عمومیمدیریت کسب و کار

دیزل ژنراتور پرکینز

پرکینز در سال 1932 در انگلستان تاسیس شد. این شرکت یک تولید کننده معروف موتور دیزل است که محصولات با کیفیتی را به فروش می رساند. محصولات پرکینز علاوه بر کیفیت بالا پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران در ظرفیت های مختلف می باشد. پرکینز با استفاده از تکنولوژی روز و مهندسین با تجربه، موتورهای دیزلی ساکت تری تولید می کند که نسبت به سایر موتورهای مشابه دیزل کمتری مصرف می کنند.

چنین مزایایی باعث می شود که هزینه تامین سوخت در هنگام انتخاب و خرید دیزل ژنراتور بسیار پایین باشد. برای یک ژنراتور الکتریکی، این ویژگی آن را به گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه از نظر قیمت و عملکرد تبدیل می کند.

پرکینز به عنوان یک برند انگلیسی قدرتمند که در زمینه ساخت انواع دیزل ژنراتور فعالیت می کند طیف وسیعی از تجهیزات مناسب برای صنایع صنعتی و ساختمانی را ارائه می دهد. شرکت پرکینز در طراحی ژنراتورهای صنعتی و دیزلی پیشرفته دستی قوی دارد. این برند توانسته است انواع ژنراتورها را با ظرفیت های وسیع برای پوشش تمامی نیازهای ساختمانی و صنعتی تولید کند. برای بررسی قیمت دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس با انواع و توان های مختلف می توانید از قسمت اطلاعات سایت آبیاران استفاده کنید.
دیزل ژنراتور پرکینز
یک ژنراتور پرکینز بخرید

پرکینز یک برند قابل اعتماد برای ژنراتورهای دیزلی است و یک انتخاب عالی برای خرید. برای بررسی مشخصات فنی و مشاوره در مورد قدرت و نوع دستگاه مناسب با کاربری مورد نظر، کارشناس فروش آبیاران پاسخگوی شما خواهد بود. وجود گارانتی یک ساله و همچنین خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی از مزیت های خرید دیزل ژنراتور پرکینز اصالتا انگلستان از مجموعه عباایران می باشد.

موجودی کامل و عرضه واحدهای دیزل پرکینز در قالب طیف کاملی از کوپلینگ های فابریک جهت بررسی و انتخاب شما موجود می باشد.

کاتالوگ دیزل ژنراتور پرکینز

لطفا جهت بررسی مشخصات فنی پرکینز و انتخاب دستگاه مورد نظر در محدوده توان 20-3000 کیلو ولت آمپر به کاتالوگ صفحات محصولات پرکینز در سایت آبیاران مراجعه نمایید. کاتالوگ دیزل ژنراتور پرکینز در دامنه های مختلفی موجود است که می توانید مشاهده و بررسی کنید.

دکمه بازگشت به بالا