عمومیمدیریت کسب و کار

عطر گرلن عود اسنشیال بهتر است یا ادکلن مون گرلن؟

برند گرلین دارای ادکلن های بسیار باکیفیت و پرطرفداری می باشد که به دلیل ماندگاری و پخش بوی خوب از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد لذا این برند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید ادکلن اصل با قیمت مناسب می باشد.

Guerlain یک خانه عطر افسانه ای فرانسوی با 175 سال سابقه تجاری، اشتیاق و سنت برجسته است.

گرلین همیشه از مواد مجلل و کمیاب برای عطرهای خود استفاده کرده است، مانند وانیل فرانسوی یا یلانگ یلانگ از مزارع خود در جزایر کومورو. علاوه بر این، Guerlain در استفاده از مواد مصنوعی نوآورانه عمل کرده است.

ادکلن گرلن عود اسنشیال Guerlain Oud Essentiel

ادکلن Guerlain Oud Essential در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. خرید اینترنتی عطر گرلن عود اسنشیال Guerlain Oud Essential با رایحه گرم و تلخ برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می شود.

این ادکلن جذاب 125 میلی لیتر حجم دارد و غلظت آن ادو پرفیوم است که شما را تا مدت ها از خرید عطر جدید باز می دارد.

عطر ادکلن زنانه و مردانه Guerlain Oud Essential یک عطر چرمی چوبی با رایحه ای مجلل، کاریزماتیک و اغوا کننده است.

قیمت و خرید اینترنتی ادکلن گرلن اصل

قیمت ادکلن های اورجینال گرلن در رده قیمتی متوسط ​​به بالا قرار دارد اما به دلیل کیفیت بالای رایحه های آن، تقاضای زیادی برای ادکلن های این برند وجود دارد.

فروشگاه عطر الیسا این امکان را برای شما فراهم کرده است که خرید آنلاین راحت برند گرلین و با گارانتی یک ماهه اصالت کالا را برای شما فراهم کرده است که خریدی مطمئن از گرلین با مناسب ترین قیمت به صورت مکتوب تقدیم شما خواهد شد. برای شما. ارائه کرده است.

عطر گرلن عود اسنشیال بهتر است یا ادکلن مون گرلن؟

خرید عطر گرلن مون اصل

Jacques Guerlain درباره این عطر می گوید: ما این عطر را برای خانم هایی که مورد تحسینشان قرار می دهیم طراحی کردیم. آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوود به عنوان چهره اصلی کمپین تبلیغاتی این عطر انتخاب شد و تاثیر زیادی در افزایش فروش و محبوبیت آن داشت.

Guerlain Moon for women پخش رایحه و ماندگاری خوبی دارد و انتخابی شایسته برای استفاده روزانه در فصول بهار و پاییز است. شیشه عطر بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و به خوبی در دستان خانم ها جا می گیرد.

رایحه عطر گرلن مون

عطر مون گرلن عطری است جذاب، زنانه و خوشبو که آغازی دلپذیر از رایحه نیمه شیرین وانیل دارد و وجود اسطوخودوس در کنار آن حسی گلدار و دلنشین و در عین حال نیمه باطراوت و گیاهی ایجاد می کند.

با گذشت زمان بوی وانیل قوی تر می شود و بوی آن کمی شیرین تر و گرم تر می شود و اکنون رایحه زنبق و چوب صندل به آن اضافه می شود.

رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای جذاب و نیمه شیرین از وانیل است که با حس گلی و کمی پودری زنبق و اسطوخودوس و تلخی ملایم چوب صندل ترکیب شده و رایحه ای مطبوع را ایجاد می کند.

نت های عطر Guerlain Mon عبارتند از:

نت آغازی: ترنج، اسطوخودوس

نت میانی: زنبق، یاس

رایحه پایه: وانیل، چوب صندل، دانه تونکا

تاریخچه برند گرلن

برند Guerlain از آغاز فعالیت خود در سال 1829 همیشه محصولات خود را در فرانسه تولید می کند. گرلن در دو زمینه فعالیت می کند: Orfin که به تولید عطر اختصاص دارد و دیگری Shatre است که در آن محصولات مراقبت از پوست و آرایشی تولید می شود. در هر دو مکان، دانش هنری و فناوری مدرن برای تولید محصولات ترکیب شده است. دانش منحصر به فرد گرلن در بین سایر برندها برجسته است و این برند جایزه “شرکت میراث زنده” را از وزارت صنعت و اقتصاد فرانسه دریافت کرد.

عطر گرلن عود اسنشیال بهتر است یا ادکلن مون گرلن؟

تقریباً دو قرن است که گرلین مجذوب هر چیزی بوده که نشانی از زیبایی دارد. این برند از حرکت خودکار ماهرانه خوشحال است و از شجاعت خلاقانه لذت می برد. محصولاتی مانند «لاپتیت راب نویر» و «لهوم ایدیل» و «تراکوتا» و «شهاب سنگ» و غیره همگی گواه این مدعا هستند.

بنیانگذار شرکت Guerlain، Pierre-François Pascal Guerlain، برای جشن ازدواج ملکه اوژنی با ناپلئون سوم، ادکلن “امپریال” را برای ملکه ساخت. گرلین بطری عطر را با زنبورها تزئین کرد و به این ترتیب بطری “زنبور” را ایجاد کرد که در آینده تبدیل به یک نماد شد.

از آن زمان، زنبورهای عسل در تاریخ برند Guerlain نفوذ کردند. زنبور عسل به نماد کارخانه Guerlain و الهام بخش طراحی های این برند تبدیل شده است. زنبوری که بطری‌های ارزشمند Guerlain را تزئین می‌کند، تعهد این شرکت را به توسعه پایدار تشویق کرده است.

تیری واسر، عطرساز این برند، نسل پنجم عطرسازان گرلین است. او به سراسر جهان سفر می کند تا بهترین مواد اولیه را بیابد و سمفونی های بویایی این برند را تولید می کند.

قیمت و خرید اینترنتی ادکلن گرلن اصل

قیمت ادکلن های اورجینال گرلن در رده قیمتی متوسط ​​به بالا قرار دارد اما به دلیل کیفیت بالای رایحه های آن، تقاضای زیادی برای ادکلن های این برند وجود دارد.

فروشگاه عطر زیباشین این امکان را برای شما فراهم کرده است که خرید آنلاین راحت برند گرلین و با ضمانت یک ماهه اصالت کالا را تجربه کنید که به صورت مکتوب به شما ارائه خواهد شد، خریدی مطمئن از گرلن در مناسب ترین. قیمت برای شما ارائه کرده است.

House of Guerlain توسط پیر فرانسوا پاسکال گرلن در سال 1828 تأسیس شد. گرلین با شروع محصولات بهداشتی رایج، عطرهایی را برای مشتریان خود تولید می کرد و به مرور زمان این تجارت را به یک شرکت بسیار موفق تبدیل کرد که عطرساز رسمی چندین خانواده سلطنتی اروپایی شد. خانواده ها.

پس از مرگ او، پسرش Aimé Guerlain عطر ساز اصلی شد. عطر معروف او جیکی که در سال 1889 ساخته شد، اولین عطر “مدرن” شد. همچنین اعتقاد بر این است که او کسی بود که به اصطلاح “Guerlinade” را ایجاد کرد – نت های اصلی امضای Guerlain که برای ساخت بسیاری از عطرهای Guerlain استفاده می شود.

خواهرزاده او، ژاک گرلن، عطرساز بعدی خانه گرلن بود. او برخی از شناخته شده ترین عطرهای خانه، از جمله L’Heure Bleue (1912)، Mitsouko (1919) و Shalimar (1925)، یکی از محبوب ترین عطرهای تمام دوران را خلق کرد.

خانه عطر Guerlain تا سال 1994 یک تجارت خانوادگی بود، زمانی که توسط Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) خریداری شد. در سال 2002، میراث خانواده گرلن با بازنشستگی ژان پل گرلن پایان یافت، اگرچه او همچنان به عنوان مشاور خانه به کار خود ادامه می دهد. تیری واسر به عنوان عطرساز رسمی Guerlain در سال 2008 انتخاب شد. بوتیک پرچمدار Guerlain در پاریس به طور کامل بازسازی شد و در ژوئن 2005 بازگشایی شد.

دکمه بازگشت به بالا