اجتماعیمدیریت کسب و کار

ارسال پیامک با حجم بالا با پنل رایگان آموت اس ام اس

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سیم کارت و پنل اس ام اس

از آنجا که بیش از نیمی از مخاطبین دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تنها راه ارسال پیامک انبوه رایگان تبلیغاتی به شماره های بلک لیست از طریق ارسال پیامک انبوه با سیمکارت می‌باشد.  روش ارسال پیامک با سیمکارت با عناوین مختلفی در بین مردم رواج دارد که در همه آن‌ها هدف ارسال پیامک تبلیغاتی بلک لیست می‌باشد. ارسال پیامک سیمکارتی، ارسال پیامک GSM، ارسال پیامک با موبایل، ارسال پیامک با مودم GSM (ارسال پیامک با مودم جی اس ام)، ارسال پیام به بلک لیست و ارسال پیامک با شماره موبایل همگی به یک معنی می‌باشد.

ارسال پیامک با حجم بالا با پنل رایگان آموت اس ام اس

ارسال پیامک سیم کارتی چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که پیامک تبلیغاتی با خطوط سیمکارت دریافت کنید و پیامک با یک شماره سیمکارت همراه اول و یا ایرانسل یا سامانتل برای شما ارسال می‌شود. آیا این پیامک‌ها با شماره‌های شخصی ارسال می‌شود؟ اصلا ارسال پیامک با سیمکارت چه مزیتی دارد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.(اگر نمی دانید پیامک بلک لیست چیست؟ مقاله پیامک بلک لیست چیست را مطالعه نمایید.)

به دلیل حجم بالای پیامک‌های انبوه تبلیغاتی اکثر افراد پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، در نتیجه پیامک‌های ارسال شما با خطوط اپراتوری دریافت نمی‌کنند. راهکار این مشکل استفاده از خطوط سیمکارت برای ارسال پیامک است. برای اینکه بتوانید به صورت انبوه از طریق سیمکارت پیامک ارسال کنید، می‌بایست یک پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیامک از طریق سیمکارت تهیه نمایید تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. سامانه پیامک آموت اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال پیامک با شماره موبایل شخصی

در صورتی که شما قصد ارسال پیامک با موبایل شخصی خود به صورت انبوه را داشته باشید، به دلیل محدودیت های اعمال شده از سمت مخابرات سیمکارت شما بعد از ارسال تعدادی پیامک می‌سوزد. برای جلوگیری از این مشکل می‌وانید از سامانه پیامکی آموت اس ام اس استفاده کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که پیامک شما اطلاع رسانی می‌باشد، می‌توانید با استفاده از خطوط خدماتی سامانه پیامکی آموت اس ام اس پیامک خود را حتی به شماره های مسدود شده ارسال نمایید.

مزایای ارسال پیامک با سیمکارت

·         ارسال پیامک به تمامی شماره های همراه اول و ایرانسل

از آنجایی که در روش ارسال پیامک با سیمکارتی با شماره های سیمکارت پیامک شما ارسال می‌شود، همه شماره موبایل‌ها حتی افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته اند نیز پیامک شما را دریافت می‌کنند.

·         توجه بیشتر مخاطبین به پیامک

از آنجایی که معمولا پیامک های تبلیغاتی با خطوط با پیش شماره 1000،2000،3000،5000 و … ارسال می‌شود، ارسال پیامک با شماره‌های سیمکارت باعث جلب توجه کاربر می شود و تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت.

·         عدم نیاز به سخت افزار و سیمکارت

در سامانه پیامک آموت اس ام اس بدون نیاز به خرید سیمکارت و یا سخت افزار و نرم افزار می‌توانید پیامک‌های سیمکارتی خود را با سامانه پیامک انبوه سیمکارت را ارسال کنید. سامانه پیامکی سیمکارت تحت وب می‌شود و به راحتی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی انبوه خود را ارسال کنید.

معایب ارسال پیامک سیمکارتی

  • هزینه بالاتر نسبت به خطوط اپراتوری
  • امکان تاخیر در دریافت پیامک
  • عدم امکان ارسال با سیمکارت شخصی
  • رندم بودن شماره های سیمکارت های ارسالی
  • عدم امکان دریافت پیامک

راهکارهای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی

راهکار دائمی برای عبور از بلک لیست مخابراتی استفاده از خطوط سامانتل است که شما می‌توانید از داخل سامانه پیامک آموت اس ام اس به صورت رایگان درخواست دهید تا خط ارسال پیامک انبوه سامانتل برای شما فعال شود. البته لازم به ذکر است که فعال سازی خط سامانتل نیازمند پروانه کسب یا اینماد یا شرکت می باشد و فعال سازی خط سامانتل حدود یک ماه زمانبر خواهد بود.

نحوه ارسال پیامک با سیمکارت

در سامانه پیامکی آموت اس ام اس بدون نیاز به خرید سیمکارت و یا تجهیزات فیزیکی و سخت افزاری به راحتی می‌توانید به خطوط بلک لیست پیامک خود را ارسال کنید.

شرایط فعال سازی خط سیمکارت برای ارسال پیامک به بلک لیست

برای فعال سازی خط سامانتل برای ارسال پیامک به لیست سیاه شما می‌بایست شما نماد اعتماد الکترونیک و یا جواز کسب داشته باشید تا خط ارسال پیامک با سیمکارت برای شما فعال شود. در صورتی که داری سایت همراه با نماد اعتماد الکترونیک هستید یا جواز کسب، پروانه بهره‌برداری، شرکت ثبت شده باشید می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک با سیمکارت استفاده نمایید.

مدارک لازم برای فعال سازی خط ارسال پیامک با سیمکارت

  • تصویر دو طرف کارت ملی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • دانلود فرم و تکمیل اطلاعات
  • ارسال تصویر جواز کسب یا پروانه بهره برداری یا اطلاعات شرکت حقوقی یا تصویر صفحه اینماد

با ارسال این مدارک حدود ۱ هفته بعد خط سیمکارت اختصاصی با قابلیت ارسال و دریافت پیامک برای شما فعال می‌شود.

راهکار پیشنهادی آموت اس ام اس

از آنجایی که ارسال با سیمکارت تعرفه بالاتری نسبت به سایر خطوط مخابراتی دارد، جهت صرفه جویی در هزینه‌ها پیشنهاد آموت اس ام اس این است که ابتدا پیامک خود را با خطوط تبلیغاتی ارسال کنید، سامانه به صورت خودکار بلک لیست ها را فیلتر کرده و مجدد به شماره‌هایی که پیامک‌های تبلیغاتی را بسته اند با خط سیمکارت پیامک ارسال کنید. در نظر داشته باشید در پنل اس ام اس آموت اس ام اس امکان ویرایش متن در زمان ارسال مجدد به شماره های بلک لیست وجود دارد.

امکانات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

  • قابلیت ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  • قابلت ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک کد پستی
  • قابلیت ارسال پیامک به تلفن محله و منطقه
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان

در سرویس ارسال پیامک انبوه با سیمکارت به شما یک سیمکارت اختصاصی داده می شود که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد و شما حتی می‌توانید برای دریافت پیامک از خط ارسال پیامک با سیمکارت استفاده نمایید. در انتهای متن پیامک نیز عبارت لغو۱ اضافه مٰی‌شود تا اگر افراد تمایلی به دریافت پیامک از سمت شما نداشته باشند بتوانند تنظیم کنند که در آینده از سمت شما به انها پیامکی ارسال نشود و به این صورت حقوق افراد نیز حفظ میٰ‌شود.

تعرفه ارسال پیامک

تمامی تعرفه ها بر حسب ریال بوده و پس از ثبت نام در پنل، تعرفه به روز قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که برای هر دو پنل کاربری پیشرفته و نمایندگی، تعرفه ها یکسان می باشد. می توانید با مراجعه به صفحه آموزش ثبت نام و فعالسازی پنل پیامک، با نحوه فعالسازی و ارسال مدارک به صورت آنلاین آشنا شوید و پنل خود را در کمتر از چند دقیقه فعال نمائید و از آن استفاده کنید.

هدف از ایجاد پنل اس ام اس آموت اس ام اس دقیقا این است که بتواند شرایطی را برای مشتری فراهم کند به طوری که حجم عظیمی از پیامک را یکجا ارسال کند و به جذب مشتری و تبلیغات پیامکی با کمترین هزینه بپردازد. پیامک هایی که می توانند در یک شهر خاص، منطقه خاص و برای صنف خاصی و یا حتی سن یا جنسیت خاصی و در یک نقشه خاصی ارسال شوند و از این رو کاملا هدفمند باشند.

برای اینکه با خدمات مبتنی بر پنل sms آشنا شوید باید با محتوا، قابلیت ها و عملکرد این پنل آشنا شوید. در ادامه به طور کامل این سامانه را به شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم ابتدا در سامانه عضو شده تا گام به گام با توضیحاتی که در ادامه می آید همراه شوید و آن را فرا بگیرید. کار با این سامانه بسیار آسان است. چنانچه پس از ثبت نام و فعال سازی پنل، در استفاده از آن سوالی برایتان مطرح بود، می توانید توضیحات این صفحه را مطالعه نمایید تا بتوانید یک پنل اس ام اس قوی داشته باشید.

خرید پنل پیامک یا اس ام اس چه کمکی به کاربر می‌کند؟

همانطور که می‌دانید زندگی روزمره وابسته به ارتباط داشتن است. اینکه شما بتوانید از کیلومترها دورتر به افراد متصل شوید یکی از مهمترین قسمت زندگی افراد را تشکیل می‌دهد. زندگی بدون وجود ابزارهای ارتباطی نظیر موبایل را تصور کنید، در می‌یابید که اینکار غیر ممکن و همچنین سخت خواهد بود. به طور تقریبی ۹۵ درصد از افراد از موبایل استفاده می‌کنند و به دلیل موفقیت در این بازار رقابتی، زندگی کردن بدون موبایل امکان پذیر نخواهد بود. اینجاست که پنل پیامکی نیز به کمک مشتریان خواهد آمد.

یک سامانه پیامک موفق به شما این امکان را می‌دهد تا در مقیاس‌های مختلف بتوانید کسب و کارهای خود را تبلیغ کنید. برای تبلیغ و معرفی شدن چه روشی بهتر است از استفاده از پیامک تا بتواند خیلی زود محتوای اصلی شما را به دست مشتریان برساند. در حقیقت پنل پیامکی یک نرم افزار در یک فضای اینترنتی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا بتواند با استفاده از آن مشتریان هدف را مدیریت کرده و پیامک‌های زیادی را در هر زمانی که مایل است برای آن‌ها ارسال کند.

پنل اس ام اس چه امکاناتی را در اختیار مشتریان می‌گذارد؟

یک پنل پیامکی استاندارد و مناسب برای کاربران می‌تواند به یک گروه سنی خاصی پیامک ارسال کند و یا یک منطقه مکانی خاصی را تحت تاثیر خود قرار دهد. ارسال پیامک می‌تواند تنها به دست یک دسته شغلی خاصی برسد و از این رو بهترین گزینه برای تبلیغ و اطلاع رسانی است. در ادامه تمامی این قابلیت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت ارسال پیامک

در هر لحظه و در هر مکانی که هستید می‌توانید به تمامی شماره‌های موجود در سامانه پیامک، پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال کنید. در این پنل حجم بزرگی از شماره ها از پیش آماده و قابل استفاده هستند. شما به عنوان مشتری آموت اس ام اس نیاز به انجام هیچ کار خاصی ندارید. تنها کافیست در سامانه عضو شده و اقدام به ارسال پیامک کنید. اگر که قصد دارید کسب و کار خودتان را دقیقا به مشتریان خودتان معرفی کنید باید که از بانک شماره‌های خودتان یعنی شماره مشتریانتان استفاده کنید. اما اگر که این بانک شماره وسیع نیست و امکان ارسال پیامک در مقیاس گسترده برای شما وجود ندارد می‌توانید از شماره‌های موجود در بانک اپراتورها استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن از بازاریابی پیامکی‌ استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا