اقتصادیمدیریت کسب و کار

راهنمای انتخاب بهترین ترازوی دیجیتال وزن کشی

را برایتان آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آن‌ها را مشاهده کنید.

راهنمای خرید ترازوی وزن کشی دیجیتال

با توجه به تنوع ترازوهای وزن کشی  شفاکالا خرید یک ترازوی دیجیتال که از کیفیت خوبی برخوردار باشد نیاز به کمی بررسی دارد. اگر چند ویژگی کلیدی را هنگام خرید بررسی کنید، می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید. در اینجا مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید بهترین ترازوی وزن کشی نیاز است بدانید را به طور خلاصه برایتان توضیح می‌دهیم.

حداکثر وزن قابل تحمل

یکی از ویژگیهای بهترین ترازوی وزن کشی، تحمل وزن بالا و استحکام آن است. البته، اکثر ترازوهای موجود در بازار قابلیت تحمل وزن حدودا 150 تا 200 کیلوگرم را دارند.

 دقت ترازو

هرچه دقت ترازوی انتخابی شما بیشتر باشد، وزنتان را دقیق‌تر نمایش می‌دهد. میزان دقت ترازو را بر اساس گرم در کاتالوگ آن ثبت می‌کنند. برای مثال ترازویی که دقت آن 50 گرم است، نسبت به ترازوی دقت 100 گرم بسیار دقیق‌تر عمل می‌کند.

 نمایشگر ترازوی وزن کشی

بسیاری از افراد در هنگام خرید ترازو به نمایشگر آن اهمیتی نمی‌دهند و پس از خرید متوجه می‌شوند صفحه نمایش ترازو یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن دقت بیشتری می‌کردند. اندازه و وضوح صفحه نمایش ترازو باید طوری باشد که هنگام ایستادن، از بالا به خوبی قابل مشاهده باشد. البته صفحات بسیار بزرگ می‌توانند مصرف ترازوی شما را کمی بالاتر ببرند.

منبع تغذیه

ترازوهای دیجیتالی معمولا با باتری‌های نیم قلمی، قلمی و سکه‌ای کار می‌کنند. نکته‌ای که قبل از خرید باید توجه کنید، تعداد باتری‌های مورد نیاز و همچنین میزان راحتی در تعویض باتری ترازو است.

سیستم خاموشی خودکار

یکی از ویژگی‌های ، قابلیت سیستم خاموشی خودکار آن است. به محض آنکه که پاهایتان را روی ترازو قرار دهید، دستگاه روشن می‌شود و پس از پایین آمدن از ترازو، دستگاه خاموش می‌شود. این عامل موجب می‌شود مصرف انرژی ترازوی شما به حداقل برسد و باتری دستگاه تا مدت زمان زیادی برایتان کار کند.

راهنمای انتخاب بهترین ترازوی دیجیتال وزن کشی

بهترین برند ترازوی دیجیتال وزن کشی

از بهترین برندهای تولید کننده ترازوی دیجیتال، می‌توان به بیورر (Beurer)، شیائومی (Xiaomi)، بوش (Bosch) و امسیگ (EmsiG) اشاره کرد.

  1. ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Smart-Scale2

این ترازوی هوشمند توسط برند محبوب و پرطرفدار شیائومی (Xiaomi) ساخته شده و دارای دقت بسیار بالایی است. محصول فوق از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را به تلفن هوشمند خود منتقل کنید. همچنین این دکمه‌ای نداشته و به طور 24 ساعته در حالت Stand by (آماده به کار) است؛ که با ایستادن بر روی آن روشن می‌شود.

شرکت شیائومی نرم افزار Mi Fit را برای این ترازو طراحی کرده است تا با نصب آن، اطلاعات خود را بر روی نرم افزار ارسال و ذخیره کنید.

شما می‌توانید نمودار تغییر وزن خود را مشاهده کنید و روند پیشرفت خودتان را در طول زمان بررسی نمایید. از آنجا که دقت اندازه گیری (50 گرم) این ترازو بالا است، شما می‌توانید اشیاء و لوازم دیگر را با آن وزن کنید. اگر به دنبال بهترین هستید، این مدل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلو گرم
میزان دقت: 50 گرم
منبع تغذیه: سه باتری نیم قلمی
نمایشگر LED با نور سفید
دارای سیستم خاموشی خودکار
قابلیت اندازه گیری شاخص های سلامتی
محاسبه شاخص توده بدنی (BMI) توسط نرم افزار
قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار Mi Fit
  1. ترازوی دیجیتالی بیورر PS07

این ترازوی وزن کشی توسط برند بیورر (Beurer) با مدل «PS07» تولید و به بازار عرضه شده است. محصول فوق قادر است تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند و همچنین، دارای واحدهای اندازه‌گیری کیلوگرم، پوند و استون نیز می‌باشد.

برای روشن کردن دستگاه کافی است یک باتری قلمی در آن قرار دهید تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده نمایید. از ویژگی‌های ترازوی دیجیتالی بیورر PS07، می‌توان به صفحه نمایش بزرگ و سیستم خاموشی خودکار اشاره نمود. گفتنی است این محصول در گروه پرفروش‌ترین و بهترین ترازوی دیجیتال هوشمند برای بررسی وزن به شمار می‌آید.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلو گرم
منبع تغذیه: باتری سکه‌ای
نمایشگر LCD
دارای سیستم خاموشی خودکار
تکنولوژی روشن شدن ضربه ای
تبدیل واحد کیلوگرم به پوند و استون
  1. ترازو دیجیتال لنوو مدل HS10

ترازوی هوشمند لنوو (Lenovo) مدل HS10، محصولی فوق‌العاده دقیق و باکیفیت می‌باشد که علاوه بر اندازه‌گیری وزن، قادر است اطلاعات کاملی راجع به تناسب اندام، میزان چربی، تراکم عضله و تراکم استخوان‌های شما را در اختیارتان قرار دهد.

ترازوی دیجیتال لنوو دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که شما می‌توانید توسط بلوتوث به ترازو متصل شده و اطلاعات بدن خود را در آن دریافت و بررسی نمایید. همچنین نسخه بلوتوثی که برای دستگاه در نظر گرفته شده است، 4.2 بوده و با سیستم عامل‌های iOS 8.0 به بالا و اندروید 5.0 به بالا سازگار می‌باشد.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
منبع تغذیه: باتری
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: دارد
نمایشگر LED
اندازه گیری با استفاده از تکنولوژی BIA
اندازه گیری BMI
سطح پوشیده شده با شیشه دارای استاندارد نظامی
  1. ترازو هوشمند شیائومی مدل XMTZC05HM

 

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
منبع تغذیه: 4 عدد باتری قلمی
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: دارد
نمایشگر LED
امکان اندازه گیری میزان عضلات، چربی، متابولیسم پایه و آب بدن
تخمین سن فیزیکی بدن
کالیبراسیون خودکار
پایه‌های لاستیکی جهت جلوگیری از لرزش و اندازه گیری دقیق
  1. ترازو دیجیتال متئو مدل PS 501

ترازوی وزن کشی دیجیتال متئو (Matheo) مدل «PS 501»، از قابلیت‌هایی نظیر وزن کشی دقیق، محاسبه شاخص توده بدنی یا همان BMI و خاموشی خودکار پس از وزن کشی بهره می‌برد. نقطه‌هایی که دور صفحه نمایش این دستگاه مشاهده می‌کنید، وضعیت بدنی شما را از لاغر تا بسیار چاق دسته‌بندی کرده و نمایش می‌دهد.

نور پس‌زمینه صفحه نمایش ترازو دیجیتال متئو به شکلی است که حتی در تاریکی، می‌توان اعداد و اطلاعات صفحه نمایش را به راحتی خواند. یکی از مزایای این محصول این است که 8 نفر مختلف می‌توانند اطلاعات بدنی خود را در دستگاه ذخیره کنند. با توجه به امکانات، کیفیت و دقتی که «PS 501» دارد، می‌توان آن را جزو بهترین ترازوی وزن کشی دیجیتال بازار به شمار آورد.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: دارد
نمایشگر LCD
منبع تغذیه: 2 عدد باتری نیم قلمی
دارای نشانگر‌های ضعیف شدن باتری و خطا در وزن‌کشی
صفحه‌نمایش دایره‌ای با نور پس‌زمینه‌ی سفید
روشن شدن به صورت خودکار
  1. ترازو بیورر PS240

ترازوی بیورر (Beurer) با طراحی شیک و ساده خود جزو بهترین ترازوی دیجیتال وزن کشی در بازار ایران است. برای روشن شدن ترازو کافی است تا پای خود را روی ترازو قرار دهید تا وزن خود را مشاهده کنید. تحمل وزن در این ترازو 180 کیلوگرم است که نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلو گرم
منبع تغذیه: سه باتری نیم قلمی
نمایشگر LCD
دارای سیستم خاموشی خودکار
دارای پوششی از لاستیک مانع لیز خوردن
جنس قاب از استیل ضد زنگ
  1. ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972

ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل «EF972»، دستگاهی فوق‌العاده کاربردی و پیشرفته از این برند می‌باشد. از مزایای این محصول می‌توان به تعریف پروفایل برای 12 نفر مختلف، جنس شیشه مقاوم و حرارت دیده، دقت اندازه‌گیری 100 گرمی، اندازه‌گیری میزان تراکم استخوان، آب بدن، ماهیچه، چربی و همچنین سوخت‌وساز بدن اشاره نمود.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: دارد
نمایشگر LCD
منبع تغذیه: یک عدد باتری سکه ای
دارای سطح شیشه‌ای مقاوم
دارای قابلیت روشن شدن خودکار
  1. ترازو دیجیتال بیورر مدل PS160

این ترازوی دیجیتال توسط شرکت بیورر (Beurer) طراحی و تولید شده است. از ویژگی‌های این ترازو می‌توان به روشن شدن سریع و LCD خوانا و بزرگ آن اشاره کرد.

ترازوی «بیورر» قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند که برای افراد سنگین وزن بسیار مناسب است. گفتنی است ترازوهای دیجیتال برند محبوب Beurer، به دوام و دقت بالا مشهور هستند.

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلو گرم
میزان دقت: 100 گرم
منبع تغذیه: باتری لیتیومی
نمایشگر LCD
دارای سیستم خاموشی خودکار
تکنولوژی شروع سریع
مناسب برای افراد سنگین وزن
  1. ترازو دیجیتال وزن کشی هایتک مدل HI-BS90A

 

ویژگیها
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: دارد
نمایشگر LED
منبع تغذیه: باتری قلمی
قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند از طریق بلوتوث
اندازه‌گیری میزان چربی، آب، استخوان و ماهیچه بدن
  1. ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3300

برند بوش (Bosch) که از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است، این بار این ترازوی دیجیتالی را برای وزن کشی روانه بازار کرده است. این محصول با طراحی فوق‌العاده شیک، سطح شیشه‌ای و همچنین رنگ سفید از محبوب‌ترین ترازوهای موجود در بازار است.

سنسور لرزشی این محصول ایستادن شما روی ترازو را احساس کرده و دستگاه را روشن می‌کند؛ و به محض پایین آمدن به شکل خودکار خاموش می‌شود. این عامل موجب می‌شود تا باتری ترازوی شما مدت زمان زیادی کار کند و به سرعت خالی نشود. صفحه نمایش بزرگ این ترازو کمک می‌کند تا به طور ایستاده، اعداد را به راحتی بخوانید.

تحمل وزن ترازوی دیجیتال بوش 180 کیلوگرم بوده و دقت آن نیز 100 گرم است. زمانی که انرژی باتری ترازو رو به اتمام باشد، عبارت LO را به شما نمایش می‌دهد تا نسبت به تعویض باتری اقدام کنید. دقت کنید که باتری‌های این ترازو سکه‌ای است و نسبت به سایر مدل‌ها کمی گران‌تر است

منبع : بازرگانی اسپید

دکمه بازگشت به بالا