اقتصادی

ثبت نام ۴۸۰۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تالش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ثبت نام ۴۸۰۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تالش - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرامرز مرجانی بعدازظهر پنجشنبه در نخستین جلسه سال جاری شورای مسکن در این شهرستان اظهار کرد: ۴۸۰۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۰۷ پرونده تأیید نهایی شده است.

وی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق اهداف دولت در نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۹۴ نفر و تشکیل ۵۵ پرونده در این شهرستان صورت گرفته است.

مرجانی ادامه داد: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای خانوارهایی که فرزند سوم بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است جهت واگذاری زمین رایگان به خانوارها، ۹۴ نفر در سامانه ثبت نام و ۵۵ پرونده تشکیل شده است که در مرحله پالایش می‌باشد.

مرجانی با اشاره به مصوبات شورای عالی مسکن و دستورات رئیس جمهور در این خصوص اضافه کرد: نهضت ملی مسکن از طرح‌های مهم دولت به شمار می‌آید لذا برای تحقق اهداف این طرح در شهرستان همه باید پای کار باشند.

سرپرست فرمانداری تالش تاکید کرد: با توجه به ثبت درخواست‌های مردمی در طرح نهضت ملی مسکن، ضروری است دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اولویت ویژه برای معرفی و تأمین زمین‌های مناسب اقدام کنند.

مرجانی در ادامه با اشاره به بازدید میدانی و تشکیل جلسه با اهالی مسکن آنلاین تالش در هفته جاری گفت: برای برطرف نمودن مشکلات مسکن آنلاین و تعیین تکلیف وضعیت تحویل و تحول بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تالش تسریع شود.

سرپرست فرمانداری تالش بر رعایت حقوق مردم تاکید و به آخرین وضعیت شهرک سیل زده طولارود اشاره کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات رسان برای برطرف نمودن مشکلات شهرک سیل زدگان طولارود اقدامات خود را سریع‌تر انجام دهند.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا