عمومیمدیریت کسب و کار

پیراهن مردانه و مدل‌های محبوب در دنیای مد

گاهی اوقات رویدادهای رسمی وجود دارند که باید با داشتن یک استایل محبوب و شیک در آنجا بدرخشید. مدل پیراهن مردانه (Shirt) یکی از اقلام لباس در کمد لباس هر پسری است. شاید برخی از مردان علاقه ای به پوشیدن کت و شلوار برای یک مراسم رسمی نداشته باشند. پیراهن های دکمه دار مردانه، جایگزین بسیار خوبی برای این کت و شلوارها هستند. از طرفی دیگر، لازم است از زیر این کت و شلوار یک عدد پیراهن مناسب پوشیده شود. در این مقاله از به لوکس ترین و محبوبترین مدل پیراهن مردانه پرداخته و انواع آنها را به شما معرفی میکنیم. از این پس شما با استفاده از این آموزش میتوانید شیکترین مدل پیراهن را برای خود انتخاب کرده و مد و استایل خود را چند لول افزایش دهید.

آقایان برای محیط های اداری، کاری، رسمی، غیر رسمی و حتی مهمانی ها و مجالس مختلف، ممکن است به انواعی از این پیراهن ها احتیاج پیدا کنند که هر کدام با دیگری متفاوت هستند. شما از این لباس ها میتوانید برای ، تیپ اسپورت، مد مجلسی، ، ، خیابانی و گاه به گاه بهره بگیرید. در مورد هر کدام از این استایل ها در مجله وقت مد به صورت کامل آموزش داده شده است.

انواع مدل پیراهن مردانه

پیراهن مردانه ()؛ در مدل های مختلف آستین کوتاه، بلند، طرح دار و ساده در بوتیک ها وجود دارند. شما نیز میتوانید متناسب با هر کدام از خود که انتخاب کرده اید، از این پیراهن در کنار بقیه عناصر و اکسسوری ها استفاده کنید. به عنوان مثال مردان میتوانند آستین لباس را تا کرده و یا مثلاً چند دکمه بالایی یا کل دکمه را باز کنند تا از این طریق استایل و ظاهر مورد نظر خود را داشته باشند.

امروزه این لباس ها مانند بقیه پوشاک و موئلفه های مد و استایل، رو به پیشرفت بوده و تغییر کرده اند. آنها ممکن است از لحاظ جنس، مدل یقه و طرح و رنگ و مواردی از قبیل با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله انواع محبوبترین و لوکس ترین پیراهن های مورد استفاده مردان را ارائه دهیم. برای آشنایی با آنها در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

آموزش پیدا کردن بهترین پیراهن مردانه

در اولین مرحله انتخاب لوکس ترین و بهترین پیراهن مردانه، شما باید در ابتدا تصمیم بگیرید که برای کجا این پیراهن را میخواهید بپوشید! در واقع این به شما کمک میکند که بدانید دنبال چه پیراهنی با چه ویژگی هایی هستید. همانطور که در بالا اشاره شد، این پیراهن ها در انواع مدل های مختلف و با عنوان پیراهن مجلسی، اسپورت، کلاسیک، خیابانی، گاه به گاه، تجاری و اداری، برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی وجود دارند.

قطعا شما نمیتوانید پیراهنی را که در یک مراسم عروسی با تولد میپوشید برای یک محیط کاری استفاده کنید. پبراهن ها یکی از رسمی ترین لباس هایی هستند که به همراه تاکسیدو و کراوات ممکن است پوشیده شوند. در ذیل ما به تمام این دسته لباس ها و محبوبترین مدل های هریک اشاره خواهیم کرد.

محبوبترین پیراهن های اداری، برای آقایان

با توجه به کمپانی که مردان در آن مشغول هستند، احتمال دارد برای مثال یک یونیفرم یا کد لباس مخصوصی به آنها توصیه شود. در حالی که در برخی از شرکت ها این تصمیم را بر عهده کارمندان آنجا میگذارند. همانطور که در مقاله و رنگ شناسی اشاره کردیم، پیراهن های آبی برای محیط های کاری بسیار عالی کار میکنند.

یک لباس آستین بلند و ساده آبی یا سفید بهترین انتخاب مردان برای محیط کار خواهد بود. پیشنهاد ما این است که برای چنین محیط هایی هرگز پیراهن های آستین کوتاه نپوشید. البته ممکن است برای هوای گرم بیرون ایده خوبی به نظر برسد اما در نهایت شما را شبیه یک پسر بچه و بدون نفوذ در محیط کار میکند.

بنابراین بهتر است برای فصل های گرم سال در محیط کارتان، از پیراهن های کتان “Cotton” بهره بگیرید. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب لباس مناسب کار مردان، استفاده از رنگهای خنثی و خاموش مانند سورمه ای، سفید، آبی و خاکستری یا طوسی است. درصورتیکه میخواهید از پیراهن های طرح دار یا چاپی برای این محیط های تجاری استفاده نمایید، سعی کنید رنگ های خنثی و تیره تر را بپوشید. در زیر محبوبترین و لوکسترین انواع مدل پیراهن مردانه رسمی و تجاری را آورده ایم.

پیراهن آکسفورد با یقه دکمه ای؛ یکی از محبوب ترین مدل پیراهن مردانه در محیط کار است

در سال ۱۸۹۶ پیراهن مردانه آکسفورد () توسط جان بروکس به عنوان یک پیراهن کلاسیک مردانه طراحی شد. این مدل لباس که امروزه بسیار محبوب است با پارچه ضخیم تر و یقه دکمه دار مشخص میشود. این سبک از لباس آقایان، یک برداشت رسمی از سبک لباس های سنتی را ارائه مینماید.

اسپانسرهای ما

همچنین این مدل پیراهن مردانه؛ برای بسیاری رویدادها و مناسبت ها، از جمله در مراسم عروسی و حتی دفتری عالی به نظر میرسد. به علاوه آنها، در رنگ های روشن و یا تیره عرضه میشوند که بسته به مکان مورد استفاده میتوان بهره گرفت. شما میتوانید این پیراهن را با یک شلوار سورمه ای کتان و یا پارچه ای ست کنید.

توصیه میکنیم برای آشنایی با و تاثیر آن در استایل مردانه این مقاله از مجله وقت مد را مطالعه بفرمایید.

شرکت سازنده لباس “” در سال ۱۸۸۵ در کشور لندن تأسیس گردید. این شرکت بسیاری از نمادهای بریتانیایی از “وینستون چرچیل” تا “جیمز باند” را ارائه کرده است. پیراهن های مردانه و رسمی این شرکت در کشور انگلستان و با بالاترین استانداردها با استفاده از پارچه ایتالیایی و دکمه های مرواریدی ایجاد میشود. این مدل پیراهن مردانه راه راه ظریف و باریک دارای جنس پوپلین پنبه ای سبک و یقه ای بریده شده میباشد. بهتر است این پیراهن لوکس را با یک کت و شلوار سورمه ای ست کنید تا عالی به نظر برسید.

پیراهن مردانه کلاسیک هوگو باس (HUGO BOSS JENNO OXFORD)

یکی از انواع لباس های کلاسیک برای آقایان، پیراهن “” است. یکی از محبوبترین مدل های هوگو باس، پیراهن جنو “JENNO” برای مراسم رسمی و به عنوان یک لباس حرفه ای به خوبی کار میکند.

اسپانسر های ما

همچنین قیمت این لباس پسرانه نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. آنها دارای یقه قابل جابجایی و باریکی هستند که حتی با گذشت زمان شکل و فرم خود را حفظ میکنند. جنس و طرح آنها بسیار عالی و لوکس است.

این پیراهن کلاسیک () از جنس پارچه جناغی نخی است و دارای سرآستین های دوتایی میباشد. استایل و فرم این روپوش مردانه باریک و اندامی هست و جزئیاتی که دارد آنرا رسمی تر میکند. بنابراین هنگامی که مردان میخواهند کمی جدی تر به نظر بیایند، این مدل پیراهن انتهای خوبی برای آنها خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که این مدل، بیشتر برای ست کردن با کت و شلوار رسمی به همراه کروات در نظر گرفته میشود. بنابراین به احتمال زیاد شما آستین های آن را بالا نمیزنید. این مدل لباس از طریق آستین های آن قابل تشخیص میباشد.

مجموعه لباس های پل اسمیت () حال و هوای بریتانیایی را به نمایش میگذارد. این پیراهن های مردانه شامل طراحی، برش و دوخت بی عیب و نقص و جزئیات درخشان است. رنگ صورتی این پیراهن با آستر راه راه رنگین کمانی در قسمت سرآستین آن را کاملا متمایز و متفاوت از دیگر لباس ها مینماید.

پیراهن مردانه پولو رالف لورن

این مدل پیراهن میردانه رالف لورن () آمریکایی است و جز مجموعه لباس های آکسفورد محسوب میشود. شما میتوانید آنها را با یک کت و شلوار رسمی بپوشید و یا با یک کت و شلوار چینی ست کنید.

اسپانسر

پبراهن رالف لورن از جنس پنبه پوپلین است. این پیراهن با یقه دکمه ای و نام تجاری این مارک که بر روی سینه گلدوزی شده است، مشخص میشود.

لوکسترین پیراهن های رسمی برای مردان، معرفی انواع مدل

درصورتیکه به یک رویداد رسمی میروید، باید لباسی که میپوشید کمی متفاوت تر از پیراهن معمولی کار شما باشد. آنها مانند پیراهن های کاری به رنگ سفید یا آبی هستند اما با این تفاوت که یقه های آنها جداشدنی و بالدار است. همچنین این مدل پیراهن مردانه، دارای سرآستین های دوتایی هستند و به جای دکمه از تعدادی دکمه شبیه به میخ استفاده در آن استفاده میشود. این پیراهن ها طرح ها و شکل های مختلفی دارند که در پایین لیستی از آنها را تهیه کرده ایم.

  1. پیراهن رسمی مردانه تام فورد مناسب ست کردن با کت و شلوار تاکسیدو

اگر به دنبال ست کردن لباس تاکسیدو مردانه خود برای رفتن به یک مراسم رسمی هستید، ما پیراهن تام فورد یقه بال را به شما پیشنهاد میکنیم. این مدل پیراهن تام فورد مردانه، برای مناسبت های رسمی تابستانی از جمله عروسی عالی خواهد بود. آنها از پارچه های سبک نخی میباشند و جنس لوکس و با کیفیتی دارند.

  1. پیراهن رسمی مردانه تاکسیدو دولچه و گابانا

محبوبترین و بهترین پیراهن های غیر رسمی مردانه

وقتی صحبت از پیراهن های غیر رسمی میشود، همه قوانین گفته شده تغییر میکند. بنابراین شما میتوانید هر کدام از پیراهن های معمولی را که با استایل و سبک پوشش شما مطابقت دارد انتخاب نمایید. مردان ممکن است آنها به صورت تک لایه بپوشند و یا دکمه های پیراهن را باز کرده و از زیر آن تی‌شرت بر تن کنند. پبراهن غیررسمی مردانه در طرح، رنگ و مدل های مختلف شیک و برجسته وجود دارد که استایل شما را زیبا میکند. اغلب آنها دارای یقه اردویی هستند.

پیراهن های یقه کمپ پردا دارای یقه هایی هستند که از یک تکه ساخته میشوند. آنها از جزئیات چاپ غرب الهام گرفته شده اند و امروزه بسیار محبوب هستند. این مدل پیراهن غیر رسمی مردانه از جنس پنبه-پوپلین سبک وزن است و به شکل جعبه ای برش میخورد. همچنین آنها دارای دکمه های مرواریدی براق میباشند. پیشنهاد ما به شما این است که این پیراهن ها را با شلوارهای هوشمند نیمه رسمی بپوشید.

پیراهن های مردانه پولو رالف لورن آکسفورد مظهر آزادی و زیبایی هستند. این برند در دهه ۱۹۷۰ شروع به ساخت این پیراهن معمولی مردانه کرد و از آن زمان تا به امروز تغییراتی کرده است. این لباس ملانژ خاکستری از جنس پنبه و با یقه دکمه دار کلاسیک و باریک تولید شده است.

پیراهن غیررسمی کتان OLIVER SPENCER CLERKENWELL

هنگامی که تابستان به شدت گرم میشود، تنها پارچه ای که شما را خنک خواهد کرد، کتان است. پیراهن کتان “Clerkenwell” شما را در روزهای گرم، خنک میکند. آنها با یقه زبانه و امضای برند و همچنین کناره های مختص به خود، برش خورده است.

پیراهن غیر رسمی مردانه BURBERRY CHECKED SHIRT

این پیراهن بربری (Burberry) چک شده لندن است و دارای رنگ هایی مانند قرمز و سورمه ای زیبا میباشد. پارچه آن، جنس پنبه ای دارد. آنها را میتوانید با یک شلوار جین و کفش کتانی تیره برای یک رویداد غیر رسمی و یا قرار ملاقات بپوشید.

پیراهن غیر رسمی مردانه مدیسون

پیراهن مردانه آستین کوتاه کلاسیک

پیراهن مردانه غیر رسمی فلانل

آخرین مورد از انواع مدل پیراهن مردانه معمولی، پیراهن مردانه یقه کوبایی غیر رسمی است

همانطور که در این مقاله از مجله تخصصی خواندید، انواع مدل پیراهن مردانه وجود دارد که هر کدام برای مدلی خاصی از استایل شما طراحی شده اند. شما با استفاده از این آموزش میتوانید از بهترین و محبوب ترین مدل های پیراهن مردانه در تیپ و استایل خود استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم سایر مقالات در مورد ، ، و را مطالعه کنید تا با استفاده از آموزش های آنها زندر دنیای مد، طراحی برای آقایان همواره موضوعی مهم بوده است. با گذر زمان، سبک‌ها و طرح‌های مختلفی برای لباس‌های مردانه شکل گرفته‌اند. از لباس‌های رسمی و کلاسیک تا لباس‌های روزمره و مدرن، هر یک با ویژگی‌های خاص خود، انتخاب‌های متنوعی را برای مردان فراهم می‌کنند. امروزه، طراحان مدل لباس مردانه جدید با تأکید بر ترکیب راحتی، استایل و جذابیت، سعی می‌کنند تا نیازهای مدرن آقایان را برآورده کنند.

آن‌ها با استفاده از برش‌های نوآورانه، رنگ‌های جذاب و جزئیات منحصر به فرد، توانسه‌اند به طور همزمان ظاهری شیک و جذاب را برای مردان به ارمغان آورند. با انتخاب مدل‌های مناسب و پیروی از ترندهای جدید، می‌توانید با ظاهری بی‌نظیر و جذاب به دیدارهای کاری، ملاقات با دوستان یا حتی رویدادهای خانوادگی بروید. بنابراین برای آشنایی با جدیدترین ترندهای مدل لباس مردانه با ما همراه شوید.

جدیدترین مدل لباس مردانه سال 1402 چیست؟

در حال حاضر، انواع مختلفی از مدل لباس مردانه در بازار موجود است که برخی از آن‌ها جدیدترین تحولات در صنعت مد را نمایندگی می‌کنند. یکی از این تحولات، استفاده لباس‌هایی است که دارای تناسب و انعطاف پذیری بالا هستند که شامل کت و شلوار یا کت و شلوارک می‌شود. همچنین، شلوارهای جگر، ژاکت‌های بمبر و تی‌شرت‌های گرافیکی هم از دیگر لباس‌های محبوب در میان ست لباس مردانه هستند.

اگر دنبال لباس مردانه اسپرت هستید، شلوارهای جگر به عنوان یکی از لباس‌های روزمره و اسپرت، خیلی محبوب شده‌اند. آن‌ها به دلیل طراحی آسان و راحتی پوشش، به خصوص برای فعالیت‌های ورزشی، مناسب هستند.

ژاکت‌های بمبر هم به عنوان یکی از لباس‌های پوشیدنی در فصل پاییز و زمستان، محبوبیت بالایی دارند. این مدل لباس مردانه با طرح‌های مختلف و گاهی هم با چاپ‌های گرافیکی، شکل جذابی دارند و معمولاً با شلوار جین یا شلوارک ساده هماهنگ می‌شوند.

تی‌شرت‌های گرافیکی هم به عنوان یکی از لباس‌های خنک و راحت در فصل بهار و تابستان، همچنان محبوب است. این مدل تیشترت مردانه با طرح‌های مختلف و گاهی هم با نقش و نگار، شکل جذابی دارند و معمولاً با شلوار جین، شلوارک و یا شورت هماهنگ می‌شوند.

در کل، امسال لباس مردانه جدید، شامل طرح‌های ساده و جذاب هستند که باعث شده‌اند تا به راحتی در فضای روزمره قابل استفاده باشند.

مدل های جدید لباس مردانه

مد لباس مردانه به طور مداوم در حال تغییر است و هر فصل روندهای جدیدی در حال ظهور است. بعضی از ترندهای محبوب لباس مردانه شیک در حال حاضر عبارتند از:

  1. لباس‌های سایز بزرگ: لباس‌های سایز بزرگ در سال‌های اخیر خیلی محبوب شده‌اند. از تیشرت‌های سایز بزرگ گرفته تا شلوارهای گشاد و انواع پیراهن مردانه، این ترند به راحتی و سهولت جای خودش را در مدل لباس مردانه شیک باز کرده است. تیشرت های لانگ که تا بالای ران یا حتی زانو می‌رسند، یکی از ترندهای محبوب مدل لباس مردانه در سال جاری هستند. این تیشرت‌ها در انواع مختلف، از جمله یقه گرد، یقه هفت، یقه V و یقه اسپرت موجود هستند و می‌توان آنها را با انواع شلوارها و کفش‌هاست کرد.
  2. مد پایدار: با تمرکز بر پایداری، خیلی از مردان به گزینه‌های لباس سازگار با محیط زیست روی می‌آورند. مد پایدار شامل لباس‌هایی است که از مواد آلی، پارچه‌های بازیافتی و مواد اخلاقی ساخته شده‌اند.
  1. استایل خیابانی: استایل خیابانی سبکی در مدل لباس مردانه است که برای دهه‌ها وجود داشته است اما جدیدا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ویژگی این سبک ترکیب لباس مردانه اسپرت و رسمی با انواع لباس‌های چند لایه، هودی و کفش‌های کتانی است.
  2. چاپ های پررنگ: پرینت‌های پررنگ مثل طرح‌های حیوانی و گلدار در مد مردانه محبوبیت  پیدا کرده‌اند. این پرینت‌ها می‌توانند شخصیت و خلاقیت را به انواع لباس مردانه جدید اضافه کنند.
  3. لباس کار: لباس کار سبکی است که از لباس‌های کار سنتی مثل کت‌های جین، شلوارهای کاربردی و چکمه الهام می‌گیرد. این یک سبک خشن و کاربردی در مدل لباس مردانه است که برای پوشیدن روزمره عالی است.
  4. پیراهن‌های کژوال: پیراهن‌های کژوال که از پارچه‌های نرم و راحت ساخته می‌شوند، گزینه مناسبی برای استفاده روزمره هستند. این پیراهن‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها موجود هستند و می‌توان آنها را با شلوار جین، شلوار کتان یا حتی شلوار ورزشی پوشید.
  5. شلوارهای جین گشاد: شلوارهای جین گشاد که در دهه 90 میلادی محبوب بودند، بار دیگر به ترند مدل لباس مردانه تبدیل شده‌اند. این شلوارها در انواع مختلف، از جمله شلوار جین مام استایل، شلوار جین بگ و شلوار جین دم پا گشاد موجود هستند.
  1. کت‌های چرمی: کت‌های چرمی از جمله لباس‌های کلاسیک مردانه هستند که همیشه مد هستند. این کت‌ها در انواع مختلف، از جمله کت چرمی موتورسواری، کت چرمی بلند و کت چرمی اسپرت موجود هستند.
  2. کفش‌های کتانی: کفش‌های کتانی از جمله راحت‌ترین و پرطرفدارترین انواع کفش هستند. این کفش‌ها در انواع مختلف، از جمله کفش کتانی اسپرت، کفش کتانی کلاسیک و کفش کتانی مجلسی موجود هستند و در داشتن یک ست لباس مردانه اسپرت اهمیت دارند.

به طور کلی، در حال حاضر ترندهای مختلفی در مد لباس مردانه شیک وجود دارد که هر کدام سبک و زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. فرقی نمی‌کند سبک‌های کلاسیک را ترجیح دهید یا ظاهری جسورانه را، امروزه در دیزاین لباس مردانه چیزی برای همه وجود دارد.

چه رنگ‌هایی در ست لباس مردانه، ترند هستند؟

در سال 2023 رنگ‌های خاصی در انواع مدل لباس مردانه ‌ترند هستند. در سال‌های اخیر رنگ‌های خاکی مثل بژ، خاکی و سبز زیتونی خیلی محبوب شده‌اند. این رنگ‌ها همه کاره هستند و به راحتی می‌توان آنها را در انواع لباس‌های مختلف گنجاند. زیبایی  انعطاف پذیری این رنگ‌ها در ست لباس مردانه، آنها را به سرمایه گذاری عالی برای هر کمد لباسی تبدیل می‌کند.

علاوه بر رنگ‌های خاکی، سایه‌های آبی مثل سرمه‌ای و کبالتی هم در مدل های جدید لباس مردانه رایج بوده است. این رنگ‌ها کلاسیک هستند و می‌توان آن‌ها را هم در محیط‌های غیررسمی و هم در فضای رسمی پوشید. آن‌ها همچنین به خوبی با انواع رنگ‌های دیگر جفت می‌شوند و این ویژگی آنها را به یک انتخاب همه کاره در انتخاب لباس مردانه جدید تبدیل می‌کند.

رنگ دیگری که در مدل لباس مردانه‌ ترند شده است صورتی است. اگرچه طبق کلیشه‌ها ممکن است این رنگ چندان مردانه به نظر نرسد، اما مردان خوش پوش رنگ صورتی را به عنوان راهی برای افزودن  زیبایی به کمد لباس خود پذیرفته‌اند. از پاستل‌های کم رنگ گرفته تا فوشیا پررنگ، طیف‌های مختلفی از صورتی برای انتخاب وجود دارد.

همچنین رنگ‌های روشن و جسورانه مثل سبز نئون و نارنجی هم در مد برای داشتن لباس مردانه شیک رایج بوده است. این رنگ‌ها برای ایجاد یک بیانیه و اضافه کردن شخصیت به لباس شما عالی هستند.

در سال 2023، رنگ‌های زیر در انواع مدل لباس‌ مردانه محبوب هستند:

  • رنگ‌های روشن و شاد: رنگ‌های روشن و شاد مثل زرد، سبز و آبی در سال 2023 محبوب هستند. این رنگ‌ها می‌توانند به ایجاد یک استایل شاداب و انرژی‌بخش کمک کنند.
  • رنگ‌های خنثی: رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید و خاکستری همیشه مد هستند. این رنگ‌ها را می‌توان به راحتی با سایر رنگ‌هاست کرد و برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند.
  • رنگ‌های کلاسیک: رنگ‌های کلاسیک مثل آبی سرمه‌ای، قهوه‌ای و قرمز هم در مدل لباس مردانه سال 2023 محبوب هستند. این رنگ‌ها می‌توانند به ایجاد یک استایل شیک و رسمی کمک کنند.

البته، مهم است که رنگ‌ مدل لباس مردانه جدید خود را با توجه به رنگ پوست و فرم بدن خود انتخاب کنید.

اکسسوری های ضروری ست لباس مردانه

اکسسوری‌ها نقش مهمی در ایجاد مدل استایل مردانه شیک و جذاب برای ایفا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند به تکمیل تیپ شما کمک کنند و آن را از یک استایل معمولی به یک تیپ مردانه شیک و منحصر به فرد تبدیل کنند.

اکسسوری‌های ضروری برای آقایان عبارتند از:

  • ساعت مچی: ساعت مچی یکی از ضروری‌ترین اکسسوری‌ها برای آقایان است. ساعت مچی می‌تواند به شما کمک کند تا به موقع به قرارهای خود برسید و همچنین می‌تواند بیانگر شخصیت و سبک شما باشد. فرقی نمی‌کند لباس مردانه اسپرت بپوشید یا رسمی، ساعت مچی یک گزینه همه فن حریف است.
  • کمربند: کمربند یکی دیگر از ضروری‌های ست لباس مردانه است. کمربند می‌تواند به شما کمک کند تا شلوار خود را به خوبی نگه دارید و همچنین می‌تواند به تکمیل استایل شما کمک کند.
  • عینک آفتابی: عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید، می‌تواند به ایجاد یک استایل شیک و جذاب کمک کند.
  • کفش: کفش هم یکی از ضروری‌های مدل لباس مردانه است. کفش مناسب می‌تواند استایل شما را تکمیل کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

علاوه بر این اکسسوری‌های ضروری، اکسسوری‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به تکمیل تیپ مردانه شیک شما کمک کنند. برخی از این اکسسوری‌ها عبارتند از:

  • کراوات: کراوات یکی از اکسسوری‌های رسمی ست لباس مردانه است که می‌تواند به ایجاد یک استایل شیک و رسمی کمک کند.
  • دستبند و انگشتر: ترکیب این اکسسوری‌ها با مدل لباس مردانه می‌تواند به بیان شخصیت و سبک شما کمک کند.
  • کلاه: کلاه می‌تواند به محافظت از سر شما در برابر آفتاب و سرما کمک کند و همچنین می‌تواند به ایجاد یک استایل خاص و منحصر به فرد کمک کند.
  • دستمال جیبی: دستمال جیبی می‌تواند به تکمیل یک استایل شیک و رسمی کمک کند.
  • ساعت مچی هوشمند: ساعت مچی هوشمند علاوه بر نشان دادن زمان، می‌تواند برای انجام کارهای دیگری مثل پاسخگویی به تماس‌ها، ارسال پیامک و گوش دادن به موسیقی هم استفاده شود.

در انتخاب اکسسوری‌ها، مهم است که به فرم بدن و شخصیت خود توجه کنید. همچنین، مهم است که اکسسوری‌ها را با لباس‌ مردانه جدید خود ست کنید تا استایل شما هماهنگ و جذاب باشد.

پیراهن مردانه و مدل‌های محبوب در دنیای مد

مهمترین نکات پیروی از ترندهای مد مردانه

در ادامه چند نکته برای پیروی از ترندهای مدل لباس مردانه آورده شده است:

  • از ترکیب و ست کردن لباس‌های مختلف نترسید: یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک استایل منحصر به فرد، ترکیب و ست کردن لباس‌های مختلف است.
  • به فرم بدن خود توجه کنید: همه ترندها برای همه افراد مناسب نیستند. قبل از خرید مدل لباس مردانه جدید، به فرم بدن خود توجه کنید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که به شما می‌آیند.
  • راحتی را فراموش نکنید: ترندهای مد باید راحت باشند. لباس‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانید با خیال راحت به مدت طولانی بپوشید.
  • به شخصیت خود وفادار باشید: ترندها می‌توانند به شما کمک کنند تا استایل خود را بهبود بخشید، اما مهم است که به شخصیت خود وفادار باشید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که احساس راحتی و اعتماد به نفس به شما می‌دهند.

در نهایت از لباس‌های باکیفیت استفاده کنید. حتی اگر لباس‌های شما ساده و معمولی باشند، باکیفیت بودن آنها باعث می‌شود که استایل شما شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

چگونه مردان می‌توانند لباس‌های خیابانی را در استایل روزمره خود بگنجانند؟

استایل خیابانی یک سبک محبوب پوشاک و لباس مردانه است که از دهه‌ها قبل وجود داشته و در سال‌های اخیر هم محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. این مدل لباس مردانه سبکی است که اغلب با فرهنگ شهری همراه است و با زیبایی گاه به گاه و راحت آن مشخص می‌شود. اگر به دنبال این هستید که لباس‌های خیابانی را در استایل روزمره خود بگنجانید، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

  • در مرحله اول، می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی برخی از قطعات کلیدی مثل مدل تیشرت‌ مردانه گرافیکی، هودی‌ و کفش‌ کتانی شروع کنید. این اقلام لباس مردانه همه کاره هستند و بسته به مناسبت می‌توان آنها را بالا و پایین کرد. همچنین می‌توانید با لایه بندی قطعات مختلف در کنار هم آزمایش کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.
  • یکی دیگر از راه‌های گنجاندن لباس‌های خیابانی در استایل روزمره‌تان این است که سبک‌های مختلف را با هم ترکیب کنید. برای مثال، می‌توانید یک تیشرت مردانه گرافیکی را با یک کت بلیزر یا یک ژاکت را با یک شلوار مجلسی ست کنید. این ست لباس مردانه که ترکیبی از لباس راحتی و رسمی است، می‌تواند ظاهری جالب و منحصر به فرد ایجاد کند.

سخن آخر: خرید انواع مدل لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی دوپود

در نهایت، در انتخاب خود از آزمایش با رنگ‌ها و الگوهای مختلف نترسید. لباس‌های خیابانی به معنی ابراز وجود و متمایز شدن از دیگران است. با گنجاندن رنگ‌ها و الگوهای جسورانه در استایل روزمره خود، می‌توانید ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. گنجاندن لباس‌های خیابانی در استایل روزمره به خلاقیت شما و تجربه سبک‌ها و قطعات مختلف بستگی دارد. با کمی تلاش و آزمایش می‌توانید با ترکیب انواع مدل پیراهن مردانه با شلوار و کفش‌های مختلف،  ظاهری راحت و شیک خلق کنید.

فروشگاه اینترنتی دوپود نیز در همین راستا اقدام به طراحی و تولیدی پیراهن مردانه ترند کرده است. این مدل‌ها همه تلفیقی از هنر ایرانی و چاپ قلمکار بر زمینه‌های مدرن هستند. شما می‌توانید این لباس‌ها را از نظر گذرانده و مدل لباسی را که به آن علاقه‌مندید، سفارش دهید. این محصولات همگی دارای ضمانت‌نامه بوده و از بهترین پارچه‌ها تهیه شده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا