عمومیمدیریت کسب و کار

نحوه تنظیم دمای یخچال مابه

تنظیم یخچال فریزر مابه

برخی از یخچال ها که دارای درجه حداقل و حداکثر هستند، بهتر است آن را روی حداقل تنظیم کنید. اگر تعجب می کنید که چرا کاهوی شما منجمد و آلوده است، احتمالا یخچال شما بسیار سرد است. البته این بدان معنا نیست که باید دما را روی پایین تنظیم کنید. باکتری های بیماری زا در دمای بالای 40 درجه فارنهایت رشد می کنند. با این حال، دمای 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) یا کمتر، ایمن در نظر گرفته می شود. اگر نوشیدنی و غذای شما آنقدر که دوست دارید سرد نیست، دما را کمی بالاتر تنظیم کنید. سایت ما مقاله جامع دلایل روشن نشدن یخچال مابه پیشنهاد میکند.

نحوه تنظیم دمای یخچال مابه

جهت درخواست تعمیرات ساید بای ساید مابه  خود با نمایندگی مجاز مابه در تهران تماس بگیرید

طیف گسترده ای از عوامل می تواند بر دمای یخچال تأثیر بگذارد، از جمله تغییرات ساده در دمای محیط که با هر تغییر فصل رخ می دهد. در فصل زمستان سرمای خانه به طور طبیعی باعث می شود که دمای یخچال به خودی خود کاهش یابد، همانطور که در تابستان می تواند تاثیر متفاوتی داشته باشد و به دلیل گرمای هوا دمای یخچال نیز بالا می رود.

در یک روز گرم تابستان، خسته بیرون می آیید و هیچ چیز مثل یک لیوان آب سرد شما را شاداب نمی کند. اما وقتی بطری آب را در دست می گیرید متوجه می شوید که سرمای مورد انتظار را ندارد و یخچال نتوانسته آنطور که باید دمای آن را خنک کند.

تنظیم این درجه در روزهای سرد و گرم با یکدیگر متفاوت است و بهتر است اصولی در مورد آن بدانید. اولین دلیلی که بسیار واضح است این است که اگر هوای خنک با هوای گرم یا مرطوبی که از بیرون یخچال وارد می شود برخورد کند، در نقطه ای که این دو جریان با هم مخلوط می شوند، یخ زدگی ایجاد می شود.

صفحه نمایشگر یخچال مابه روشن نمی شود

با گذشت زمان و افزایش عمر دستگاه، ممکن است این دکمه ها دچار اختلال شوند، پس بهتر است متخصصان در زمینه تعمیر یخچال فریزر هیمالیا اقدامات لازم را برای رفع ایرادات آنها انجام دهند. نوع دیگری از دکمه های دمای یخچال فریزر به صورت کلیدهای اهرمی یا دکمه های کشویی هستند. برای تنظیم دما در این شرایط کافیست قسمت کشویی و متحرک دکمه را به سمت راست یا چپ حرکت دهید.

این باعث می شود که دریچه آب به داخل یخ ساز نشت کند و یخ ساز سرریز شود. یا هر بار که آب داخل یخچال فرو می رود، احتمالاً بحث تخلیه یخ مسدود می شود. همچنین می تواند قبض برق شما را افزایش دهد و عوارض زیادی را به جیب شما وارد کند. در زمینه تعمیرات وست پوینت فعال بوده و به طور کامل با این برند آشنا شده و ما را قادر به انجام تعمیرات کرده است. پس از کسب مجوز از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های لازم، برد اصلی دستگاه تعویض می شود.

اگر یکی دو ساعت از تنظیم دمای یخچال گذشته باشد اما تغییری در دمای آن مشاهده نکردید، حتما باید یخچال را از نظر فنی بررسی کنید. برای این کار بهتر است از نمایندگی تعمیرات یخچال کمک بگیرید. برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، چند ساعت پس از تنظیم دما، یک دماسنج را در محفظه یخچال قرار دهید و پس از چند ساعت آن را خارج کنید.

برای این منظور کافی است دمای یخچال را انتخاب کنید تا دمای کابین یخچال و دمای فریزر برای فریزر تنظیم شود. سلام دوست عزیز لاستیک دور درب یخچال را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید همچنین برای عیب یابی یخچال فریزر ساوان سنسور بی متال و یخ زدایی و برد کنترل را چک کنید. سلام تغییر دمای یخچال شما دلایل مختلفی دارد. این مشکل ممکن است به دلیل آسیب دیدن لاستیک اطراف درب فریزر، مشکل ترموستات، فن اواپراتور، دمپر یا خرابی سنسور فریزر پارس شما باشد.

دلایل این مشکلات یکسان است و می تواند به دلیل تنظیم نادرست دما یا مربوط به خرابی قطعات باشد. محدوده دمای معمولی یخچال ساید بای ساید شما بین 1 تا 5 درجه و برای قسمت فریزر بین 17- تا 20- درجه سانتیگراد است. با مراجعه به مقاله نحوه تنظیم دمای یخچال می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید. سایت ما مقاله جامع علت خالی شدن گاز یخچال چیست؟ خبرچینش پیشنهاد میکند.

تنظیم دمای یخچال جنرال الکتریک همیشه یکی از سوالات کاربران این یخچال است. امروز در شرکت تهران سرویس مقاله کاملی در مورد نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر جنرال الکتریک ساید بای ساید را برای دوستان عزیز آماده کرده ایم.

غذا را داغ در فریزر قرار ندهید و غذا را در ظروف دربسته در یخچال قرار دهید. امروز با بررسی علت یخ نگرفتن یخچال ساید بای ساید در خدمت شما هستیم که به طور کلی به بررسی آن می پردازیم. در این پست نحوه تنظیم دمای یخچال را برای فصول تابستان و زمستان به شما آموزش می دهیم.

اگر لامپ های داخل یخچال روشن است اما صدای فن فریزر از داخل یخچال شنیده نمی شود، این مشکل مربوط به قسمت برد اصلی یخچال جنرال ساید است. یکی از مشکلاتی که می تواند برای سایدبار شما بیفتد این است که دستگاه را خودکار نمی کند. یکی از دلایل عملکرد خوب دستگاه ممکن است به دلیل گاز کم یخچال باشد.

و حالت سردتر یعنی یخچال در سردترین حالت ممکن قرار دارد. در حالت 5 یا MAX سرمای داخل یخچال در بالاترین حالت ممکن قرار دارد. همچنین توصیه می شود فریزر خود را در دمای حدود 0 درجه فارنهایت نگه دارید تا مواد غذایی به درستی منجمد شوند.

وظیفه فن این است که هوای داخل محفظه را همگن می کند و در صورت عدم کارکرد دستگاه گرم می شود. بخاری یخ زدایی، وظیفه دارد اواپراتور را گرم کند تا برفک های حاصل را از بین ببرد. اگر این قسمت بسوزد یا مشکلی داشته باشد، یخچال ذوب می شود. در حالت ولوم بهترین حالت شماره 3 است که کل یخچال را تا 4 درجه می رساند. محل قرار دادن یخچال باید از قبل آماده شده باشد.

اگر برای تعمیر، تعمیر یا عیب یابی یخچال MABE خود نیاز به کمک دارید، لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید تا ما به شما کمک کنیم. در تمامی یخچال و فریزرهای قدیمی دمای یخچال با استفاده از ترموستات تنظیم می شود که با استفاده از کلیدی مانند صدای ضبط داخل یخچال انجام می شود.

یخچال فریزر شما باید زیر 40 درجه فارنهایت باشد تا ایمن باشد. دمای ایده آل برای هر یخچالی به طور ایده آل 37 درجه فارنهایت است، دمای پایین (سردتر) برای جلوگیری از رشد باکتری ها و افزایش طول عمر مواد غذایی مهم است.

مانند مدل های جانبی و داخلی، حداقل دو بار در سال پرداخت می کند. بهترین راه برای افزایش طول عمر یخچال، تمیز کردن کویل های کندانسور حداقل سالی یکبار است. ، به فیلترهای آن اشاره می کند و وضعیت آن را با نور سبز یا روشن نشان می دهد. سبز نشان دهنده عملکرد صحیح و قرمز نشان دهنده نقص عملکرد فیلتر است.

در برخی از دستگاه ها ممکن است گزینه Max روی درجه ها وجود داشته باشد که نشان دهنده حداکثر توان است، اما در این نوع درجه ها قرار دادن آن روی عدد 3 مناسب ترین روش تنظیم است. تجهیزاتی که تقریبا در همه یخچال ها استفاده می شود یکسان است، اما ممکن است به موردی برخورد کنید که دو یخچال یکسان کارایی متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا