­­­­­­­­­اپلیکیشن های درج آگهی تبلیغات رایگان اینترنتی

امروزه برای راه اندازی کسب وکار به تبلیغات نیاز داریم. از این رو آشنایی با اپلیکیشن های درج آگهی جهت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی برای اغلب افراد لازم است. در این مطلب بیش از ۷ وب سایت رایگان برای معرفی خدمات، محصولات و کالای تان را به شما معرفی می کنیم. خیلی راحت می توانید تنها با ساختن یک حساب کاربری ساده در هر کدام از این وب سایت ها یا اپلیکیشن هایشان، در سطح اینترنت یک تبلیغ هرچند محدود داشته باشید. جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و اپلیکیشن ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت های ثبت آگهی بسیاری در کشور وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کالا و خدمات خود را آگهی نمایید.

یکی از بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ثبت آگهی سایت و وب اپلیکیشن رایگان بفروش می باشد که هم اکنون می توانید آگهی های خود را از طریق کامپیوتر و موبایل در آن ثبت نمایید. امروزه برای راه اندازی یک کسب و کار جدید از روش‌های تبلیغاتی گوناگونی در جهت، یک نتیجه مطلوب استفاده می‌شود، با گسترش در دنیای وسایل الکترونیک و نرم افزار‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌ها نیز برای ثبت تبليغات رايگان اينترنتي مانند تبلیغات در گوگل، سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در اینستاگرام بسیار کاربردی شده است و از محبوبیت زیادی در میان صاحبان کسب و کار برخوردار است. این اپلیکیشن‌ها، برای معرفی محصولات نقش بسزایی دارند.

در دنیای امروز همه مردم دوست دارند همه چیز در نوک انگشتانشان باشد و بدون درد سر زیاد کارشان انجام شود. و این اپلیکیشن ها می باشند که صنعت موبایل را به این سطح بالا می رساند و در واقع طراحی اپلیکیشن موبایل در کسب و کارها تا این حد اهمیت پیدا کرده است.

برای مثال همین سایت های ثبت آگهی رایگان که ثبت آگهی در آن ساده می باشد با سوییچ کردن به برنامه های ثبت آگهی رایگان در گوشی های همراه خود راه را آسان تر خواهد کرد..

وقتی صحبت از استفاده از فناوری های جدید شامل طراحی سایت حرفه ای و طراحی اپ ها می شود، چگونه می توان صنعت تبلیغات را نادیده گرفت؟ امروزه متخصصان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای دستیابی به اهداف و انجام کارهای کوچک به شدت به برنامه های ثبت آگهی و بازاریابی وابسته هستند.

بنابراین، اگر شما کسی هستید که باید هر از چند گاهی تبلیغات را مرور، جستجو و ارسال کنید، باید این لیست از برنامه های تبلیغاتی رایگان برای گوشی های مبتنی بر اندروید و اپل را بررسی کنید.

در حال حاضر، تقریباً هر کاری که ما برای خودمان دوست داریم انجام دهیم، برای وب‌سایت‌های مستقل، یادگیری زبان انگلیسی، تماشای سریال‌های وب، فیلم‌های سریال تلویزیونی، بازی‌ها و حتی برای ارسال آگهی‌های تبلیغاتی، اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد. بله، برنامه های طبقه بندی نیز وجود دارد که می توانید از طریق آنها تبلیغات ارسال کنید.

با کمک برنامه رایگان بفروش شما می توانید آگهی های طبقه بندی شده را به صورت رایگان و بدون هیچ زحمتی ارسال کنید. شما می توانید در هر دسته ای که می خواهید تبلیغات خودتان ارسال کنید چون دسته بندی های زیادی در این برنامه ثبت آگهی رایگان رایگان بفروش برای شهر و منطقه مورد نظر شما وجود دارد.

شما می توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ویرایش، به روز و حذف کنید. علاوه بر این، می توانید به افرادی که علاقه مند به خرید محصولات شما هستند، از طریق چت پاسخ دهید. استفاده از آن بسیار آسان، ایمن و یکی از بهترین برنامه های پست طبقه بندی شده است.

برنامه رایگان بفروش کاملاً قابل اعتماد است. از این رو، می توانید مطمئن باشید که با شخصی روبرو هستید که مشخصات او پنهان نیست ین مشخصات خود را در برنامه ثبت آگهی رایگان بفروش وارد کرده است. شما می توانید هر چیزی را در اپلیکیشن رایگان بفروش بخرید یا بفروشید. شما می توانید مواردی را از مکان های نزدیک به خود پیدا کنید یا حتی می توانید شغلی را از کارفرمایان و استخدام کنندگان نزدیک محل خود جستجو کنید.

آیا کسب و کار خود را به تازگی راه انداخته اید ولی هنوز بخوبی جا نیفتاده اید؟ یا قصد فروش اتومبیل، ملک یا کالای خود را دارید ولی هزینه های سرسام آور تبلیغات آن ذهن شما را مشغول کرده است؟ خبر خوبی برای شما داریم. شما می توانید بدون هیچ بودجه ای، کسب و کار یا محصول خود را تبلیغ کنید.

ما اینجا قصد داریم یکی از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت را به شما معرفی کنیم. امروزه با گسترش نرم افزارهای تلفن همراه به راحتی می توانید از طریق استفاده از اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان در عرض چند دقیقه کسب و کار خود را رونق دهید و خدمات و محصولات خود را به فروش برسانید. ما در اینجا قصد داریم بهترین اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان را معرفی کنیم.

آشنایی با اپلیکیشن‌های درج آگهی جهت ثبت تبليغات رايگان اينترنتي

بعد از آشنایی با تبلیغات در بازار لازم است به سراغ آشنایی با اپلیکیشن های درج آگهی برویم. یکی از روش‌هایی که می‌توان گفت تاثیر بسزایی در معرفی محصولات و ارائه خدمات دارد، استفاده از نرم افزار ثبت آگهی رایگان است، مانند اپلیکیشن‌های درج آگهی که در جهت ثبت تبليغات رايگان اينترنتي بسیار موثر است.

ما در اینجا قصد داریم اپلیکیشن های برگزیده ی ایرانی را معرفی کنیم اما بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از اپ های خارجی در تبلیغات آنلاین تاثیر ویژه ای داشته اند و هم اکنون نیز در این نوع تبلیغات مطرح هستند که از جمله ی آن ها می توان به FaceBook ، Telegram ،Instagram و … اشاره کرد.

نصب این اپلیکشن‌ها در موبایل امکان پذیر است و می‌توان ثبت تبليغات رايگان اينترنتي را به راحتی انجام داد.

روش‌های دیگر تبلیغاتی نیز وجود دارد، که به صورت رایگان انجام می‌شود روش‌هایی مانند، درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر و همچنین ثبت آگهی رایگان در سایت‌های آگهی رایگان همشهری و همچنین ثبت آگهی رایگان در گوگل و سایت تبلیغاتی تاپ نیاز و ارسال آگهی رایگان در لوکوپوک از دیگر روش‌های تبلیغاتی به صورت رایگان است.

مزایای درج ثبت آگهی رايگان اينترنتي

 از آنجایی که سایت‌های تبلیغاتی زیادی به صورت رایگان در فضای اینترنت در حال فعالیت هستند، درج ثبت آگهی رايگان اينترنتي و همچنین درج ثبت تبليغات رايگان اينترنتي در این سایت‌ها از نظر صرف هزینه و خوب دیده شدن آگهی‌های تبلیغاتی در این سایت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

مزایای سایت‌های تبلیغاتی در سطح اینترنت این امکان را به فعالان تبلیغاتی و بازاریابان اینترنتی می‌دهد تا ثبت تبليغات رايگان اينترنتي خود را در این سایت‌ها ارائه دهند. البته لازم به ذکر است که به دلیل تعداد بالای سایت‌های تبلیغاتی انتخاب آنها برای ثبت تبليغات رايگان اينترنتي کمی دشوار است و باید نکاتی را در نظر گرفت تا در صرف هزینه و صرف وقت دچار مشکل نشوید.

چه نوع وب سایتی برای تبلیغ پربازده تر است و چرا؟

موضوع عادی یا جدید بودن وب سایت. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که هر چقدر یک وب سایت برای شما تکراری تر و مرسوم تر باشد، توجه شما به تبلیغات و موضوعات جنبی آن کمتر است. یعنی چه؟ فرض کنید وب سایت مورد علاقه ای در زمینه اخبار ورزشی دارید. هر زمان که به این وب سایت مراجعه می کنید، چون ساختار وب سایت را کاملا بلد هستید، مستقیما بدون توجه به جزئیات دیگر، به سراغ خواندن خبرها در بخش مورد علاقه خود می روید.

در این میان به احتمال زیاد هیچ توجهی به تبلیغات تکراری آن که هراز چندگاهی عوض می شوند، نخواهید کرد! طبیعی ست چون برای شما این محیط پر از تبلیغات تکراری شده است. پس جزئیات و تبلیغات موجود در چه وب سایتی برای شما موثرتر است؟

جواب کاملا واضح می باشد، وب سایتی که شما برای اولین بار از طریق گوگل با آن آشنا می شوید یا اصلا برای اولین بار یا دومین بار آن را مشاهده می کنید. ضمنا توجه کنید که افرادی که به وب سایت های شلوغ مراجعه می کنند افراد تکراری هستند ولی وب سایت های با سئو قوی، به مراتب تبلیغ شما را به افراد غیرتکراری نشان خواهند داد!

بحث قیمت تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آیا به همان میزان که پول می دهید، مخاطب دریافت می کنید؟ بنابراین ما در اینجا وب سایت هایی را معرفی می کنیم که نه تنها میزان تبلیغات در آنها کم است بلکه بیشترین ترافیک خود را به واسطه گوگل دریافت می کنند و اکثر مخاطبان آنها، آن وب سایت ها را برای بار اول مشاهده می کنند. همچنین بهترین قیمت برای تبلیغات را ارائه می کنند.

مخاطبان و نوع آنها نیز در این زمینه بسیار مهم هستند. مثلا به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی کنیم که تبلیغات خود را در وب سایت ها دانلود نرم افزار قرار دهید. چرا؟

مشخص است چون اکثر کاربران این وب سایت ها بدنبال کالای رایگان و دانلود می باشند و نه بدنبال یافتن کالای جدید! ضمنا کالایی که ارائه می کنید سعی کنید در وب سایتی با موضوع مشابه باشد چون نوع مخاطبان شما در آن وب سایت ها بسر می برند.

وبسایتهای تبلیغ رایگان: حتما تبلیغ خود را در این وبسایت ها قرار دهید چون هیچ هزینه ای ندارد و ضمنا بازدید کننده قابل توجهی هم دارند. لیست 7 وبسایت برتر در زیر آمده است.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ثبت تبليغات رايگان اينترنتي

اپلیکیشن‌های زیادی در جهت ثبت تبليغات رايگان اينترنتي وجود دارند. در این اپلیکیشن‌ها امکان درج آگهی رایگان به صورت مستقیم به منظور خرید و فروش محصولات وجود دارد و همچنین امکان ارائه خدمات در خصوص نیاز افراد. هدف از این اپلیکیشن‌ها پیشرفت در کسب و کار‌ها است با در نظر گرفتن اینکه در صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و در واقع روشی برای بازاریابی اینترنتی نیز محسوب می‌شود.

نقش سایت‌های تبلیغاتی نیز در معرفی محصولات و ارائه خدمات همچون اپلیکیشن‌ها در یک راستا است و هدفی را مانند آنها به دنبال دارد. استفاده از سایت‌هایی که به صورت رایگان آگهی‌های تبلیغاتی را منتشر می‌کنند در رشد و پیشرفت هر کسب و کاری مناسب است و به کسانی که قصد دارند با بودجه کم شروع به کار داشته باشند استفاده از سایت‌های معتبر تبلیغاتی و ثبت آگهی به صورت رایگان توصیه می‌شود.

1.      دیوار

سایت دیوار در سال 1392 با هدف و انگیزه برقراری مستقیم مخاطبین برای خرید و فروش و حذف غیر مستقیم‌ها یا در واقع واسطه‌ها شروع به کار کرده است.

این سایت دارای اپلیکیشن نیز است و در سیستم عامل اندروید و همچنین آیفون نصب می‌شود.  این اپلیکیشن از نمونه برنامه‌هایی است که 19 میلیون نصب به صورت فعال داشته است و 4.2 میلیون امتیاز را به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن به دلیل درج آگهی‌های تبلیغاتی به صورت رایگان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده و توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه شاهد این موضوع هستیم که نصب این بنامه‌ها بر روی گوشی‌ها با تکنولوژی جدید و در حقیقت هوشمند به راحتی قابل نصب و استفاده است.

از ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان دسته‌بندی آگهی‌ها به صورت منظم و در نظر گرفتن محل وجود دارد و همچنین دسترسی به فروش گاه‌های نزدیک از دیگر ویژگی‌های نصب این اپلیکیشن است.

روش کار در این اپلیکیشن به صورت است که با وارد کردن شماره همراه و ثبت آدرس می‌توانید وارد اپلیکیشن شود و امکان اینکه عکس برای آگهی خود در نظر بگیرید نیز وجود دارد، با این عمل شما می‌توانید بدون صرف هزینه آگهی‌های تبلیغاتی خود را به تعداد زیادی از مخاطبان نمایش دهید و جذب آنها را داشته باشید.

شما به صورت مستقیم می‌توانید با دیگران ارتباط داشته باشید و محصولات خود را معرفی کرده و ارائه خدمات داشته باشید.

2. شیپور

این اپلیکیشن در دسته بهترین‌ها قرار دارد و ثبت تبليغات رايگان اينترنتي در این برنامه صورت می‌گیرد. باید بگوییم که این اپلیکیشن با 5 میلیون نصب به صورت فعال و همچنین امتیاز 4.2 از برنامه‌های موفق و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سایت شیپور در سال 1391 با هدف محیطی مناسب در فضای اینترنت در جهت معرفی محصولات و ارائه کالاها و خدمات و همچنین خرید و فروش به صورت مستقیم توسط افراد و بدون واسطه ایجاد شده است و در این امر بسیار موفق بوده و دارای محبوبیت در میان مخاطبان شده است. و همچنین اعتماد به این سایت در میان افراد وجود دارد.

در اپلیکیشن شیپور اجناس به صورت کار کرده و نو به فروش می‌رسد و مردم می‌توانند بدون واسطه ارتباطی مستقیم برقرار کرده و نیاز خود را تامین کنند. استفاده از این سایت ثبت شماره و همچنین ثبت آدرس است. امکان درج عکس آگهی نیز وجود دارد و همچنین مشخصات جزیی از محصول و یا کالای آگهی شده.

3. جا باما

این اپلیکیشن نیز توانسته است با بیش از بیست هزار نصب به صورت فعال و کسب امتیاز 3.5 در میان اپلیکیشن‌های دیگر که در جهت ثبت تبليغات رايگان اينترنتي است شرایط مطلوبی را داشته باشد. این نرم افزار در زمینه فروش انواع موتور و خودرو فعالیت دارد و شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن با ما برای خرید انواع وسایل نقلیه اقدام کنید.

در این نرم افزار به دلیل تنوع زیاد در گزینه‌های انواع خودرو امکان انتخاب بهترین و مناسب‌ترین خودرو مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند و شما به راحتی می‌توانید در زمان کمی خرید خود را انجام دهید. این سایت تبلیغاتی فرصت مناسبی را برای خرید و فروش خودرو‌های نو و یا دست دوم برای مخاطبین خود ایجاد کرده است.

برای ثبت آگهی تبلیغاتی خود از کلمات انگلیسی نباید استفاده شود و همچنین فینگلیش و برای قیمت گذاری نیز از مبلغ معقول باید استفاده کنید.

مواردی که گفته شد جزو قوانین سایت باما و یا نرم افزار آن است. از دیگر قوانین سایت باما برای ثبت آگهی فروش خودرو باید مشخصات خودرو کامل نوشته شود با درج برند ماشین و سال تولید و همچنین رنگ آن.

4. اپلیکیشن‌های خرید و فروش ملک

تعدادی از اپلیکیشن‌ها هستند که برای ثبت آگهی خرید و فروش ملک در حال فعالیت هستند وخدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها به ترتیب مانند، آی هوم، کلید، آلونک، ملکانا، و همچنین هومینگ هستند که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها دارای بیشترین محبوبیت را در میان مخاطبان به خود اختصاص داده‌اند.

این اپلیکیشن‌ها دارای امتیاز نصب بالایی هستند. نصب این برنامه‌های کاربردی در خصوص ملک به طور تخصصی عمل می‌کنند و نصب آنها این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی کامل به تمام بنگاه‌های فعال در زمینه ملک در شهر خود و شهرهای دیگر داشته باشید.

با نصب این اپلیکیشن‌ها ملک شما به تعداد زیادی مخاطب نمایش داده می‌شود و باید بدانیم که در این برنامه‌ها ثبت تبليغات رايگان اينترنتي به صورت رایگان انجام می‌شود.

5. اپلیکیشن‌های تخفیف دهنده

6. وب سایت ایستگاه

همانند آگهی ۲۴ دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون نیست ولی در نوع خود بازدید زیادی دارد و دارای دو نوع تبلیغات رایگان و پولی است که براحتی می توانید با ساخت یک اکانت در آن تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

≡   اپلیکیشن ندارد

7. وب سایت آگهی ۲۴

این وب سایت که اپلیکیشنی هم برای آن ساخته نشده جزو سایت های پربازدید تبلیغاتی رایگان است که مثل بقیه وب سایت های بالا فقط نیاز به ساختن یک حساب کاربری ساده می باشد.

≡   اپلیکیشن ندارد

8. وب سای

برای سفارش آنلاین تبلیغات آنلاین کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین تبلیغات آنلاین ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

در نهایت…

در این مطلب به طور مفصل اپلیکیشن های درج آگهی رایگان زیر را معرفی کردیم:

امیدواریم مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

خروج از نسخه موبایل