یخچال هیتاچی ساخت کجاست

یخچال هیتاچی ساخت کجاست؟

شرکت یک شرکت چند ملیتی است که پایه گذاری آن در سال 1910 در ژاپن انجام گرفت و حوزه فعالیت‌های آن در زمینه‌های مختلفی بوده است. در زبان ژاپنی کلمه هیتاچی به معنای خورشید در حال طلوع است. محصول اولیه این شرکت در سال 1910 یک موتور القایی 5 اسب بخار بود.

 خرید یخچال ال جی بانه وارد شدن هیتاچی به بازار دستگاه‌های دیجیتالی و تولید کامپیوتر در اواخر دهه 1950 میلادی با اختراع قطعات الکترونیکی و ترانزیستورها صورت گرفت. از جمله فعالیت‌های هیتاچی شامل  مواردی مثل سیستم‌های اطلاعاتی و مخابراتی، موتورهای صنعتی، قطعات کامپیوتری، لوازم صوتی و تصویری، ماشین‌های راه‌ سازی، سیستم‌های نیروگاه، سیستم‌های لژستیکی است.

به نقل از sealco-leb.com هیتاچی بزرگترین شرکت سازنده لوازم الکترونیکی در ژاپن و همچنین از جمله بزرگترین شرکت خوشه‌ای در جهان است. در ادامه این مقاله از تهران سرویس به شما تعدادی از لوازم خانگی برند هیتاچی  را معرفی می‌نمائیم.

آمار فروش محصولات هیتاچی بسیار بالا است زیرا محصولاتی که تولید می‌کند طبق استاندارد‌های روز دنیا می‌باشد. از محصولات و لوازم خانگی هیتاچی می‌توان به کولر گازی هیتاچی اشاره داشت که عملکرد قابل قبولی در یکسان سازی دمای محیط دارد. یخچال فریزر هیتاچی هم که محصول پر طرفدار دیگر این برند می‌باشد. جارو برقی هیتاچی با داشتن تنوع در مدل و رنگ‌بندی نیز فروش بسیار بالایی را در سال ازآن خود کرده است. تمام محصولات هیتاچی با توجه به نحوه فعالیت این برند برتر، دارای کیفیت خیلی خوبی هستند.

یخچال فریزر هیتاچی مدل RW720-F

 یخچال فریزر هیتاچی مدل RW720-F با استفاده از فناوری جدید کمپرسور اینورتر و فن دوقلو سرمای بیشتر به همراه مصرف انرژی کمتری را به ارمغان می‌آورد. این یخچال با استفاده از فن‌های جداگانه برای یخچال و فریزر به تازه ماندن مواد غذایی مثل روز اول کمک بسیاری می‌کند.

از مله ویژگی‌های مناسب یخچال فریزر هیتاچی میتوان به:

اشاره کرد. ویژگی‌های نام برده شده ازجمله خصوصیات مهم این مدل از یخچال هیتاچی بودند که بسیار بصرفه هستند و در صرفه‌جویی انرژی موثرند.

یخچال فریزر هیتاچی R-M700GPUQ2X

یخچال فریزر هیتاچی R-M700GPUQ2X از محصولات شیک و کارامد هیتاچی است. این مدل از یخچال  ظرفیت 584 لیتری دارد که شامل 372 لیتر یخچال و 212 لیتر فریزر است.

یخچال فریزر هیتاچی به کمک سنسور Eco Thermo Sensor و سیستم Dual Fan Cooling باعث پخش هوای سرد یکسان در همه جای یخچال فریزر می‌شود که این قابلیت برای تازه نگه‌داشتن مواد غذایی موجود در یخچال و همچنین ماندگاری تروتازه مواد غذایی برای طولانی مدت به کاررفته است.

این یخچال از مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای نیز بهره‌مند است و دارای آبریز و یخ‌ریز می‌باشد، یخچال فریزر R-M700GPUQ2X دارای فیلتر Nano Titanium است که باکتری و بوی مواد غذایی را از بین می‌برد.

مشکلات رایجی که در یخچالهای هیتاچی بوجود میآید

اشاره کرد.

صدای زیاد و غیر عادی یخچال معمولا بخاطر:

است. که اگر در یخچال خود چنین صداهایی را شنیدید بخاطر علت‌هایی که گفته شد است. که لازم است زودتر به برطرف کردن این مشکل بپردازید. اگر شما قادر به حل این مشکل نبودید توصیه می‌کنیم که از نمایندگی مجاز تهران سرویس کمک بگیرید.

علت یکسره کارکردن یخچال هیتاچی چیست؟

یکسره کارکردن یخچال هیتاچی معمولا علت‌های زیادی دارد که چند مورد از آن را نام میبریم:

با بررسی کردن مواردی که نام برده شد به راحتی می‌توانید نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام نمائید.

خرابی لاستیک دور درب یخچال

خرابی لاستیک دور درب یخچال از جمله مشکلاتی است که برای هر نوع یخچالی ممکن است اتفاق بیافتد. راه حل این مشکل تعویض نوار لاستیکی می‌باشد که نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال هیتاچی تهران سرویس، در سریع‌ترین زمان ممکن و تعمیر در محل با ضمانتنامه کتبی، می‌تواند خدمات خود را در تهران و کرج به شما ارائه دهد.

سرما نداشتن یخچال هیتاچی به چه علت است؟

سرما نداشتن یخچال یک مشکل مهم برای یخچال است زیرا اگر یخچال فرایند سرما سازی را انجام ندهد علاوه بر خرابی مواد غذایی داخل یخچال خود یخچال نیز عملکرد سابق خودش را از دست می‌دهد.

علت سرما نداشتن یخچال هیتاچی یکی از موارد زیر می تواند باشد:

ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 ظرفیت 9 کیلویی

 لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 با ظرفیت درام 9 کیلویی ارائه شده است. سرعت چرخش درام لباسشویی هیتاچی 1400 دور در دقیقه است که در کنار موتور قدرتمند اینورتر Smart Direct Drive آن می‌توانید تا مدت طولانی از کارکرد خوب این دستگاه بهره‌مند شوید.

مهمترین خصوصیات لباسشویی هیتاچی وجود تنوع و مختلف بودن برنامه‌های شستشوی آن هستند که به کمک هر یک می‌توانید از لباس‌هایی تمیز که نتیجه یک شستشو خوب است لذت ببرید. همچنین برنامه شروع با تاخیر و پیش شستشو نیز برای لباسشویی هیتاچی تعریف شده‌اند. از دیگر قابلیت‌های لباسشویی هیتاچی می‌توان به قفل کودک، صفحه نمایش LED، کنترل لرزش دوگانه، کنترل سه بعدی شستشو و قابلیت ذخیره سازی برنامه اشاره کرد.

قیمت این لباسشویی خاص و شیک هیتاچی 25,750,000 تومان است.

ماشین ظرفشویی هیتاچی مدل DW-14F1MES

هیتاچی برند معروف ژاپنی است که سال‌های سال مهمان خانه‌های ما ایرانیان بوده, هیتاچی برند مطرح ژاپنی در صنعت تولید لوازم خانگی همیشه پیشرو بوده و محصولات با کیفیت و ماندگاری بالا تولید کرده است.

ظرفشویی هیتاچی محصول مشترک شرکت توشیبا و هیتاچی است که از محصولات پر فروش و با کیفیت این دو برند ژاپنی هستند و دارای قابلیت‌های ویژه از جمله دارای 3 سبد شستشو و همچنین خردکن داخل فیلتر ظرفشویی است که با داشتن این ویژگی دیگر نیاز به تمیز کردن ظروف نیست همچنین مصرف کم آب و برق و برنامه‌های مختلف شستشو از مزیت‌های دیگر این برند محبوب ژاپنی می‌باشد

منبع : pcrichard.com

خروج از نسخه موبایل