شناسایی ۹۴۲ بیمار جدید کووید ۱۹/ فوت ۱۹ تن دیگر در شبانه‌روز گذشته

شناسایی ۹۴۲ بیمار جدید کووید ۱۹/ فوت ۱۹ تن دیگر در شبانه‌روز گذشته

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹۱ تن رسید.

به گزارش ایواره، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵۴ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹۱ تن رسید.

تا کنون هفت میلیون ۳۴۲ هزار و ۴۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۵۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر این اساس تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۲۵۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۵۶۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۳۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۱۳۰ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل