بین المللاجتماعی

چگونه زبان ترکی استانبولی را بیاموزیم؟

ممکن است شما بخواهید به خاطر مراسم ازدواجتان، مدتی زبان نخوانید. شاید به همین خاطر است که اعتبار ویژهای نزد زبانآموزان سراسر کشور دارد. کادر آموزشی آموزش زبان ترکی ایران آکسفورد متشکل شده از بهترین ، معتبرترین دیبران ایران که نتایج قبولی هنرجویان آریان صدر در آزمون های بین المللی ، مهر تایید اعتبار این دبیران با سابقه است. مدارس زبان در سراسر جهان اکنون با دقت بیشتری اساتید خود را انتخاب می کنند. پس به راحتی می توانید بسته به نیاز خود کلاس مورد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر این مدرک گوته مورد تأیید بسیاری از دانشگاههای این کشور و حتی کشورهای آلمانی زبان دیگر چون اتریش و نروژ نیز هست. زبان نروژی علاوه بر نروژ در کشور های دانمارک ، سوئد، آلمان ، انگلیس ، اسپانیا و آمریکا نیز صحبت می شود. بسیاری از کسانی که یادگیری زبان آلمانی را شروع می کنند، قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان را دارند.

همانطور که به صورت خلاصه گفتیم، درصد قابل توجهی از افراد این شهر در دانشگاه تحصیل میکنند که باعث بوجود آمدن چند فرهنگی در این شهر شده است. این مؤسسه اولین آموزشگاه زبان آلمانی در شهر اصفهان است و دارای امکانات آموزشی بسیار عالی و قابل توجهی است. آموزشگاه زبان آلمانی نگین با به کارگیری متدهای آموزشی به روز دنیا در تدریس زبان آلمانی و همچنین بهرمندی از اساتید مجرب و متبحر این رشته، به یکی از بهترین آموزشگاههای زبان آلمانی کشور تبدیل شده است. ما در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد زبان آلمانی را به زبان ساده به شما آموزش می دهیم. همچنین شایان ذکر است که آموزشگاه زبان آلمانی ایرانمهر برای افرادی که مایل به استفاده از کلاسهای خصوصی هستند، اساتید مجرب خود را به منزل و یا محل کار علاقمندان اعزام میکند. آموزشگاهها برای رفع این مشکل امکان پرداخت قسطی شهریه را قرار دادند تا تمامی زبان آموزان حتی افراد کم درآمد هم امکان استفاده از کلاسهای آموزش زبان انگلیسی را داشته باشند. یکی از امتیازات آموزشگاه زبان آلمانی نگین نسبت به سایر مراکز آموزش زبان، بهرمندی از یک کتابخانه بسیار غنی است که این امکان را به زبانآموزان میدهد تا به کتابهای مورد علاقه خود که به زبان آلمانی نگارش شدهاند، دسترسی داشته باشند.

یادگیری زبان ترکی

وزارت کار و نیروی انسانی کانادا تأثیر مثبت دارندگان این گواهی را درکانادا مورد بررسی قرار داده و آن را معتبر شناخته و تأئید کرده است. کلیه مدارک بین المللی دارای تاییدیه رسمی از وزارت امور خارجه و اداره کار و آموزش و پرورش کانادا میباشد. اساتید زبان در کشورهای خاور میانه و آسیا که تقاضا دارند در کشور خودشان دوره های TESOL را بگذرانند و گواهی معتبری با مُهر و تأیید وزارت کار و امور خارجه کانادا دریافت کنند از طرق مختلف با CANADA TESOL تماس می گرفتند. فارغ التحصیلان قادرند رسماً دوره های زیر را در کلاس های حضوری به متقاضیان آموزش دهند. در این مؤسسه زبانهای آلمانی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی، هر یک دارای دپارتمان مستقلی هستند که زیر نظر متخصصین هر رشته اداره میشوند. از امتیازات ویژه این آموزشگاه میتوان به تحت نظر بودن روند یادگیری زبان آلمانی از کودکی تا بزرگسالی زیر نظر اساتید مجرب و متخصص اشاره کرد. هم چنین آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به عنوان وظیفه اجتماعی خود، ان دسته از زبان اموزانی را که توانایی پرداخت هزینه های یادگیری زبان آلمانی را ندارند به صورت رایگان آموزش می دهد.

آموزشگاه زبان ترکی

در نتیجه، هزاران کلمه در هر دو زبان ترکی و فارسی وجود دارد که مرتبط به هم هستند و به عنوان “همبسته” شناخته میشوند. صفات هم در این زبان صرف می شوند. تیسول یک واژه عمومی برای تدریس زبان انگلیسی می باشد که هم تسل و هم تفل را شامل میشود. چرا یک معلم زبان بایدTESOL داشته باشد؟ در دوره های مکالمه زبان آلمانی در ایران آکسفورد سعی در پیشرفت هر چه سریع تر شما و همچنین مکالمه روان زبان المانی شما می شود. به عنوان مثال از آنجایی که ادامه تحصیل در آلمان نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی و امریکایی آسان تر و هزینه تحصیل در آلمان پایین تر است موسسه سعی می کند راهنمایی های لازم را به دانشجویان جهت ارائه مدارک انجام دهد. روش پیمزلر با ارائه در انگلستان یک تحول بسیار بزرگ در زمینه اموزش زبان های خارجی به وجود آورد، در ایران نیز روش نصرت با کپی برداری و الهام گرفتن از این روش برای فارسی زبانان آماده و ارائه گردید. زبان های خارجی از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، چینی ، ترکی استانبولی ، روسی ، عربی ، نروژی ، سویدی ، هلندی ، دانمارکی و … این موسسه در حال حاضر به عنوان آموزشگاهی محسوب می شود که با مدیریت خانم گارسیا و با همکاری مدرس مجرب داخلی و خارجی اداره می شود.

ثبت نام در کلاس آموزش زبان ترکی: https://iranianlc.com/turkish-learning/

دکمه بازگشت به بالا