فرهنگ و هنرمدیریت کسب و کار

دانلود رمان عاشقانه جدید

‏خدارا شاکریم که در  این سال همواره در خدمت شما عزیزان بوده ایم و همواره سعی در این داشتیم که تمامی امکانات خواسته شما عزیزان رو به برنامه اضافه کنیم. در اپدیت برنامه رمان های عاشقانه تمامی امکانات خواسته شما عزیزان رو در طی این سال ها را یکجا و تماما اضافه کردیم و ویژه ترین آپدیت در طی این سال ها را به همراه امکان دانلود رمان عاشقانه pdf بدون سانسور برای شما آماده کرده ایم.

Romantic novel with scenes

‏پس حتما این نسخه رو دریافت کنید و از امکانات بی نظیری که برای شما عزیزان اماده کرده ایم نهایت لذت رو ببرید .

‏✅ تغییر 100 درصدی برنامه

‏ ✅تغییری 100 درصدی طراحی برنامه

‏ ✅افزایش سرعت 5 برابری برنامه

‏ ✅ادغام بخش نیمه انلاین و افلاین

‏ ✅افزودن بخش جستجو به برنامه

‏ ✅افزودن امکان نشانه گذاری رمان ها

‏ ✅افزودن امکان ذخیره متن تا قسمت مطالعه شده

‏ ✅افزودن امکان خوانده شدن برای فصل های رمان و خود رمان ها

‏ ✅ حذف تمامی تبلیغات ازار دهنده

‏ ✅بهبود بخش تنظیمات برنامه

‏بخش آفلاین بدون نیاز به اینترنت

‏در این قسمت از رمان های عاشقانه ، نزدیک به ۱۵۰ عنوان داستان در سه گروه عاشقانه ، پلیسی و طنز وجود دارد. مجموعه رمان های عاشقانه در این قسمت، بیشترین تعداد داستان ها را در بر میگیرد که میتوانید آنها را در بخش های زیر مطالعه کنید:

‏نکته : در منوی بخش آفلاین، گزینه های قسمت نیمه آنلاین هم به چشم میخورد که در ادامه توضیح داده ایم.

‏جذابترین داستان ها را در اپلیکیشن رمان های عاشقانه بخوانید.

‏بخش نیمه آنلاین برای دانلود داستان های بیشتر

‏به دلیل افزایش حجم، امکان قرار دادن تعداد زیاد رمان در این اپلیکیشن اندرویدی وجود ندارد. به همین دلیل شما میتوانید با ورود به قسمت نیمه آنلاین، به صدها عنوان داستان دیگر دسترسی داشته باشید. رمان های عاشقانه ایرانی، داستان های هیجان انگیز پلیسی و داستان های طنز، محتوای این بخش از رمان های عاشقانه را تشکیل داده اند.

‏با لمس هر گروه رمان، میتوانید داستان مورد نظر خود را از عناوین قدیمی یا جدید انتخاب کنید. با این کار، رمان موردنظر شما یکبار دانلود میشود و در مراجعه بعدی، برای خواندن آن نیاز به اینترنت نیست. دکمه بروزرسانی دستی محتوا نیز در این قسمت پیش بینی شده است.

‏نکته : لیست عناوین داستان ها بدون اتصال به اینترنت قابل مشاهده هستند. در واقع برای دانلود هر فصل از داستان باید به اینترنت متصل باشید.

‏امکاناتی که برای مطالعه در اختیار دارید

‏در رمان های عاشقانه برای اینکه بتوانید تجربه خوبی از مطالعه داستان ها بدست آورید، امکانات مفیدی برای شما درنظر گرفته شده است. این امکانات عبارتند از:

  • ‏تنظیمات نوع قلم، اندازه و رنگ فونت
  • ‏پخش موزیک ملایم با امکان توقف
  • ‏بزرگ و کوچک کردن فوت در موقع مطالعه

‏علاوه بر موارد بالا، قابلیت جالب ذخیره محل ترک داستان هم در اپلیکیشن فوق وجود دارد. به این ترتیب میتوانید در مراجعه بعدی، مطالعه را از همان نقطه ادامه دهید

‏شما هم میتوانید داستان های خود را برای رمان های عاشقانه بفرستید. برای این کار کافی است رمان های خود را بعد از تایپ و اتمام به ایمیل ما ارسال کنیدهمه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه جست‌وجو کنیم. کتاب‌های رمان می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

در این یادداشت، با بیش از ۴۰ کتاب عاشقانه جدید و محبوب و معروف‌ و انواع رمان عاشقانه آشنا می‌شویم که ما را با این احساس پیچیده‌ی انسانی آشنا می‌کنند. احساسی که گاهی با شور و شگفتی و گاهی با اشک و آه همراه است. این رمان‌ها را در دسته‌بندی‌های متنوعی به تفکیک ملیت نویسنده، کلاسیک و غیرکلاسیک، مناسب نوجوانان و بزرگان و… معرفی کرده‌ایم تا کتاب مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

برای دانلود رمان مدنظرتان کافی است روی دکمه دانلود کتاب در هر بخش بزنید. ما همواره در حال به‌روزرسانی این یادداشت هستیم. برای همین پیشنهاد می‌کنیم به این یادداشت هر چند وقت یک بار سری بزنید و با های جدیدتر آشنا شوید. راستی اگر شما هم داستان درباره عشق و رمان عاشقانه معروفی خوانده‌اید، فراموش نکنید که در قسمت دیدگاه‌ها نامش را برای ما بنویسید.

رمان عاشقانه جدید

کتاب «تو مانده‌ای برای من» نوشته‌ی سمیه هرمزی است و انتشارات شقایق آن را منتشر کرده است. این رمان داستان زن جوانی به نام الهام صدر است که به‌تازگی از شوهرش جدا شده و جویای کار است و از قضا برای مصاحبه‌ی کاری وارد شرکتی می‌شود که متعلق به روزبه مختاری، عاشق سینه‌چاک سال‌های دور او است…

وانیل و شکلات

وانیل و شکلات دو مزه‌‌ی متفاوت‌اند اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم بسیار عجین می‌شوند و نتیجه عالی می‌شود. همان‌طور که برای پپه و آندرا اتفاق افتاد، که پس از هجده سال زندگی مشترک و سه فرزند، هنوز عاشق یکدیگرند. اما یک روز جادو باطل می‌شود و زن ناامید و سرخورده از فرارهای گاه‌ و بی‌گاه شوهر، تصمیم به ترک وی می‌گیرد و او را با هزاران مشکل روزمره تنها می‌گذارد تا به تنهایی با آن ها مواجه شود و آن‌ها را حل می‌کند. جدایی‌ای که مسائل زیادی را برای هردوی آن ها آشکار می‌سازد و به آنان کمک می‌کند که خود را پیدا کنند و شخصیت فردی‌شان را جلا بخشند…

دل باز

فرهاد، پسر بزرگ خانواده‌ی فیروز و والا با دختری غریبه ملاقات می‌کند. این دختر با خسرو، پسر کوچکتر خانواده نیز ارتباطی نامشخص و مرموز دارد. ملاقات فرهاد با این دختر آرامش درونی فرهاد و همچنین آرامش بیرونی خانواده‌ی او را به‌هم می‌ریزد…

تعقیب خورشید

وقتی پدر هانا دندریج در منطقهٔ جنگ زدهٔ می‌سی‌سی‌پی ناپدید می‌شود، هانا علاوه‌بر مسئولیت نگهداری از خواهر و برادر کوچک‌ترش، با وظیفهٔ مراقبت از گاوداری که پدرش به‌تازگی در تگزاس خریده هم روبه‌رو می‌شود. یک ازدواج راحت می‌تواند او را از این مخمصه نجات بدهد… اما آیا این کار خواستهٔ قلبی اوست؟

سرباز زخمی ویلیام بارنت وقتی به خانه برمی‌گردد متوجه می‌شود که گاوداری خانوادگی او را مصادره کرده‌اند. هرچند از این شرایط غیر‌منتظره خشمگین می‌شود، اما وقتی متوجه می‌شود که زن جوان زیبا و فوق‌العاده صبوری که همراه خانواده‌اش در گاوداری زندگی می‌کند، به‌شدت در تلاش است که آنجا را سر پا نگه دارد؛ غافلگیر می‌شود.

آن‌ها با وجود این شرایط به آتش‌بس ناراحت کننده‌ای رضایت می‌دهند… و جاذبهٔ غیر‌قابل‌انکاری بینشان شکل می‌گیرد. در زمینی که وفاداری‌ها در جناح‌های مختلف تقسیم شده و در کشوری که در اثر جنگ ویران شده، آیا می‌توان به زنده‌ماندن اولین جوانه‌های عشق امیدوار بود؟

هزار نامه عاشقانه

کتاب هزار نامه عاشقانه نوشته‌ی شوتاب گنگور و ترجمه‌ی مطهره شادپور است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. هزار نامه عاشقانه داستانی است لطیف و احساس‌برانگیز برای آن‌ها که عشقشان ناشناخته مانده، اما هنوز آن را مثل رویایی خاموش در سر دارند. داستانی برای آن‌هایی که به اندکی قدرت و جرئت نیاز دارند تا به رویایشان رنگ حقیقت ببخشند.

ما شروعش می کنیم

کتاب عاشقانه «ما شروعش می‌کنیم» اثری از کالین هوور است که وقایع آن در ادامه‌ی رمان «و کسی نماند جز ما» از همین نویسنده اتفاق می‌افتد. لیلی، شخصیت اصلی داستان، ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط اجتناب‌ناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم کند، اگرچه هنوز آسیب‌های روانی ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. لیلی ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد. کتاب ما شروعش می کنیم شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری‌کردن آشفتگی‌های زندگی خشونت‌آمیز به شما می‌بخشد و ضرورت ادامه‌دادن را مطرح می‌کند.‌

و تنها باد می داند

کتاب و تنها باد می داند داستانی عاشقانه درباره‌ی زنی است که به گذشته برمی‌گردد. او به دلیل علاقه‌ی زیاد به پدربزرگش و در رجوع به خانه‌ی او، به ایرلند سال‌ها قبل برمی‌گردد.

ایرلندی که آنه گلهر در آن به هوش می‌آید، در آستانه‌ی جنگ است و محلی خطرناک. آنه زخمی و مبهوت تحت مراقبت دکتر توماس اسمیت قرار می‌گیرد. اشتباهی رخ می‌دهد و آنه موقتا از هویت زن دیگری استفاده می‌کند. با شدیدترشدن درگیری‌ها، توماس به نیروهای آزادی‌خواه می‌پیوندد و آنه که میان تاریخ و احساسات خودش گیر کرده، باید بین عشقی که هرگز تصور نمی‌کرد تجربه کند و زندگی سابقش یکی را برگزیند. با افزایش تنش‌ها توماس به مبارزه برای استقلال ایرلند می‌پیوندد و آنه نیز در کنار او درگیر می‌شود.

آبرویم را پس بده

خلاصه‌ی کتاب آبرویم را پس بده از این قرار است: «دختر آزادی بودم که به خاطر یک اشتباه، اعتماد خانواده‌ام را از دست دادم و طرد شدم. مجبور شدم با مردی که فقط من را به خاطر پولم می‌خواست ازدواج کنم. سال‌ها زیر دست این مرد عذاب کشیدم و تاوان تمام خطاهایم را دادم. حالا بعد از سه سال توبه کردم. از خدا خواستم اشتباهاتم را ببخشد تا دوباره زندگی‌ام را از نو شروع کنم؛ اما با لکه ننگی که روی دامنم مانده و هیچ‌وقت پاک نمی‌شود چه‌کار کنم ؟ با تهمت‌های جدیدی که به خاطر گذشته‌ام بهم نسبت می‌دهند و آبرویم را بارها به ناحق می‌برند چه کنم؟ تهمت زدن آسان است، اما… این آبروی رفته را از کی پس بگیرم؟»

عشق در عصر کودتا

کتاب عشق در عصر کودتا رمان عاشقانه چندوجهی‌ای است که به جهان پیچیده‌ی گمشده‌ای حیات می‌بخشد و شخصیت‌های فریبنده‌ای را وارد زندگی می‌کند که زمانی آن جهان را خانه می‌نامیدند. این اثر، نمونه‌ی رمانی است درباره‌ی چند خانواده و درمورد اینکه چگونه اسرار ما در زندگی‌هایمان دیوار بنا و ما را بیمار می‌کنند. این کتاب، کتابی است سرشار از احساس با موضوع عشق که جاودانه می‌شود و به مداخله‌ی گاه‌به‌گاه تقدیری اشاره دارد که ما را وامی‌دارد گام در راه‌هایی بگذاریم که هیچ‌گاه در خواب و رؤیا هم نمی‌دیدیم.

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Romance

www.obooko.com

دکمه بازگشت به بالا