عمومیمدیریت کسب و کار

نهال مدل های معروف ایرانی در خارج از کشور

نهال سلطانی یکی از زیباترین مدل های ایرانی فعال در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. او به این کار از دوران کودکی علاقه داشته و در سن 14 سالگی لقب عروس خاورمیانه را از آن خود کرده است. زیبایی او از همان دوران کودکی نمایان بود. او با شرکت های معروف کار می کند و توانسته در تمام دنیا برای خود طرفدارانی را دست و پا کند. نهال یکی از حرفه ای ترین مدل های ایرانی است که در دل اروپا فعال است. در حال حاضر پیج های او در صفحات مجازی دارای فالورهای زیادی می باشند و گفته می شود که او نیز برای اینکه بتواند به تعداد آنها اضافه کند تلاش زیادی را انجام می دهد. در ادامه این مقاله به بیوگرافی این خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بیوگرافی نهال سلطانی مدل ایرانی از آنجایی جالب می شود که بدانید که تنها رشته ای که او در آن فعالیت می کند، مدلینگ نمی باشد. این بانوی ایرانی در زمینه های خوانندگی و بازیگری نیز فعالیت داشته و گفته می شود که در چند کلیپ نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. علاوه بر آن از کارهای هنری که او به آنها علاقه خاصی دارد، نقاشی می باشد که گفته می شود در آن وارد است و نقاشی های زیبایی را هم کشیده است. اما از دیگر علاقمندی های او عکاسی می باشد و از همان دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشته و یک دوربین عکاسی هم برای خود خریده است. رنگ چشم های او آبی است و یکی از دلایل خاص بودنش است. از بین رشته های ورزشی این سلبریتی به شنا و ایروبیک علاقه زیادی دارد.

نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی

اما موضوعی که امروزه در دنیای فضای مجازی منتشر شده است و توجه کاربران را به طرف خود جلب کرده است این است که گفته می شود که این سلبریتی تا به حال عمل های زیادی را انجام داده است. با نگاهی به تصاویر او نمی توان این موضوع را دریافت مگه اینکه دکتر و متخصص جراحی زیبایی باشید. همچنین از آنجایی که این تصاویر همه افکت هایی روی آنها قرار می گیرند، تشخیص اینکه آیا اعضای صورت یا بدن این سلبریتی عملی است یا خیر، سخت است. در این میان حرف و حدیث های گوناگونی وجود دارد. برخی از طرفداران این سلبریتی معتقدند که از آنجایی که او در سن 14 سالگی لقب عروس خاورمیانه را از آن خود کرده است، نمی توان گفت که او جراحی زیبایی کرده است. همچنین آنها تاکید کرده اند که تصاویر کودکی او نیز در بستر اینترنت موجود است و از همان زمان معلوم است که او زیبایی خاصی دارد.

اما از این ها بگذریم برخی ها هم بر این باورند که او دستکاری زیادی را روی بدن و اعضای صورت خود انجام داده است. آنها به بینی او به عنوان اولین عضوی اشاره می کنند و می گویند که فرم بینی او مصنوعی می باشد و با مقایسه با تصاویر قبلی او می توان به این موضوع پی برد که بخشی از گوشه های بینی خود را حذف کرده است. علاوه بر آن، لب های او نیز عملی می باشند و لب پایینی او نسبت به لب بالایی فرمی نابرابر دارد و به همین خاطر گفته می شود که او ژل تزریق کرده است. ازا ین دو موضوع که بگذریم، آنها گفته اند که کنار و زیر چشم خود را هم ژل تزریق کرده است و موجب شده تا چین و چروک های آنها را هم رفع کند. علاوه بر این ها، فرم سینه و باسن این سلبریتی نیز به گونه ای است که جراحی هایی را هم روی آنها انجام داده است.

نهال سلطانی و همسرش

همه به دنبال این هستند که نام و نشانی از همسر او پیدا کنند. می خواهند بدانند که نیمه گمشده این بانوی مدل چه کسی است و اطلاعاتی در مورد او پیدا کنند. اما در واقع باید بگوییم که هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد و زمانی که نهال در برنامه سینا ولی الله شرکت کرد گفته بود که زمانی که در ایران بوده یک دوست پسری داشت که بازیگر معروف سینما و تلویزیون بوده و مدتی را با هم رابطه داشته اما پس از مدتی به دلیل اختلافاتی این رابطه به هم خورده و از هم جدا شدیم. او می گوید که در آن زمان او یک بازیگر مشهور بود و به خاطر همین مسئله من را که آدم معمولی بودم کنار گذاشت. این مسئله خیلی من را آزار داد و به همین دلیل تصمیمی گرفتم و آن این بود که تبدیل به یک فرد مشهور و معروفی بشم که در حال حاضر هم به این خواسته خود رسیده ام.

اینستاگرام نهال سلطانی

نهال سلطانی اینستاگرام را مرکز فعالیت های خود قرار داده است و این سلبریتی در حال حاضر از این شبکه با کاربران و طرفداران خود در ارتباط می باشد. از همان زمان قدیم که در زمینه مدلینگ فعالیت می کرد، احتیاج داشت تا صفحه ای را برای خود جفت و جور کند و عکس و تصاویر خود را منتشر کند و طرفداران را به سمت خود بکشاند. به همین دلیل او پیجی را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ایجاد کرد و موجب شد تا رفته رفته با انتشار عکس های خود به شهرت برسد. او از این طریق البته تبلیغات مارک های معروف را هم شروع کرد و کم کم شرکت های مشهوری به او پیشنهاد دادند تا محصولات شان را در صفحه خود تبلیغ کنند.

پیج اینستا نهال سلطانی در حال حاضر تیک آبی خورده است و او بیش از یک هزار پست در این صفحه منتشر کرده است. همچنین در حال حاضر او یک میلیون و 388 هزار و 321 نفر فالور دارد و در آخرین پستی که منتشر کرده است تصویری از خود با لباس عروس را به  اشتراک گذاشته است که بازدید، کامنت و لایک زیادی را گرفته است. در این صفحه گفته است که او ساکن کانادا است و در این کشور زندگی می کند. در بخش استوری های او موضوعات مختلفی را پوشش داده است که می توان به فیتنس، غذا، هنر، سفر و گردشگری، خرید، ترانه و ….اشاره کرد.

اهنگ نهال سلطانی 

اما همانطور که گفتیم این سلبریتی تنها در زمینه مدلینگ کار نمی کند. او سابقه خواندن آهنگ و کار در زمینه موسیقی را هم در کارنامه خود دارد. نهال سلطانی اینستا را نیز راهی برای دریافت آهنگ های او معرفی کرد. او در یک لایوی گفته بود که یکی از طرفدارانش آهنگ او را روی عکس های قدیمی او میکس کرده است که با دیدن آن کلیپ خاطرات من زنده شد که خیلی خوشحال شدم و موجب شد تا احساس غرور کنم که شما عزیزان هنوز هم با من همراه هستید. او گفت که دوست دارم این آهنگ را گوش کنید و نظر خودتون رو هم به من بگید چون که نظر شما خیلی برام مهمه. پس از آن آهنگ مورد نظر را پخش کرد. آهنگ کی مثل من این مدلینگ پس از انتشار توجه زیادی را به طرف خود جذب کرد.

ماشین نهال سلطانی

او تا به حال با ماشین های زیادی دیده شده است و در کنار آنها عکس گرفته است اما معلوم نیست که آیا این اتومبیل های شیک مال خود او است یا خیر. در حال حاضر بیشتر سلبریتی های خارج از کشور از ماشین های کرایه ای استفاده می کنند و به همین دلیل حرف و حدیث های گوناگونی در این مورد وجود دارد. برخی ها می گویند که او درآمد بالایی دارد و احتمالا تمام ماشین های مختلفی که در تصاویر خود استفاده می کنند، مال خودش است. اما برخی دیگر نیز می گویند که این طور نیست او نیز نمی تواند به دلیل سیستم مالیاتی که کشورهای اروپایی دارد، چند اتومبیل مدل بالا داشته باشد. هنوز معلوم نیست که واقعا ماشین او چه مدلی است اما بنز، پورشه، لامبورگینی و چند مدل شاسی بلند در تصاویر و کلیپ های او دیده شده است.

حضور در لیست برترین مدل های ایرانی

در حال حاضر او یکی از برترین مدل های ایرانی است که در سطح داخلی و جهانی شناخته می شود. او از سن 14 سالگی در این زمینه کار کرده است و از دوران بچگی به این کار علاقه زیادی داشت. او در همان سن نوجوانی توانست به عنوان زیباترین دختر خاورمیانه لقب بگیرد و به همین خاطر تشویق شد تا گسترده تر در این زمینه فعالیت کند. با توجه به شکست عشقی که خود و دوست پسرش که مدتی بود با او رابطه داشت، او را تنها گذاشت، تصمیم گرفت تا از او که بازیگر بود معروف شود و به درجات بالا برسد. به همین خاطر تمام وقت خود را در این زمینه گذاشت و تلاش فراوانی کرد تا در آن موفق شود و همین طور هم شد. در حال حاضر او به عنوان یکی از معروف ترین مدلینگ های ایرانی در سطح جهانی شناخته می شود. شما می توانید عکس های نهال سلطانی را نیز در تمام مجلات و سایت ها مشاهده کنید.

خانه نهال سلطانی

او از ایران به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در حال حاضر از پست هایی که در اینستاگرام می گذارد، فهمیده می شود که در کشور کانادا زندگی می کند. همچنین او در کشورهای دیگر هم دیده شده است که معلوم نیست به دلیل کار در انجا حضور داشته یا اینکه در آن کشورها هم خانه و امکاناتی را خریداری کرده است. اما در حال حاضر گفته می شود که او در شهر تورنتو کانادا ساکن است.

عکس های نهال سلطانی

عکس نهال سلطانی دقیقا پس از آنکه به او لقب زیباترین دختر خاورمیانه را دادند، در صفحات مجازی منتشر شد. از همان زمان به بعد او در زمینه های گوناگونی فعالیت خود را آغاز کرد. همه به دنبال نهال سلطانی بدون آرایش بودند اما در بستر اینترنت چیزی به این نام وجود ندارد. اگر می خواهید تصاویر مربوط به این سلبریتی را مشاهده کنید، به شما توصیه می کنیم که باید به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید و جدیدترین عکس های او را در اختیار داشته باشید و از سبک و مدل های جدیدش با خبر باشید. در حال حاضر پیج او بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده دارد و یکی از معروف ترین پیج ها در زمینه مدلینگ می باشد. اما اگر به دنبال تصاویر نهال سلطانی قبل عمل می گردید باید بگوییم که این عکس ها وجود ندارند.

نهال سلطانی و دوست پسر بازیگرش

زمانی که نهال به برنامه سینا ولی الله دعوت شده بود، اعلام کرد که یک دوست پسر داشته که بازیگر بوده و خیلی هم معروف بوده است. این بانوی مدل گفت که با او مدتی بود که دوست بوده و در رابطه بوده است و خیلی هم او را دوست داشته است اما او بی محلی می کند و در نهایت هم از او جدا می شود. او ادامه داد که از این موضوع ضربه شدیدی خورده است و موجب شد تا مدتی را دپرس بشه و از اجتماع دوری کند اما کم کم روحیه خود را بدست آوردم و به خودم قول دادم که حالا که او به خاطر اینکه بازیگر معروفی بوده و به همین دلیل هم به من بی اعتنایی کرده، باید منم معروف بشم و به اون نشون بدم که منم می تونم عین اون بشم.

نهال سلطانی ویکی پدیا

برخی ها هم به دنبال بیوگرافی کامل تر این مدل در ویکی پدیا می گردند که اصلا وجود ندارد. برخی از سایت های این را تگ کرده اند تا بتوانند توجه کاربران را به طرف خود جلب نمایند اما ما به شما می گوییم که در هیچ سایتی بیوگرافی کامل تر از زندگینامه فعلی این سلبریتی که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید، وجود ندارد. تیم ما سعی کرده است تا بهترین و ناب ترین اطلاعات را در مورد این سلبریتی در اختیار شما قرار دهد.

نهال مدل های معروف ایرانی در خارج از کشور

آشپزی نهال سلطانی

او به خاطر فعالیت های زیادی که روی مدلینگ داشت اصلا فرصت آشپزی کردن را پیدا نمی کرد. زمانی که در ایران بود خانواده او آشپزی می کردند و او اصلا وقت آن را نداشت که به این کار بپردازد به همین خاطر زمانی که مهاجرت کرد، به مشکل خورد. دیگر خانواده اش نبود که برایش غذا بپزند و هر روز هم نمی توانست از بیرون غذا بگیرد. به همین خاطر تصمیم گرفت تا در این زمینه در کانال یوتیوب جستجو کند و پختن غذاهای ایرانی را یاد بگیرد. او کم کم توانست این حرفه را هم در حد مطلوبی یاد بگیرد و در حال حاضر هم گفته می شود که تمام آشپزی های خود را انجام می دهد.

حتما بخوانید: فروش نهال

شکست عشقی نهال سلطانی

اما زمانی که در ایران بود، او عاشق یک پسر کرمانی شده بود. آن طور که گزارش شده است، رابطه آنها در ابتدا با همدیگر خیلی خوب بود و همه چی به خوبی پیش می رفت تا اینکه ناگهان اختلافاتی بین آنها رخ می دهد و از هم جدا می شوند. نهال که به شدت عاشق او شده بود در این باره می گوید که این یک شکست عشقی بزرگ برای او محسوب می شود. وی در این مورد می گوید که هرگز این اتفاق را که برایم افتاد را فراموش نمی کنم.

زمان زیادی را سپری کردم تا بتوانم این موضوع را فراموش کنم. واقعا عاشق اون شده بودم و با تمام دل و وجودم دوستش داشتم. دوستش داشتم و دلم می خواست هر روز ببینمش. اما او نخواست و عشق منو کنار زد. بهش التماس کردم اما باز هم رد کرد. رفتم تا شهر کرمان که زادگاهش بود و روستای نزدیک خونشون یک عبادتگاه بود که 3 شبانه روز دعا کردم اما باز هم جواب نگرفتم.

نهال سلطانی ساسی مانکن

اما همانطور که می دانید این سلبریتی علاوه بر کارهای مدلینگ به موسیقی نیز علاقه دارد و حتی آهنگ هایی را هم به بازار عرضه کرده است. اما جالب است بدانید که علاوه بر اینکه خوانندگی کند، در موزیک های خوانندگان مشهور دیگر نیز ظاهر شده است که یکی از آنها ساسی مانکن است. او در این کلیپ در حال رقص و هنرنمایی می باشد و همین مسئله موجب تعجب و توجه طرفداران و افراد زیادی شده است.

رابطه نهال با حمید صفت

اما تصویری از این مدلینگ با حمید صفت منتشر شد که تعجب همگان را بر انگیخت. این تصویر خیلی زود در فضای مجازی دست به دست چرخید و موجب شد تا شایعاتی مبنی بر رل زدن این دو به وجود آید. برخی از کاربران گفتند که آنها با همدیگر رابطه دوستی برقرار کردند و برخی دیگر نیز اعلام کردند که نهال تا به حال سابقه حضور در کلیپ های خواننده های دیگر مانند را هم دارد پس نمی تواند تنها به خاطر یک عکس این گفته ها درست باشد.

شغل نهال

این بانوی ایرانی در زمینه مدلینگ کار می کند و از زمانی که تنها 14 سال داشت در این رشته به طور حرفه ای فعال است. او در همان زمان لقب بانوی زیبای خاورمیانه را از آن خود کرد و توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به طرف خود جلب کرد. البته او تنها در این زمینه فعالیت نمی کند. از جمله کارهای دیگر او می توان به خوانندگی و بازیگری نیز اشاره کرد که گفته می شود از دیگر علاقمندی های او می باشد و بارهای در کلیپ های دیگران نیز دیده شده است. اخیرا نیز او با ساسی ماکن و حمید صفت همکاری کرده است و کلیپ و آهنگ هایی را ساخته است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

شباهت این مدلی ایرانی

اما گفته می شود که او شباهتی با یکی دیگر از بانوان مدل دیگر دارد. برخی از کاربران به این موضوع پرداخته اند و سعی کرده اند که این موضوع را بررسی کنند اما هیچ اطلاعات در مورد این قضیه وجود ندارد. در حال حاضر این مدل ایرانی یکی از مشهورترین مدل هایی است که در سطح جهانی معروف شده است و به همین خاطر شایعات و حرف و حدیث هایی در مورد او زیاد به گوش می رسد.

خواهر مدل ایرانی

نهال سلطانی دارای یک خوانده ای 5 نفره است که دو خواهر دیگر به نام های نادیا و نازلین دراد که آنها نیز مانند خود او جذاب و خوشکل می باشند. این سلبریتی چند عکس از خود و خواهر های خود نیز منتشر کرده است که می توانید آنها را در صفحه اینساگرام این سلبریتی مشاهده کنید. همچنین زمانی که او در ایران بود او به دلیل کارهای زیاد نمی تونست آشپزی کند و به همین دلیل این کار خواهران او بود که آشپزی را بر عهده می گرفت. اما پس از اینکه مهاجرت کرد نهال دیگر کسی را نداشت و تک و تنها در کشور کانادا مجبور بود تا این حرفه را یاد بگیرد. او از آشپزی چندان خوشش نمی آمد اما در آن وضعیت مجبور بود و دیگر نمی توانست از بیرون غذا بگیرد. برای این منظور در سایت یوتیوب به دنبال فیلم های آموزشی گشت و این حرفه را یاد گرفت.

سوالات متداول

نهال سلطانی در چند سالگی به عنوان زیباترین دختر خاورمیانه انتخاب شد؟

او در آن زمان تنها 14 سال بیشتر نداشت و از همان زمان به این رشته علاقمند شد.

نهال سلطانی در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

رشته اصلی او مدلینگ می باشد اما علاوه بر آن، در زمینه های خوانندگی و بازیگری نیز کار می کند.

نهال سلطانی عاشق کدام بازیگر شده بود؟

مشخص نیست که این سلبریتی با کدام یک از بازیگران معروف رابطه داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

نهل سلطانی یکی از مدل های معروف و زیبای ایرانی است که اکنون در خارج از کشور زندگی می کند. این مدل معروف در برنامه چندشنبه با سینا حضور پیدا کرد و گفتگوی جالبی انجام داد. در ادامه در پرشین وی بخشی از صحبت های نهال سلطانی مدل زیبای ایرانی را می بینید

نهال سلطانی مدل زیبای ایرانی و بازیگر معروف

نهال سلطانی مدل ، آرایشگر و خواننده ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کند ،
در برنامه چند شنبه با سینا که مجری این برنامه سینا ولی الله می باشد . مدعی شد
که با بازیگر معروف و مشهور ایرانی رابطه عاشقانه داشته است و این بازیگر
مرد ایرانی را بسیار دوست داشت

نهال سلطانی مدل زیبا و معروف ایرانی گفت : وقتی ایران بودم با بازیگر معروف مرد
رابطه عاشقانه داشتم ولی از هم جدا شدیم و به خودم قول دادم معروفتر از او بشم.

نهال سلطانی

نهال سلطانی مدل و خواننده جذاب و معروف ایرانی ، متولد شهر تهران است و ۲۶سال دارد . نهال سلطانی در زمینه های متعدد هنری فعالیت می کند که مدلینگ و مدل از مهمترین فعاایت های نهال می باشد . نهال سلطانی مدل ایرانی داری چشمان آبی رنگ با ۱۶۹ ساانتی متر قد است و به رشته شنا و ایروبیک علاقه ی بسیاری دارد . نهال سلطانی در ویدیوهای خواننده هایی مانند ساسی مانکن و برخی از خوانندگان رپ خوان دیگر نیز حضور فعال داشته است .

 

دکمه بازگشت به بالا