اقتصادی

خبر خوب درباره افزایش حقوق ۲.۵ میلیون بازنشسته

در نشست با کانون‌های فرهنگیان سراسر کشور در ارتباط با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه شد: متناسب‌سازی حقوق ۲.۵ میلیون بازنشسته با تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان در سال آینده.

خبر خوب درباره افزایش حقوق ۲.۵ میلیون بازنشسته
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس فراکسیون بازنشستگان و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشستی با کانون‌های فرهنگیان سراسر کشور با اشاره به اختصاص بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۳ از سوی مجلس یازدهم گفت: تخصیص این اعتبار در راستای مطالبه عمومی و قانونی بازنشستگان بود و مجلس نشان داد معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان دراولویت اصلی است و از این خط قرمز عبور نخواهد کرد.

مهدی عیسی زاده تاکید کرد: یکی از دلایل رد لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به بازنشستگان بود که انشالله با اصلاحاتی که دولت انجام خواهد داد اعتبار ۵۰همت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سال آینده اجرایی خواهد شد.

عیسی زاده در نشست با روسای کانون‌های فرهنگیان بازنشسته سراسر کشور با بیان اینکه طبق فرمول مصوب، باید ۴۰ درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای سال آینده برای ۲میلیون و ۵۰۰هزار نفر اجرایی شود؛ گفت: ضمنا سازمان تامین اجتماعی هم باید طبق ساز کارخود متناسب‌سازی را برای بازنشستگان در سال بعد اجرا کند.

فرهنگیان بازنشسته در این نشست به طرح مطالبات خود پرداختند و بر لزوم اجرای متناسب‌سازی تاکید کردند.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا