اولین قدم در شستشوی صورت با روش پاکسازی صورت

فیشال روشی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و برای پاکسازی پوست صورت استفاده می شود در واقع شما می توانید با تمیز کردن صورت خود در منزل به نتیجه برسید و همچنین می توانید از یک مرکز زیبایی پوست برای تمیز کردن صورت یا صورت یا شرکت در کلاس های آموزش صورت برای تمیز کردن و حالت دادن به صورت خود کمک بگیرید. یک رویه کاملا ویژه و حرفه ای برای شما آماده می شود لازم به توضیح است که مراقبت از صورت یک روش برای خانم ها نیست، برای آقایان نیز امکان پذیر است و به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می شود که باعث درد، آسیب و خونریزی نمی شود و تاثیر بسیار موثری روی پوست دارد.
در زیر پوست صورت را از زوایای مختلف بررسی می کنیم تا بتوانید با طیف کاملی از ویژگی های آن آشنا شوید (آموزش فیشیال در ایران فیشیال).
پوست رای چیست؟
عمل صورت در واقع یک روش غیر تهاجمی است که ترکیبی از چندین سرویس پوستی است که با انجام آنها سلامت پوست بهبود یافته و پوست پاکسازی می شود. از طریق این روش پوست شاداب شده و مشکلات پوستی برطرف می شود.
پوست صورت نیز یک روش مراقبت از پوست است که باید در روتین مراقبت از پوست هر فردی گنجانده شود تا به کمک این روش سلامت و زیبایی پوست بهبود یافته و ظاهر آن شاداب بماند. .
روش های درمان پوست صورت
فیشال صورت یک روش 6 مرحله ای است که مراحل آن به شرح زیر است:
تجزیه و تحلیل پوست
اولین قدم در شستشوی صورت با روش پاکسازی صورت این است که یک متخصص وضعیت پوست صورت شما را بررسی و آنالیز کند. در این مرحله متخصص صورت وضعیت پوست فرد را درک می کند و بسته به شرایط از مواد مخصوص پوست مناسب در حین درمان صورت استفاده می کند تا به وضعیت مناسبی دست یابد. این مرحله بسیار مهم است زیرا هر فردی باید از موادی استفاده کند که مناسب پوست او باشد. در غیر این صورت نتیجه خوبی نخواهید گرفت.
بخار
مرحله دوم صورت، بخار دادن است که سلول های پوست را از بین می برد و صورت را برای لایه برداری عمیق آماده می کند. علاوه بر این، انجام این کار باعث سفید شدن پوست صورت و آماده سازی آن برای پاکسازی آرایش می شود (دوره آموزش آرایشگری).
لایه برداری
لایه برداری پوست بخش بسیار موثری از روش های غیر تهاجمی مانند اسکراب صورت و کرم های لایه بردار است که برای این منظور استفاده می شود و با کمک این روش پوست دو درجه روشن می شود و سلول های مرده سطح از بین می روند. پوست صورت از بین می رود و به همین دلیل آلودگی های سطح پوست از بین می رود و اکسیژن رسانی به آن نیز بهبود می یابد.
استخراج کردن
مرحله بعدی از بین بردن دانه های سر سیاه و سفید موجود در سطح پوست است. در این مرحله متخصص صورت با اعمال فشار کم بر روی پوست تا حد امکان این جوش ها را برطرف می کند. گاهی اوقات می توان از دستگاه میکرودرم نیز برای حذف این مواد از صورت استفاده کرد.
پوست را فشار دهید
یکی از خوشایندترین مراحل پوست صورت، ماساژ پوست است که در آن از روغن های مخصوص برای ماساژ استفاده می شود و پس از استفاده از روغن، سطح پوست با روش های علمی و مناسب ماساژ داده می شود. ماساژ پوست جریان خون را در سطح پوست افزایش می دهد و آن را با اکسیژن اشباع می کند. علاوه بر این، اگر ماساژ صورت به خوبی انجام شود، چین و چروک صورت از بین می رود و خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست افزایش می یابد.
از ماسک استفاده کنید
آخرین مرحله پوست صورت استفاده از ماسک است و برای هر فرد با توجه به شرایط پوست باید از ماسک صورت استفاده کرد و در این قسمت متخصص صورت تصمیم گیرنده است؛ با انتخاب ماسک مناسب برای انجام این کار و قرار دادن آن بر روی پوست، این ماسک باید 10-20 دقیقه روی پوست بماند و فرد در این مدت استفاده از حرکت و انقباض عضلات صورت خود خودداری کند (خدمات آموزشی مجموعه شاپ لیزر در تهران).
فواید ماسک صورت
مراقبت از صورت و عملکرد آن در سالن های زیبایی حرفه ای مزایای زیادی خواهد داشت، از جمله:
حذف سلول های مرده پوست
سلول های پوست را باز کنید
خلاص شدن از شر جوش های سر سیاه
جوانسازی پوست صورت
پاکسازی پوست و از بین بردن آلودگی ها
روشن شدن رنگ پوست
قابلیت رفع چین و چروک های سطحی
پیشگیری از ضایعات پوستی
تقویت تولید کلاژن در پوست صورت
جریان خون و اکسیژن را به پوست افزایش می دهد.
مواد لازم برای پوست را فراهم کنید
عدم پرخاشگری صورت و عدم وجود درد و خونریزی.
امکان استفاده از این روش برای تمامی خانم ها و آقایان بدون محدودیت سنی
عدم وجود عوارض صورت
آره…
آخرین کلمه
پوست صورت یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از پوست خود محافظت کنید و بهتر است آن را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید و برای مدت معینی از آن استفاده کنید که معمولا توسط متخصصان تا یک ماه توصیه می شود از این روش تا دو بار؛ باید توضیح دهید که نمی خواهید از این روش در مرکز زیبایی استفاده کنید، بهتر است تکنیک را یاد بگیرید و مراقبت از صورت را در منزل انجام دهید تا از نتایج و البته نتایج این روش نیز بهره مند شوید. در مرکز زیبایی قوی تر و بهتر می شود و به شکل خاص تری انجام می شود.

خروج از نسخه موبایل