فرهنگ و هنر

پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور فراخوان داد

پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور فراخوان داد

پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و چهارمین نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور، هفت اسفند ماه ۱۴۰۲ به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، «کودک و خانواده در فضای مجازی» موضوع محوری این همایش است که با مشارکت دانشگاه‌ها، انجمن‌های تخصصی و دانش‌آموختگان حوزه رسانه برگزار می‌شود.

 ارتقای حس مسئولیت‌پذیری نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، طلاب و فعالان اجتماعی در حوزه تولید دانش سواد رسانه‌ای به شکل بومی و تبدیل آن به یک مهارت عمومی، معرفی فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه‌های جمعی، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای از طریق آگاهی‌بخشی و توانمندسازی برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها و مخاطرات به ویژه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در فضای مجازی و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای افزایش مهارت‌های عمومی در زمینه استفاده از رسانه‌های جمعی، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای، اهداف برگزاری این همایش است. 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه صاحب‌نظران، دانشجویان و استادان ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، انجمن‌ها، تشکل‌ها، فعالان حوزه سواد رسانه‌ای و فعالان زیست بوم کودک و نوجوان کشور دعوت می‌کند با ارسال مقاله در این رویداد علمی مشارکت کنند.

علاقمندان به ارسال مقاله به «پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور» می‌توانند با مراجعه به سایت mil.farhang.gov.ir فراخوان همایش را دریافت کرده و قوانین مربوط به آن را مطالعه کنند.

 بنابر این گزارش مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه مجازی این همایش ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ و متن کامل مقالات ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا