علمی و پزشکی

«خودرو می‌فروشید بعد می‌گویید بنزین نداریم!»/ «دستور درمانی باید رشته دانشگاهی شود»

به گزارش خبرگزاری ایواره، «رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.» این جدیدترین دستور سید ابراهیمی رییسی درباره انتقادات از اینترنت به عیسی زارع پور وزیر ارتباطات است.

بیشتر بخوانید:

این پهپاد روسیه لرزه بر تن اوکراینی‌ها انداخته!/ عکس

«دختر مرواریدی» که هوش‌مصنوعی ساخت!/ عکس

در نظرسنجی انجام شده در خبرگزاری ایواره، از کاربران ایواره خواسته شد تا نظر بدهند که «آیا دستور ابراهیم رئیسی به کارگروه جدید می‌تواند مشکل وضعیت نامطلوب اینترنت را حل کند و مردم را راضی نگه دارد»؛ این پرسش با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران ایواره همراه شد.

«خودرو می‌فروشید بعد می‌گویید بنزین نداریم!»/ «دستور درمانی باید رشته دانشگاهی شود»

تعدادی از کاربران ایواره بر این باورند که تعیین و تکلیف وضعیت اینترنت بر عهده رئیس جمهور نیست؛ کاربری در این خصوص نوشت:« رئیسی خودش برای این دستور مشکل دارد.»، کاربر دیگری نیز به نام حسین ماهرانی در این خصوص نوشت:« موضوع اینترنت دست دولت ورئیسی نیست که بتواند آن را حل کند!!!!»

در این بین کاربرانی از وضعیت فیلترینگ ابراز نارضایتی کردند، کاربری در این خصوص نوشت:« ۴۰ میلیون موبایل اندرویدی فروخته شده اونوقت گوگل پلی فیلتره ! مثل این میشه که به ملت خودرو بدین بعد بگین پمپ بنزین نداریم !»، کاربری دیگری در واکنش به این نظر نوشت:« در عوض اپ استور آیفون بخاطر خودی ها باز است!»

برخی از کاربران ایواره این قبیل دستورات را گفتار درمانی توصیف کردند، کاربری در این خصوص نوشت:« این دستورات نمایشی است مانند دستور کاهش قیمت به شهریور ۱۴۰۰ دستور جریان آب رودخانه هیرمند و ….. .»، کاربری دیگری نیز در همین راستا نوشت:« دستور درمانی!!! این رشته رو باید به رشته های دانشگاهی اضافه کنند.»

کاربرانی در این بین بر این باورند که قبول کندی اینترنت از سوی مسئولان خود یک قدم به جلو است، کاربری به نام سام در این خصوص نوشت:« همین که بعد از سه سال فهمیده که نت کند شده خوبه داره پیشرفت میکنه مسولان ما رو با امارات و قطر مقایسه کنید افسوس که فنا شدیم.»

در این میان برخی از کاربران ایواره به وعده‌های اجرایی نشده رئیس جمهور در سال‌های اخیر اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت:« رئیس جمهور دولت سیزدهم خیلی عرضه داشته باشه اون وعده ساخت یک میلیون و مسکن در سال ،کاهش تورم و گرانی ،ایجاد اشتغال رو عملی کنه ،مشکل کندی اینترنت پیشکش.»، کاربری دیگری نیز به نام مهدی در همین راستا نوشت:« مگه تو این دوسال غیر گرونی کار دیگه ای انجام دادن اوضاع خراب تر از این حرف ها هست.»

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا