اقتصادی

قیمت گواهی اسقاط خودرو ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قیمت گواهی اسقاط خودرو ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهران سالاری در مصاحبه رادیویی درباره قیمت‌های خودروهای فرسوده اظهار داشت: قیمت‌های خودروهای فرسوده‌ای که امروز با آن مواجهیم کاذب است و مردم نیازی به هزینه برای خرید خوردوهای‌های فرسوده برای واردات خودرو ندارند. قیمت گواهی اسقاط بدون داشتن خودروی فرسوده بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است و نیازی به داشتن یا تهیه خودروی فرسوده نیست.

دبیر ستاد نوسازی ستاد اسقاط خودروهای فرسوده ادامه داد: برای واردات خودرو نیازی نیست که افراد حقیقی یا حقوقی حتماً خودرو فرسوده داشته باشند یا خریداری کنند، فقط کافی است با ورود به سامانه اسقاط خوردهای فرسوده و تهیه گواهی اسقاط، فرایند ثبت نام را انجام دهند و بعد از آن به مراکز شماره گذاری برای عوارض اسقاط خودرو معرفی خواهند شد.

سالاری، مسیر جمع آوری خودروهای فرسوده را ثبت نام مالکان در طرح‌های خودروهای داخلی برشمرد و گفت: قیمت‌هایی که این روزها برای خرید و فروش خودروهای فرسوده در جریان است، کاذب بوده و نیازی هم به آن نیست.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا