مدل های کاشی و سرامیک پرفروش بازار ایران

بازسازی خانه همیشه یکی از جالب ترین چالش ها برای طراحان و صاحبان املاک است. در امر تعمیرات، انتخاب مواد و ابزار مناسب بسیار مهم است. یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید جدیدترین مدل ها و طرح های کاشی کردی. در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا بهتر است از کاشی و سرامیک استفاده کنید و همچنین بهترین روند کاشی و سرامیک در سال 1401 چیست. یعنی پرفروش ترین و محبوب ترین کاشی های کف سال 2022 را به شما معرفی می کنیم که مورد پسند واقع شده اند. توسط خانواده های ایرانی علاوه بر این ترند امسال را در دسته بندی های مختلف رنگ، طرح، سایز، ابعاد، مدل و ظاهر معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه و طرح خود بهترین انتخاب را داشته باشید و به خانه خود سبکی جدید ببخشید.

پرفروش ترین و محبوب ترین مدل کاشی و سرامیک در سال 2022

اکنون زمان آن است که خانه خود را با کاشی ها و سرامیک های منحصر به فرد، بادوام و زیبا به روز کنید! طراحی باکیفیت این کاشی ها و سرامیک ها خانه شما را به هر شکلی زیبا جلوه می دهد، به خصوص در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سایر مکان هایی که مستعد آب هستند. کاشی ها در دهه اخیر توانسته اند بافت سنگ و گرمای چوب را به رخ بکشند و با زیباترین شکل ها، فرم ها و طرح های دنیا به مرزهای جدیدی رسیده اند.

در این مطلب قصد داریم شما را با پرفروش ترین طرح های کاشی و سرامیک 1401 آشنا کنیم. بنابراین، اگر هنوز محصولات کاشی و سرامیک مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

جدیدترین طرح های کاشی و سرامیک کردی 1401

همانطور که قبلا ذکر کردیم، جالب ترین نکته در مورد بهترین مدل های کاشی و سرامیک کردی ظاهر کاربردی است که سازنده می تواند به آن دست یابد. در واقع جزئیاتی مانند بافت، طرح و رنگ، یک محصول را به محبوب ترین انتخاب در بازار تبدیل می کند. در سال 2022، فرم‌های بتنی کاشی و سرامیک رایج شده‌اند و قالب‌های چوبی همچنان جذاب هستند. این محصولات با فناوری جوهر افشان، ظاهری دقیق از چوب، سنگ یا بتن به شما می دهند، با این تفاوت که می توانند مزایای طولانی مدت نگهداری کاشی و سرامیک را داشته باشند.

کاشی و سرامیک طرح چوب

امروزه نمای چوبی طبیعی کاشی و سرامیک یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. اکنون تولید کنندگان می توانند ظاهر انواع کفپوش های چوبی را با همان طراحی کاشی و سرامیک با جزئیات بالا بازسازی کنند. هر نوع چوب ویژگی ها و سبک منحصر به فرد خود را دارد و هیچ دو تخته چوبی لزوماً یکسان نیستند.

خرید پرفروش ترین مدل های سرامیکی طرح سنگ

کاشی ها و سرامیک های جدید طرح سنگ در آشپزخانه ها و حمام ها بسیار محبوب هستند. تقاضای زیاد برای خرید انواع کاشی های طرح سنگ طبیعی، تولیدکنندگان را مجبور می کند تا به عرضه کاشی و سرامیک طرح سنگ، تراورتن، سنگ آهک و سایر سنگ های زیبا ادامه دهند.

در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در زمینه کاشی و سرامیک مشغول به فعالیت هستند که کاشی آبادیس یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در ایران است. برای خرید کاشی آبادیس و خرید بهترین مدل های کاشی سرامیکی و سنگی پیشنهاد می کنیم سنگ مرمر یا سنگ آهک را انتخاب کنید. اگرچه همه این مدل ها زیبا به نظر می رسند و همگی با طراحی چوب رقابت می کنند. انتظار می رود طراحی چوب در 10 تا 20 سال آینده بر بازار تسلط یابد. اما طراحی طبیعی سنگ، هر چه که باشد، هرگز به طور کامل از مد نمی افتد.

 

پرفروش ترین مدل های کاشی و سرامیک نمای سنگ مرمر

سرامیک و کاشی مرمر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های کاشی و سرامیک برای قرن ها بوده است. متاسفانه اکثر افراد به دلیل سختی تمیز کردن و نگهداری سنگ مرمر نمی توانند از این محصول در منازل خود استفاده کنند. اما نگران نباشید؛ زیرا تولیدکنندگان در تولید کاشی های طرح سرامیک و مرمر تسلط دارند و محصولی با تخلخل کمتر، ارزان تر، مستحکم تر و در دسترس تر به شما ارائه می دهند.

امروزه طراحی سنگ مرمر به ویژه در حمام مد شده است. این مدل کاشی و سرامیک فیورنزا حمام شما را شبیه حمام هتلی لوکس می کند که می توانید آن را با قیمتی کمتر از سنگ مرمر واقعی تهیه کنید. علاوه بر این، سنگ مرمر قطعا ابدی است. وقتی روی طراحی سنگ مرمر سرمایه گذاری می کنید، خانه شما همیشه شیک به نظر می رسد.

خرید کاشی و سرامیک با نمای بتنی

طراحی بتن به طراحی داخلی مدرن می رسد! در حالی که طرح‌های گرم و خاکی هنوز در سال 2022 برجسته هستند، هنوز جایی برای ظاهری جذاب‌تر وجود دارد. کف چوبی روستیک برای یک خانه خانوادگی مناسب است، در حالی که یک دال بتنی برای یک آپارتمان شیک مناسب تر است. امروزه باید به زیبایی بتن توجه بیشتری شود.

انتظار می‌رود که ظاهر بتن صنعتی برای سال‌های آینده مد باقی بماند، اما اگر چیز جدیدی از راه برسد ممکن است محو شود.

کاشی و سرامیک با خاصیت سوزاندن

شکل واقعی کاستیک ابتدا به عنوان یک پوشش کف طراحی شده با دست ظاهر شد، و بنابراین، همانطور که می توانید تصور کنید، گران بود. این روزها، شما می توانید همان کاردستی را با کاشی های سوزاننده که بسیار جالب به نظر می رسند، احساس کنید! این کاشی های تزئینی بسیار دقیق تر و قابل دسترس تر از هر طرح واقعی است که فکرش را بکنید. این محصول هم در مواد بتنی سنتی و هم در کاشی های چینی نازک، بادوام و ارزان عرضه می شود.

با جدیدترین مدل‌های کاشی‌های سرامیکی با طراحی encaustic، می‌توانید انتظار یک سبک جسورانه، با جزئیات زیاد و رنگ‌های فراوان را داشته باشید. این طرح‌ها شامل سبک‌های محبوب از هندسی گرفته تا گل‌دار تا دنیای قدیم و ویکتوریایی است. این الگوهای زیبا به ویژه در آشپزخانه ها و حمام ها محبوب هستند.

بسیاری از مردم به تازگی این طرح را کشف کرده اند، بنابراین محبوبیت آن همچنان رو به رشد خواهد بود. با گزینه های رنگ و الگوی بسیار زیاد، این روند هنوز اینجاست.

طرح های تزئینی

امروزه بسیاری از افراد از کفپوش خود برای بیان شخصیت خود استفاده می کنند و هیچ چیز مانند کاشی های تزئینی تزئینی این را نشان نمی دهد. این فرصتی است برای خلاقیت با طرح های گرافیکی پیشرفته که خانه شما را مانند یک اثر هنری جلوه می دهد. کاشی های تزئینی را می توان در سبک های مختلف یافت تا با بقیه فضای شما مطابقت داشته باشد.

کاشی و سرامیک با نمای مرمری

طراحی Terrazzo گرایشی است که از بخش تجاری سرچشمه می گیرد. شاید تا به حال جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک طرزو را در فروشگاه ها و مراکز خرید دیده باشید و اکنون آن را به خانه خود بیاورید! در سال های اخیر این طرح برای مصارف خانگی نیز رایج شده است.

جهت خرید کاشی و سرامیک به صورت آنلاین به اینجا مراجعه نمایید.

طرح اصلی این محصول از سنگ مرمر، شیشه و بتن بازیافتی ساخته شده است که ظاهر خالدار منحصر به فردی را ایجاد می کند. هم اکنون می توانید این طرح را در کاشی چینی کردی تهیه کنید. این طرح جدید است و در آینده محبوبیت بیشتری در بین جوانان پیدا خواهد کرد. با این حال، ظاهر بسیار منحصر به فردی دارد.

خروج از نسخه موبایل