قیمت عطرهای زنانه ماندگار در تایمو شاپ

قیمت عطرهای زنانه بر اساس معیار‌های خاصی تعیین می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماندگاری و پخش بوی عطر اشاره کرد. در واقع کمپانی و برند‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر یک برای قیمت‌گذاری عطر و ادکلن‌های تولید شده خود معیار‌های خاصی را در نظر می‌گیرند؛ گاهی حتی نوع بسته‌بندی و متریالی که برای ساخت شیشه عطر استفاده می‌شود نیز در قیمت این محصول تاثیرگذار است. البته علاوه بر برند تولید کننده گاهی فروشگاه‌های عرضه کننده نیز نقش موثری در قیمت نهایی انواع عطر و ادکلن دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت عطر زنانه در فروشگاه تایموشاپ و عوامل تاثیرگذار در آن با ما همراه باشید.

تاثیر ماندگاری عطر بر قیمت

عطر و ادکلن جزء لاینفک از استایل خانم‌ها و آقایان است و دقیقا همانند یک اکسسوری زیبا به دنیای مد و فشن سنجاق شده‌اند، در واقع این محصولات به دلیل افزایش جذابیت و توجه افراد جزء محبوب‌ترین اقلامی هستند که افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند. زیرا داشتن یک رایحه مخصوص به خود درست همان چیزی است که همه از انواع عطر و ادکلن‌ها انتظار دارند.

کیفیت عطر، ماندگاری بالا و پخش بوی عالی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع عطر‌ زنانه هستند که همین موارد سبب شده‌اند تا برند‌های بزرگ دنیا با استفاده از اسانس و نت‌های ماندگار و خوشبو این خواسته مشتریان را برطرف کنند. چرا به بیانی دیگر اغلب خانم‌ها به عنوان بخش عمده‌ای از خریداران این محصولات وسواس زیادی در انتخاب نت و رایحه به خرج می‌دهند که به همین دلیل گروه بویایی عطرهای زنانه با ترکیبات بیشتری همراه هستند و این خود تاثیر زیادی در قیمت عطر خواهد داشت.

چه عواملی در قیمت عطرهای زنانه تاثیر گذارند؟

روایح و نت‌ها عامل اصلی و تاثیرگذار در قیمت عطرها هستند، در واقع استفاده از نت‌ها و اسانس‌های گران تاثیر زیادی در قیمت‌گذاری نهایی انواع عطر و ادکلن دارد و باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی عالی آنها خواهد شد. علاوه بر این نوع بسته‌بندی عطر، استفاده از متریال با کیفیت برای ساخت شیشه ادکلن از دیگر عامل‌های تاثیرگذار هستند که به طور کلی در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

اسانس و روایح

همانطور که می‌دانید عطرها مجموعه‌ای از اسانس و روایح خوشبو هستند که با ماندگاری بالا و خط بوی عالی می‌توانند توجه افراد را به خود جلب کنند. معمولا برای تولید انواع نت و اسانس از مواد طبیعی موجود در طبیعت استفاده می‌شود، روایح چوبی، چرم، دودی، انواع گل، میوه، ادویه و… که البته هر یک به تنهایی نمی‌توانند تاثیرگذاری خاصی داشته باشند.

لازم است بدانید که به دست آوردن برخی اسانس گل‌ها یا ادویه‌های کمیاب با مشکلات و دردسرهای زیادی همراه است و همین امر تاثیر زیادی در قیمت عطرهای زنانه دارد. روایح ماندگار و خوشبو که ممکن است به طور سالانه توسط یک گل تولید شود یا اسانس‌های چوبی که دسترسی به آن تنها در برخی مناطق خاص امکان‌پذیر خواهد بود از عوامل قیمت‌گذاری انواع عطر زنانه به شمار می‌آیند.

مواد اولیه

ممکن است تصور کنید که قیمت بسیاری از عطر و ادکلن‌های زنانه با داشتن روایح مشترک، مناسب و گاهی کمتر از حد انتظار است. بدون شک اگر این دو عطر را با یکدیگر تست کنید اصالت عطر گران قیمت را درک خواهید کرد که دلیل آن استفاده از مواد اولیه طبیعی و بدون افزودنی خاص است. در واقع استفاده از مواد طبیعی که تولید آنها در طبیعت صورت گرفته عامل تاثیرگذار در ماندگاری عطر و پخش بوی عالی است، به علاوه این عطرها با شستن مداوم باز هم ردی از خود روی لباس باقی می‌گذارند.

این در حالیست که ادکلن‌هایی که برای تولید آن‌ها از مواد اولیه ساخته شده در آزمایشگاه استفاده می‌شود پس از مدتی رد بوی خود را از دست می‌دهند و با هر بار شستشو هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند؛ علاوه بر این به دلیل دست‌ساز بودن، تیزی آزار دهنده‌ای را به همراه دارند. گفتنی‌ست قیمت عطر‌های زنانه‌ای که در تولید آنها از گروه بویایی گلی با اسانس‌های رز بلغاری، گل یاسمن، عنبر و موارد مشابه استفاده شده به نسبت دیگر محصولات گران‌تر است.

برند تولید کننده

عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت انواع عطرهای زنانه، برند تولید کننده آن است. در واقع این مورد حکم همان سرقفلی را دارد که در قیمت نهایی ملک بسیار موثر خواهد بود. معمولا افرادی که در زمینه مد و زیبایی فعالیت دارند به داشتن انواع کالای لوکس و برند بسیار علاقه‌مند هستند، سلبریتی‌ها و افراد مشهور با انتخاب یک برند خاص سعی می‌کنند نماد و الگوی طرفداران خود باشند و همین امر سبب شده که به سراغ برند‌های بزرگ بروند و یا حتی برند خود را راه‌اندازی کنند.

برند‌های معتبر مثل ورساچه، زرجوف، کرید اونتوس که در تولید بهترین عطر زنانه خنک فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند از برند‌های پرفروش هستند به طوری که در فصول گرم سال میزان فروش آن‌ها چندین برابر می‌شود و دلیل آن استفاده از روایح ماندگار و نت‌های خنک با پخش بوی عالی است.

البته علاوه بر موارد عنوان شده برند‌های دیگری نیز وجود دارند که با تولید انواع عطر زنانه با طبع خنک توانسته‌اند جز پرفروش‌ترین برند‌های تابستانه باشند، عطر‌هایی مثل مارلی گرینلی، ویکتوریا سکرت بامب شل و لانوین اکلت دی آرپج با روایح متفاوت و ماندگار از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات در شش ماهه اول سال به شمار می‌آیند.

همچنین برند‌های معتبر در سراسر دنیا با تولید انواع عطر مردانه، زنانه و اسپورت با روایح مختلف و طبع متفاوت سعی دارند در تمام طول سال جز پرفروش‌ترین‌ها باشند و به نوعی در بازار بورس عطر باقی بمانند. برند دیور با تولید دیور پویزن گرل، دیور هیپنوتیک پویزن و برند آمواج با ارائه عطر لیلاک لاو دو برند معتبر و پرفروش پاییزه به شمار می‌آیند که محصولاتی با ماندگاری و پخش بوی عالی دارند.

علاوه بر این زرجف لیرا و کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد و در نهایت دیور میدنایت پویزن درست همان اسانس و رایحه دلپذیر در فصل زمستان را دارند که می‌توانند در هوای سرد و برفی خاطره گرم و شیرینی را رقم بزنند.

بسته‌بندی عطر

یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب افراد نوع بسته‌بندی و شیشه عطر است، مخصوصا برای آنهایی که تا به حال انتخاب خاصی برای خرید عطر و ادکلن نداشته‌اند. بدون شک ظاهر هر محصول نقطه عطف در انتخاب آن است و همین امر سبب شده تا کمپانی‌های معتبر و مشهور در سراسر دنیا از ایده‌های متفاوت و نماد‌های خاصی در تولید بسته‌بندی و شیشه عطر استفاده کنند. علاوه بر شکل ظاهری، انتخاب متریال با کیفیت که در برابر ضربه مقاوم باشد از دیگر نکات مهم و موثر هستند که بر روی قیمت انواع عطرهای زنانه تاثیر زیادی دارند.

قیمت انواع عطرهای زنانه در تایمو شاپ

قیمت عطرهای زنانه که ماندگاری زیادی دارند و با پخش بوی عالی رد خاصی از خود به جای می‌گذارند به عوامل زیادی بستگی دارد، البته توجه داشته باشید که این مشخصات حتما دلیل بر قیمت زیاد و گران نیست چرا که برخی برندها با تولید عطر‌های اقتصادی سعی در جلب توجه مشتریان خود دارند. به طور کلی انتخاب بهترین و خاص‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتری دارد اما عامل تاثیرگذار دیگر رایحه و طبع عطر در فصل‌های متفاوت است.

بدون شک عطر زنانه خنک در فصل گرم سال فروش بیشتری خواهد داشت به همین دلیل ممکن است با قیمت بیشتری نیز به فروش برسد. به هر حال اگر قصد خرید بهترین عطر و ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده را دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر اقدام به خرید کنید. در همین راستا تایموشاپ یکی از بزرگترین مجموعه‌های عرضه کننده انواع عطر است که به شما امکان بررسی انواع عطرها بر اساس رایحه و قیمت را می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل