فرهنگ و هنر

«ریدلی اسکات» از ونیز جایزه می گیرد

«ریدلی اسکات» از ونیز جایزه می گیرد

جشنواره بین المللی فیلم ونیز از ریدلی اسکات جایزه “افتخار یک فیلمبردار” را دریافت می کند.

به گزارش Deadline ، جایزه Jaeger-LeCoultre ، که قبلاً جایزه Jaeger-LeCoultre را دریافت کرده بود ، به فیلمسازانی تعلق می گیرد که از سال 2006 نقش بسزایی در پیشرفت صنعت فیلم معاصر داشته اند.

عباس کیارستمی ، امیر نادری ، “آنیس وردا” ، “آل پاچینو” ، “اسپایک لی” ، “سیلوستر استالونه” ، “ژانگ ییمو” ، “برایان دی پالما” و “تاکسی کیتانو” از جمله چهره های مطرح سینما هستند. آنها برای برنده شدن این جایزه ، برندگان فیلمبرداری جشنواره فیلم ونیز شده اند.

ریدلی اسکات بازیگر برنده اسکار بریتانیایی در 10 سپتامبر ، طی مراسمی در محل اصلی جشنواره فیلم ونیز و قبل از اولین نمایش فیلم جدیدش “آخرین دوئل” ، جایزه جشنواره فیلم ونیز را دریافت می کند.

“آخرین دوئل” آخرین ساخته ریدلی اسکات است که مت دیمون ، آدام درایور ، جودی کامر و بن افلک در آن بازی می کنند. “اسکات” که فیلم هایی مانند “بیگانه” ، “بلادرانر” ، “تلما لوئیس” ، “مریخ” و “گلادیاتور” را ساخته است ، در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت “خانه گوچی” است که یکی از اسکارهای مهم است. جلوتر است

هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز ، قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان ، امسال از 1 تا 11 سپتامبر (10 تا 20 سپتامبر) برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا