولید حرارت گاز مناسب خود را اندازه گیری کرده و سپس نسبت به خرید گزینه مورد نظرتان اقدام کنید.

اندازه شعله ها، نکته ای است که هنگام پاسخ به سوال گاز رومیزی چی بخرم، در ذهن شما پدیدار می گردد. مسلما شما در هنگام آشپزی از ظروف مختلفی که سطح مقطع متفاوتی نیز دارند، استفاده می کنید. با توجه به این موضوع شما باید از گازی استفاده نمایید که دارای شعله های متفاوتی است. در واقع باید تمام ظروف شما روی شعله های گاز به درستی قرار گرفته و حرارت لازم را دریافت نمایند.

گاز رومیزی چی بخرم که ایمنی مناسبی داشته باشد

پیش از خرید گاز رومیزی جهت پیشگیری از وقایع ناگوار باید از خودتان بپرسید گاز رومیزی چی بخرم که ایمنی خوبی داشته باشد. در صورت ایمن نبودن گازتان، ممکن است با اتفاقات ناخوشایندی همچون آتش سوزی، رو به رو شوید. ترموکوپل قطعه ای است که در گاز های رومیزی، ایمنی را تا حد قابل  قبولی افزایش می دهد. این قطعه مکانیزم ساده ای دارد. مکانیزم ترموکوپل به این شکل است که در صورت خاموش شدن شعله، گاز متصل به آن را قطع می کند. نکته دیگر در مورد اجاق گاز های مدرن، قابلیت قفل کودک می باشد. با در اختیار داشتن این قابلیت، کوچک ترین نگرانی پیرامون آسیب دیدن فرزندتان در زمان آشپزی، پیدا نخواهید کرد.

گاز رومیزی چی بخرم که سریع تمیز گردد

نظافت سخت جرم ها از روی اجاق گاز ها موجب شده تا مشتریان گرامی بسیار بیشتر از خود این سوال را بپرسند که گاز رومیزی چی بخرم. تمیزی گاز رومیزی، علاوه بر زیبایی آشپزخانه موجب افزایش بهداشت عمومی محیط مذکور می گردد. در واقع در صورت عدم توجه کافی به این موضوع، ممکن است غذا های پخته شده شما موجب بروز مسمومیت های غذایی گردد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که جرم های مذکور چگونه روی گاز ها تشکیل می شوند.

در پاسخ به این سوال باید گفت که این جرم ها، حاصل بیرون ریختن مواد غذایی از قابلمه در هنگام پخت و پز می باشند. معمولا گاز های رومیزی شیشه ای در مقایسه با مدل های استیل خود، سریع تر تمیز می شوند. همچنین به جنس شعله پخش کن گاز ها نیز باید توجه کرد. شعله پخش کن های چدنی از ورود مواد غذایی به درون منافذ مشعل جلوگیری می نمایند.

گاز رومیزی چی بخرم (چه مارکی خوبه؟)

بررسی گارانتی محصول قبل از خرید

قبل از خرید گاز رومیزی باید برگه گارانتی را بررسی کنید. به طور کلی پیشنهاد می کنیم اجناسی که دارای برگه گارانتی هستند را در لیست خرید خود بگنجانید. برگه گارانتی پس از فروش، به خریدار کمک می کند تا در صورت بروز حادثه برای گاز رومیزی خود، با مراجعه به فروشگاه یا نمایندگی معتبر، مشکل به وجود آمده را برطرف سازد. در واقع با در دست داشتن این برگه، شما هزینه ای را برای تعویض و یا تعمیر اجاق گاز، پرداخت نمی کنید. البته لازم به ذکر است که شرکت های سازنده، گارانتی های موجود را در بازه زمانی دوازده تا هجده ماه تنظیم می کنند. شرکت سازنده بر اساس موارد درج شده در برگه گارانتی، هیچ مسئولیتی را در صورت وقوع مشکل برای محصول شما در خارج از زمان مذکور ندارد.

مارک های پرطرفدار گاز های رومیزی

یکی از سوال های مهمی که ممکن است هنگام مشورت با دیگران جهت خرید گاز رومیزی در ذهنتان نقش ببندد این است که گاز رومیزی چه مارکی خوبه. گاز های رومیزی بسیار خوبی در بازار وجود دارند. این گاز ها را شرکت های داخلی و خارجی در مدل های مختلفی با قیمت های متفاوتی ارائه می کنند. تمام اجاق گاز ها به صورت یکسان ساخته نمی شوند. بنابراین میتوانید تفاوت ها را میان محصولات موجود در بازار مشاهده کنید. به طور کلی این تفاوت ها در ایمنی، قیمت، قدرت شعله، ظاهر و رنگ خلاصه می شوند. در حال حاضر شرکت های سازنده گازهای رومیزی ایرانی پرطرفدار عبارت اند از استیل البرز، اسنوا، داتیس، اخوان، آلتون و بیمکث. از گاز های رومیزی معروف خارجی میتوان سامسونگ، ال جی، مونوگرام، بوش و اسمگ را نام برد.

دکمه بازگشت به بالا