فرهنگ و هنر

چطور کتاب را تبلیغ و ترویج کنیم؟

چطور کتاب را تبلیغ و ترویج کنیم؟

کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» نوشته مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر رونمایی می‌شوند.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مراسم رونمایی از این کتاب‌ها، روز چهارشنبه، سوم اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان فرهنگی و پژوهشگران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان جلال آل احمد، ضلع جنوب شرقی زیرگذر گیشا برگزار می‌شود.

در معرفی کتاب‌ها عنوان شده است: کتاب «ترویج کتاب: راهنمای عملی» مفاهیم اصلی و محیط ترویج کتاب، ضرورت‌ها و انگیزه‌های ترویج کتاب و قدری مفصل‌تر اصول ترویج کتاب را مورد توجه قرار داده و علاوه بر روش‌های برخاسته از تجربه، به نبایدهای این کار هم پرداخته است. هدف این کتاب به‌طور مشخص، آشنایی همه گروه‌ها و نقش‌های فعال در حوزه کتاب با تبلیغات، بازاریابی، ترویج کتاب و جدیدترین فنون و مهارت‌هاست. پیش‌پردۀ کتاب ظرفیت توسعه و فراگیری قابل توجهی برای رونق صنعت چاپ و نشر دارد.

کتاب «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» به دنبال پاسخ به این پرسش است که چطور می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های صوتی و تصویری و به‌طور خاص پیش‌پرده، کتابی را تبلیغ کرد. این کتاب ضمن معرفی گونه‌های مختلف پیش‌پرده کتاب و ظرفیت‌های ارزشمندش، تجربه‌ها و راهکارهای استفاده بهینه ویدئو در خدمت ترویج کتاب‌خوانی و تبلیغ کتاب را ارائه می‌دهد. 

 انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا