درآمد شغل شارژ کارتریج چگونه است؟

هزینه شارژ کارتریج چقدر است؟

 کارتریج چیست: مستقیما با اندازه پرینتر و اندازه کارتریج درارتباط است. کیفیت کارتریج و تونر، نوع پرینتر و کارتریج از دیگر عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج هستند. مثلا قیمت شارژ کارتریج جوهرافشان canon با قیمت شارژ کارتریج hp cp1025 یا قیمت شارژ کارتریج hp 2035 با یکدیگر کمی تفاوت دارند. هچنین کیفیت و مواد تونر یا نوار کاربنی، کارتریج پودری، کارتریج رنگی یا تانک رنگ که هنگام شارژ استفاده می‌شود، در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.
در صورتی که می‌خواهید از قیمت شارژ کارتریج آگاه شوید؛ از متخصصین خدمات شارژ کارتریج در بازار خدمت از ما، به رایگان قیمت بگیرید.

 خدمات شارژ کارتریج در محل 

علت شارژ کارتریج چیست؟

معمولا تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و جوهر از مشخصاتی است که روی دفترچه پرینتر یا جعبه آن نوشته شده است. با هر بار استفاده از پرینتر، با توجه به کیفیت چاپی که روی نرم افزار انتخاب می‌کنید، مقداری از کارتریج مصرف می‌شود. به مرور و با گذشت زمان و استفاده از کارتریج پرینتر، کیفیت صفحات پرینت شده کمتر می‌شود و نوشته‌های برگه‌های خروجی کمرنگ می‌شود.

بهترین زمان برای شارژ کارتریج

معمولا کارتریج سالم هز 6 ماه یکبار به شارژ نیاز دارد. اما وابسته به نوع پرینتر و کارتریج و میزان استفاده از پرینتر این زمان برای پرینتر شما می‌تواند متفاوت باشد. بعضی از پرینترهای جدید و پیشرفته، پیام شارژ کارتریج را اعلام می‌کنند.

 چه علائمی به ما میگویند که زمان شارژ کارتریج رسیده است؟

همان‌طور که گفتیم، پرینترهای قدیمی که نمایشگر ندارند، پس از روی علائمی که مشاهده می‌کنید، زمان تعویض و شارژ کارتریج را مشخص کنید:

اگر در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد پرینتر خود شده‌اید، می توانید دستگاه پرینتر خود را برای یافتن عیب و شارژ مجدد به متخصص بسپارید.

 شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

پرینترهای جوهرافشان یک منبع جوهری درون خود دارند. بسیاری از کارتریج پرینتر شامل سه رنگ اصلی است و همه رنگ‌ها از ترکیب همان سه رنگ اصلی ساخته‌ می‌شوند. البته نوع دیگری از پرینترهای جوهر افشان رنگی، دارای چهار تانک رنگی هستند که آن رنگ سیاه است.
شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان باید بسیار ظریف و با دقت انجام شود. زیرا در بعضی اوقات، باعث آسیب رسیدن به کارتریج و سورخ شدن آن می‌شود. شارژ کارتریج جوهرافشان hp، کانن از متداول‌ترین خدماتی است که توسط متخصصین در خدمت از ما ارائه می‌شود.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

پرینتر لیزری نیز مانند پرینتر جوهرافشان از کارتریج برای چاپ استفاده می‌کند. اما روش شارژ کارتریج پرینتر لیرزی با جوهرافشان متفاوت است. پرینترهای لیزری که دارای کارتریج‌های قابل شارژ هستند را بدون مشکل می‌توانید شارژ کنید. اما تعداد دفعات شارژ کارتریج لیزری محدودیت دارند. شارژ کارتریج لیزری hpو کانن کمی با یکدیگر متفاوتند، اما یک متخصص می‌تواند به خوبی از عهده شارژ انواع پرینتر برآید.

 شارژ کارتریج یا خرید کارتریج جدید؟

در بسیاری از موارد نشانه‌هایی که بالاتر گفتیم، به ما می‌گویند که باید کارتریج خود را شارژ کنیم تا پرینتر مانند گذشته موارد دلخواه ما را چاپ کند. اگر کارتریج بعد از شارژ تغییری در عملکردش نداشت، بهتر است با مشورت یک متخصص کارتریج خود را تعویض کنید.

بهترین خدمات شارژ کارتریج

کیفیت شارژ کارتریج و در ادامه آن نحوه عملکرد پرینتر بعد از شارژ، به مواد تونر که برای شارژ استفاده می‌شود، وابسته است. پس بسیار مهم است که پرینتر خود را به کدام مرکز خدمات شارژ کارتریج می‌سپارید.

شما می‌توانید درخواست شارژ انواع کارتریج را، به رایگان در خدمت از ما ثبت کنید. در مدت زمان کوتاهی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سرویس و تعمیر ماشین‌های اداری در شهر خود به رایگان قیمت بگیرید، و باتوجه به سوابق متخصصین و نظرات مشتریان قبلی بهترین را انتخاب کنید

بازار کار شغل شارژ کارتریج به چه صورت است؟

بازار کار تقاضای بسیار زیادی به نیروی کار در این زمینه دارد زیرا بیشتر اداره ها و سازمان ها به خاطر مشکلات اقتصادی برای کاهش هزینه به جای خرید کارتریج جدید ، تمایل دارند که شارژ کارتریج در محل انجام دهند امروزه در تمام ادارات مدرسه ها شرکت ها و سازمان ها و حتی در منزل دستگاه پرینتر وجود دارد که معمولاً استفاده زیادی هم دارد هر کارتریج ظرفیتی دارد که بعد از تعداد مشخصی چاپ بیش از می‌شود و باید مجدد  کارتریج آن شارژ گردد.

چرا باید کارتریج را شارژ کرد؟

امروزه پرینتر نیز جز یکی از وسایل خانگی شده است و مراکز دولتی شرکت ها و سازمان ها هم نمی توانند کارهای خود را بدون استفاده از پرینتر انجام دهند یک کاراکتر برای چاپ روی یک کاغذ نیاز به یک جوهر و تونر دارد و این ماده مصرفی پرینتر است که بعد از تعداد مشخصی چاپ تمام می شود و کاربر باید بعد از تمام شدن جوهر یا کارتیج نو تهیه کند و یا شارژ کارتریج در محل انجام دهد.

هزینه شارژ کارتریج در محل نسبت به خرید یک کارتریج را برای کاربران چاپگر بسیار با صرفه تر است به خصوص با وضعیت بازار امروزه بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که کارتریج قبلی پرینتر را شارژ کنند و مجدد استفاده کنند.

عوامل هزینه شارژ کارتریج تاثیرگذار است.

چاپگر  ها با توجه به عملکرد شان در تکنولوژی به چهار دسته تقسیم می شوند:

و بر اساس نوع مصرف پرینتر ها نیز در دو دسته کلی قرار می گیرند:

یکی از مشخصه های شناسنامه بیشتر چاپگرها که در دفترچه راهنما و یا روی جعبه آنها درج می شود تعداد پرینت با میزان مشخص از اندازه و ابعاد و جوهر است البته میزان کیفیت چاپ خروجی با  ابزار دستی توسط کاربر قابل تغییر است و یا حتی می‌توان با کمک نرم افزار نیز این میزان کیفیت را تغییر داد عدد  چاپ دقیقا با عدد نوشته شده بر روی جعبه برابر نخواهد شد بنابراین میزان رنگی که هر دفعه چاپگر برای چاپ کاغذ به کار می‌گیرد نتیجه بر زودتر تمام شدن شارژ کارتریج دارد

شارژ کارتریج پرینتر جوهر افشان

پرینترهای رنگی و جوهرافشان یک منبع یا تانک کوچک دارند در بیشتر پرینتر ها این کارتریج شامل سه رنگ اصلی است و بقیه رنگ ها از ترکیب این سه رنگ ساخته می شود یک نوع دیگر از پرینتر جوهر افشان وجود دارد که ۴ تا اینکه رنگی دارد کارت اضافه دارای رنگ سیاه است

کیفیت شارژ کارتریج

یکی از مهمترین عوامل برای تعیین هزینه شارژ کارتریج کیفیت ماده مصرفی است که پرینترهای لیزری  حرارتی پودر تونر پرینترهای جوهر افشان جوهر را مورد استفاده قرار می‌دهند. باید از رنگ های باکیفیت استفاده کنید زیرا اگر رنگ با کیفیت باشد به کارتریج اسیب میزند و کیفیت چاپ نیز پایین می آید بنابراین اگر از جوهر و رنگ با کیفیت و اورجینال استفاده کنید تفاوت زیادی را مشاهده می کنید معمولاً رنگ های بی کیفیت درجه دو و سه قیمت پایین تری به نسبت رنگ های اورجینال دارند

قیمت شارژ کارتریج در محل

هزینه شارژ کارتریج در محل بدون در نظر گرفتن هزینه ایاب و ذهاب که بسیار بر قیمت گذاری تاثیرگذار است بین ۲۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان قابل تغییر است

تعداد کارتریج

معمولاً تعمیرکاران ای که در زمینه تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در محل و یا دیگر خدمات لوازم الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند اگر شارژ کارتریج با تعداد بالا بخواهید انجام دهید تخفیف کوچکی لحاظ می کنند.

حتی ممکن است تیم های پشتیبانی کار شارژ کارتریج در محل را در قالب قرارداد با مشتری ببندند که در طی زمانهای به خصوص و تعداد دفعات در سال به صورت منطقی برای شارژ کارتریج در محل مراجعه کنند و کارتریج را شارژ کنند.

راهنمای شارژ کارتریج

برای اینکه مشخص کنیم یک کاهش روش تا چند بار قابلیت شارژ کردن دارد اول باید مشخص کنید چه نوع کاجی را میخواهید شارژ کنید کارتریج فابریک کارتریج طرح چینی مرغوب کارتریج طرح شارژ شده یا برندهای ایرانی مانند کارتریج ایرانی پردیس نکته بعدی این است که کاشی تا چه میزان در اصطحکاک بوده است معنی اصطحکاک یعنی اینکه چه میزان فشار اضافی به کارتریج وارد بوده است یعنی یک نفر ت از یک کارتریج که تعداد برگ چاپ شده آن ۲۵۰۰ بوده را در مدت دو یا سه روز تمام کند یا یک نفر دیگه همان کاری را در مدت یک ماه تمام کند و اگر کسی فشار بیشتری به کارتریج وارد کند نیاز به تعویض قطعات بیشتری دارد مورد دیگر که اصطحکاک کارتریج را بالا می برد کاغذ مصرفی است اگر کاغذ نامرغوب یا کاغذ مصرف شده یا منگنه دار را استفاده کنید درام کارتریج آسیب می بیند معمولاً کاشی های ارجینال و یا کارتون ایرانی پردیس تا ۳ بار قابلیت شارژ شدن دارد بعد از سه بار هم میتوان کارتریج را شارژ کرد اما کیفیتی مثل گذشته نخواهد داشت و به حدود ۲۰ درصد کاهش پیدا می کند

شارژ کارتریج

مراحل شارژ کاتریج در محل به این صورت می باشد:

در مرحله اول:در شروع کار به وسیله ی یک پیچ گوشتی چهارسو درپوش کارتریج را باز کنید ولی باید مواظب باشید که فنر کارتریج در نرود و یا گم نشود.

مرحله دوم : در این مرحله باید تونر و کارتریج را هر کدام را اگر به یک نیمه کارتریج تشبیه کنیم در جهت مخالف به سمت یکدیگر بکشید تا از هم جدا شوند و عملیات شارژ کارتریج را شروع کنید. مراقب باشید که ضربه محکمی به کارتریج وارد نکنید زیرا کارتریج بسیار در این مورد حساس می باشد.

مرحله سوم: برای در آوردن کارتریج ابتدا باید کارتریج را در جهت عقربه های ساعت چرخانده و کارتریج را را از دستگاه خارج می کنیم .

مرحله چهارم: سپس pcr را از دستگاه خارج کنید  وشروع به تمیز کردن آن توسط یک دستمال خشک بدون پرز ترجیحا  دستمال کاغذی و گریس آن را تمیز کنید.

مرحله پنجم : محور درام را شروع به تمیز کردن کنید  و در پوش درام را در همان محور دو سه دور بچرخانید تا در جای خود قرار گیرد  و اگر دیده شد که چرخدنده نمی چرخد  بای آن را مجددا در جهت عقربه ساعت چرخانده و سپس در جهت  خلاف عقربه ساعت مجددا بچرخانید. در اینجا باید توجه گردد که درام به غلتاننده آغشته کرده و در تونر بچرخد.

مرحله ششم : بعد از جدا سازی کارتریج باید آن را از درپوش خارج کنید و به تمیز کردن و گریس کاری مجددا آن ادامه دهید.

مرحله هفتم : در مرحله بعدی در پوش و محفظه درام را بر دارید که شامل پیلت و مغناطیس روی آن به همراه فنر سر خود می باشد خیلی با احتیاط از تونر خارج کنید.

مرحله هشتم : در این مرحله شروع به پر کردن تونر کنید و باید به این نکته اشاره گردد که مواد تونر کاملا سمی هستند به گونه ای که ذره ای از آن میتواند ایجاد مشکلات معرض برای شما داشته باشد پس بهتر است کاملا کار را با احتیاط  و یا متخصصین انجام این کار انجام دهید .

مرحله نهم: محور غلتان را در جای خود قرار دهید به شرطی که  سطح زیرین آن به خوبی با یک مخزن فشار باد آن را تمیز کنید .

مرحله دهم : قطعات را که به دو بخش مجزا شامل بدنه که به همراه غلطک سرخود بود و کارتریج که به دو قسم مساوی تقسیم کرده ابتدا به ساکن درقرار گیری هر کدام از اجزا در سر جای خود دقت کرده و در پوش ها را در سر جای خود قراردهید  و با پیچ گوشتی آن ها را سر هم نموده و در کنار کارتریج قرار گرفته و در پرینتر قرار دهید.

خروج از نسخه موبایل